The Last Broadcast

četvrtak, 20.10.2005.

Xiola u (rap) zemlji cudesa


Cudesa se ipak desavaju. Amen. Od prekjucer, otprilike od 21 sat navecer ja se bojim. I to jako. Bojim se da nisam postala jedna od bitches/ho's. Tj bojim se da nisam postala utegnuta picka. Strah me da sam pokleknula i posrnula do dna. Naime, prekjucer navecer po prvi puta u mom sitnom zivotu downloadah Pedeset Centi pjesmu. I sad, ova cinjenica me je poprilicno zabrinula.

Ajde de da kazes da je to Jay Z, Pharrell ili Pseto, ali Pedeset Centurina??? Mislim, sto je slijedece? Audicija za polugologuze Dzi-Junit zene koje se drmusaju u kavezima na njegovim koncertima i pojavljuju u njegovim nadasve artistickim video uradcima? Naravno. Sve je to apsolutno inherentno u meni i jedva ceka da izadje. Dosta je bilo kamufliranja pod nekom kvazi-intelektualnom krinkom, aka polubrkata i polupametna koja nosi cupkajuce cipelice. Dolazi na vidjelo da sam ipak totalno brkata, te jos pametnija nego inace i da t(r)ajno nosim u dusi zelju da pocnem nosit vrtoglavo visoke peturine koje bi me eventualno u najboljem slucaju mogle povisit do barem metar sedamdeset. Dovoljno da mogu dosegnut onu zadnju bocu kisele vode na zadnjoj polici u ducanu.





Pa sad, sljastece stvari vec imam u ormaru. Visoke peturine jos nemam, ali samo je pitanje vremena kad cu se pojavit na kakvom derneku/krkacini natandrcena na zmijolike pete. Imam i dekoltiranu kosulju koja se veze u struku i iz koje mi virka grudnjak ma koliko se ja snebivala i potezala/natezala kosulju da ga pokrije.

Takodjer jos jedna radosna vijest koja ce me zasigurno katapultirati u svijet utegnutosti jest da sam prije par dana po prvi puta primijetila nesto slicno trbusnom misicu (obrati paznju na jedninu koja ce najvjerojatnije i ostati jednina za vijeke vjekova amen). Posto sam izuzetno samodopadna i svaki par sati se pogledavam u ogledalu iz svih kuteva ne bih li se prosto nauzivala u sebi, primijetih i to (ih, meni da promaknu 'vakve stvari: nema sanse!). Garantirano mi ne gine audijencija kod Pseta. Ili Pedeset Centi (za Dzi Junit).

Nadalje, po prvi puta znam izrecitirat sve intelektualne rijeci jedne takozvane RAP pjesme bez da mumlam ko mamlaz. Ako mi Jay Z ne odgovori na ono pismo koje sam mu poslala zajedno sa slikom nece mu vise zivot bit mio za zivit (tko god mi spomene Beyonce ima da ga nema).

Ne znam jesam li sto jos propustila, ali za prvi krug je sasvim dovoljno.

A sad po prvi puta idem moljakat naokolo jerbo mi je vec dosta svega: ukoliko netko ima Fuck You od Dean & The Weenies, i zeli me izuzetno iznenadit i bit darezljiv, za nagradu dobiva po kilu i po' suvih rebaraca, 3 para krvavica, 2 shteke Filter 57 i dovoljno pelinkovca za jednu vecer. 'Aj da vas vidim sad!

Ne znam tko bi odolio takvoj ponudi.

- 11:30 - Komentari (37) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< listopad, 2005 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • Boxeve ionako nitko ne cita, moze se stavit svakojaka svakakavo jaka stvar.

    Blagoteleci osvrt na sve i nista; tj, kaj tak puses ko kravosrc!
    Radiotelevizija "Moravski plićak"

    Novo, novo, novo! Meron na deke! Klikni i osvoji emocionalnu i duhovnu nagradu! Moze i broncanu medalju. Ima Strizivojne, sode bikarbone, mesine, a ponajvise ciste i nevine ljubavi.
    Image Hosted by ImageShack.us


     

    Odje kopirajta neima poradi jednostavne cinjenice da nemam bas kaj pametno, ni kvalitetno za reci. Dakle, mozete me slobodno pokrast. Fala.



    "Dress as though your life depends on it, or don't bother."
    Leigh Bowery

    "Women aren't cats, we aren't pets, we are just people trying to cross the freaking street to get an ice-cream."
    Beth Ditto

    BAJ POPJULAR DIMAND
    Nu, mail!

Linkovi


Caught out there