The Last Broadcast

petak, 28.10.2005.

O (ne)promasenosti profesionalne orijentacije (1% od 800 JEST 8)


Mjesto radnje:
Xiolin radni stol.

Radnja per se:
Kalkulacija nekog budzeta.

Xiola zajapureno kalkulira neki budzet da izracuna koliko bi poslodavac morao platit, koliko umjetnik. Podjela troskova i slicne floskule. Poseze za kalkulatorom na suncevu energiju. Mahnito ukucava neke brojke. I momentalno zapanjeno-zabezeknuto zastane. (Sad prelazim u prvo lice, za smanjeni dramaticni efekt).

Nikada mi nije bila jasna ona tipka % oliti postotak. Kako izracunavat postotak na to? Stiskam, a nista, nikakve cifre koje bi mi ista znacile se ne pojavljuju. A posto postotke izracunavam jedanput u 23 godine ne znam to ciniti od suba. Postotni racun, toliko padan i ucen u srednjoj skoli, me je nekako cudnovato zaobisao.

Prolazi vrijeme. Sekunde i minute nemilice otkucavaju. Sve vise se zajapurujem od pukog neznanja, bijesa i nemoci. Puca mi film i nervozno na glas izjavljujem (odnosno, pitam) da me citava kancelarija moze cut:

Bogati, pa koliko je 1% od 800?

Tajac. Muk. Grobna tisina. Odnosno, dramaticni efekt za koji bi se moglo reci da bi se i igla mogla cut dok pada. Iliti slow motion u filmovima u naprosto nevjerojatno uzbudljivoj i dramaticnoj situaciji. Svi se prave ko da me ne cuju, zabijaju nosurine u svoje papire. Imadoh tu (ne)srecu da i racunovodja bijase u istoj kancelariji ko i ja. 1% od 800, retoricki me pita ona (hrabra zena koja se usudila uhvatit u kostac sa mojim provokativnim pitanjem)??? Ne lazem, majke mi, nemam pojma, de izbavi me od muke teske i jadne.

Nekako mislim da me od tada kolege vise ne gledaju istim ocima. Mozda cak i sumnjaju u moju skrivenu inteligenciju? Njihov problem. Ne znaju oni da, kao zadnji pripadnik Suvarove (protu)reformacije srednjeskolskog obrazovanja, bijah na takozvanoj profesionalnoj orijentaciji. U kojoj su mi svi testovi pokazali da sam trebala otic na PMF. Ne usudim se pomisliti sto bi bilo da sam ih, kao sto obicno u pricama mali seljacic slusa starije, poslusala?

Zasigurno ne bih slijedeci ponedjeljak bila upletena u akciju 'skinimo sa zida najskuplju sliku u kolekciji vrijednu 12 milijuna funti, dimenzija 2 sa metar i po'". Ukoliko zajebem i probusim platno svojim svjeze naraspanim noktima, prijavljujem se u karmelicanski samostan gdje namjeravam provesti ostatak ovog zivota.

Kutak kog nikog ne zanima: kandidati za Turner Prize 2005.



Gillian Carnegie: Crni kvadrat (Black Square), 2002
U kolekciji Rene Conti i Ivana Moskowitza, Brookline, Massachusetts, USA
Copyright: Gillian Carnegie

- 15:48 - Komentari (31) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< listopad, 2005 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • Boxeve ionako nitko ne cita, moze se stavit svakojaka svakakavo jaka stvar.

    Blagoteleci osvrt na sve i nista; tj, kaj tak puses ko kravosrc!
    Radiotelevizija "Moravski plićak"

    Novo, novo, novo! Meron na deke! Klikni i osvoji emocionalnu i duhovnu nagradu! Moze i broncanu medalju. Ima Strizivojne, sode bikarbone, mesine, a ponajvise ciste i nevine ljubavi.
    Image Hosted by ImageShack.us


     

    Odje kopirajta neima poradi jednostavne cinjenice da nemam bas kaj pametno, ni kvalitetno za reci. Dakle, mozete me slobodno pokrast. Fala.



    "Dress as though your life depends on it, or don't bother."
    Leigh Bowery

    "Women aren't cats, we aren't pets, we are just people trying to cross the freaking street to get an ice-cream."
    Beth Ditto

    BAJ POPJULAR DIMAND
    Nu, mail!

Linkovi


Caught out there