The Last Broadcast

nedjelja, 04.12.2005.

Nedjeljno-tabloidni traktat dijaspore


Nedjelja. Par ovakvih prvih fascinantnih cinjenica koja zivot moj krase. Fascinantnih poput okicene jelke na pljusku dok grmi i sijeva. Poput aerodromskih, odnosno zracnolucnih novela Maeve Binchy.

Prvo zanimanje
Prvo sto htjedoh ikad bit je klizacica. Htjedoh da me Milka Babovic komentira dok izvodim raznorazne bijesne gliste i akslove na tvrdoj ledari. Htjedoh nosit one sljastece haljinice koje jedva da pokrivaju dvije polutke na kojima se sjedi (poznatije pod prostijim imenom guzica). Ali avaj, zivot u pripizdini oduvijek bijase sudbina moja gorka. Ekvivalent ledene dvorane bijase mi ustajala mocvara nasuprot kuce. Koja bi se zimi zaledila. I u koju bih redovito svake zime propadala kroz tanki led. Kao, pokazujem ja susjedi da se ne treba niceg plasit i skacem po ledu. To je obicno zavrsilo zlokobnim pucketanjem leda i propadanjem do koljena u ustajalu zabokrecinu. Jednom cak slomih i ruku slicnim poduhvatom. Jos i dan danas kad vidim klizanje i klizaljke suza mi se zacakli u oku i moram okrenuti glavu.

Prvi bombon
Prvi koji mi je ikad uzvratio moje plemenite i ciste i iskrene osjecaje bijase Jozha u 6. razredu. Ijopet zima. Snijeg. Pripizdina. Skola u pripizdini. Progresivna skola kakva bijasmo imadosmo svako malo neke kino-projekcije filmova. Mislim da se ovaj povijesni cin zbio tokom Boska Buhe. Jozha je sjedio na drugom kraju ucionice. I toliko mu nedostajah da mi je "poslao" bombon. Vesna bombon (oni koj spadaju pod starobiblijsku generaciju ce se mozda sa sjetom sjetit toga; ali sad vise nisam sigurna jesu li se tako zvali). Ja sam se crvenila i snebivala. Dao mi je i svoju vlastorucno napisanu adresu. Ali ubrzo nakon toga bilo je gotovo. Jad me bio oblio do kosti. Zivio je u jos goroj pripizdini od mene. I imao je vinograd. Veliki vinograd i posjed. Usudila bih se reci da je bio kao vlastelin, feudalac, prototip Franje Tahija u zametku. I sad se pitam sto bi bilo kad bih bila njegova bogata, debeloguza i sisata vlastelinka sa zavidnim brkovima? Kolinje, vino, njive, prasad, krave, mmmm... Bila bih sigurno glavna u lokalnoj poljoprivrednoj zadruzi. Zarila bih i palila. Ovako se samo sa krhkom sjetom mogu prisjecati tog velebnog dogadjaja i plakat u dusi. Citav vinograd, i to sa 12 godina, pa nije to macji kasalj! Ali dobro je Debbie Harry rekla.

Prvo ljubljenje (for lack of a better word)
Posto kaskam za vecinom civilizirane populacije, gojim mekane brkove na gornjoj usnici i mrgud sam po prirodi prvi prijmerak muskog roda koji me se usudio poljubit bijase sa mojih 16 godina i 10 mjeseci. Tu negdje otprilike. Iako sam htjela da to bude izuzetno lijep i pametan Neshko iz Nisha kojeg spazih u disku makedonske superpripizdine. Superpripizdina: pripizdina koju su vrijeme i Bog i djava zaboravili negdje dok je Mojsije gradio onaj neki tamo zigurat (ispricavam se za povijesno-biblijske promaseno-netocne cinjenice). Slijepo crijevo civilizacije as we know it. I naso se ON, skoro-pa-veterinar, plavokos (kuruza broj 1) sa zutim Golfom parkiranim odmah do skole (kuruza broj 2). Prtljancija tamo-amo, drz-ne daj i ajde! Sam Brown na radiu (kuruza broj 3). Skoro pa sam se osjecala ko Olivia Newton-John u Briljantinu. Samo sto je ovaj kvazi-veterinar bio zarucen i pred zenidbom. I fino i pristojno reko da mu je ovo onako, klasika pred zenidbu. Fino polozio karte na stol. Ali zenska glava je tikva tvrda i neprilagodljiva citav zivot, a tek kakva je tvrda tikva sa 16 i mali kusur godina i kako se zna nafurit i uvrijedit! Sad bih se nafurila samo da mi to napravi Richard Ashcroft, drugi covjek mog zivota (nakon Vincenta).

Pretenciozan, pun sebe, sa seljackim Manchester-Wigan naglaskom, papucar podlozan zeni (zabranila mu imat previse zenskih spodoba u spotovima). Ali rodjen je na isti datum ko i yours truly (ne i iste godine, molit cu lijepo) i covjek je sa najsenzualnijim usnama ikad (kakav Mick Jagger!). Ako ne uspije plan "Vincent", onda ce plan "Richard" totalno uspjet. To su vibracije u zraku, to se osjeca odmah, to ce odmah pohrlit u zagrljaj.





Opasno se blizi i dan kad dijaspora, gladna sarme, bakalara, keksolina i transfuzije krvi koju tudjina iz njih iscijedi, masovno krece kucama. Jos uvijek krvavo stedim za taj Mercedes/Hummer kojim bih svoj image 'barbe iz Jamerike' (dobro, iz Engleske, u ovom slucaju) upotpunila do kraja. Make way, dijaspora coming through! Jos malo.

Ijopet kafenisah sa Big Vern. Maske padaju, sad se vise ne mogu izvlacit da sam misteriozno-mitsko bice koje ne postoji. Dijaspora siri pipke. Sklupcajte se u klupko i drhtite!

- 12:14 - Komentari (31) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< prosinac, 2005 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • Boxeve ionako nitko ne cita, moze se stavit svakojaka svakakavo jaka stvar.

    Blagoteleci osvrt na sve i nista; tj, kaj tak puses ko kravosrc!
    Radiotelevizija "Moravski plićak"

    Novo, novo, novo! Meron na deke! Klikni i osvoji emocionalnu i duhovnu nagradu! Moze i broncanu medalju. Ima Strizivojne, sode bikarbone, mesine, a ponajvise ciste i nevine ljubavi.
    Image Hosted by ImageShack.us


     

    Odje kopirajta neima poradi jednostavne cinjenice da nemam bas kaj pametno, ni kvalitetno za reci. Dakle, mozete me slobodno pokrast. Fala.



    "Dress as though your life depends on it, or don't bother."
    Leigh Bowery

    "Women aren't cats, we aren't pets, we are just people trying to cross the freaking street to get an ice-cream."
    Beth Ditto

    BAJ POPJULAR DIMAND
    Nu, mail!

Linkovi


Caught out there