The Last Broadcast

srijeda, 28.09.2005.

Druzim se samo sa dzet setom (i Richardom)


Ta-daaam! Moj mali zivot je tako cemerno jadan i osakacen da je to prosto nevjerojatno. Potaknuta proslovecernjim dogadjajem u kojem upoznah Glendu Jackson (ahem, upoznah je diskutabilna rijec jerbo progovorih sa njom circa trinaejsipo' sekundi), zakljucih da nista ne odaje covjekovu krizu identiteta kao prisjecanje starih lovorika. Tipa Kad sam bio mlad i nadobudan zario sam i palio/ehehehe, zene su padale na koljena od puste srece sto me vidjese/U moje doba... (opraceno sa gromoglasnih OHOHOHOHO-jkanjem). Kad mi je posao glamurozan. Jer na prste lijeve ruke mogu nabrojit slavu i teret sa kojim se sve susretoh. Pa tako odlucih napraviti mali presjek. Kao kad firme rade reviziju programa.

1) Bubnjar (jedan od) Sexe. Jednom mi je bio napisao da me voli. I onda tu stranicu seretski presavinuo u gornjem desnom kutu (ono, tipa, ko u spomenarima: tko otvori Xiolu voli). Mojoj (kratkotrajnoj) sreci ne bijase kraja. Ne bijah mu nikad cura. A htjedoh to jako. Onda ga je spetljala neka rospija. Kraj price.

2) Nick Cave. Ovo je vec urbana legenda po Xioli pa da stalno ne ponavljam... Dobro de, ne mogu izdrzati pa cu ponovit za one mladje generacije zeljne informacija. Potpisao mi se u And the Ass Saw the Angel i King Ink. Ne samo potpisao, nego pitao kako spelovat moje ime. Ne samo da je pitao za spelovanje nego je ispod potpisa stavio tocno 3 XXX (dakle, figurativno me je sveukupno 6x iscmakao u komadu) i u jednu i u drugu knjigu. Te me dokusurio sa izjavom da mu se svidja moja kosa. Ali to je bilo dok bijah mlada i nadobudna i poluzgodna, circa sestosedamdeset godina prije Krista.

3) Zoran Predin. Isto negdje tamo dok je Bog po zemlji hodao. Neposredno prije koncerta u Kulusicu. Bratic, jezicavac-Vlaj kakav jeste (fino se uvalio Zoranu, a ja sta cu jadna, za njim), Zoran i ja na sanku. Polumrtvi pijani, laktovima podboceni, lokajuci po cetristotu flasu piva za redom. I razglabasmo o Stajerskoj (Stajerska je moja pokrajina, da se razumijemo). Bila me je bruka jer sam imala bijele carape koje sam ocajnicki pokusavala sakriti sa prekratkim nogavicama od hlaca. Prava Stajerka.





3) Ivica Culjak, aka Kecer, aka Satan Panonski. O, da, kretah se ja u sirokom i elitnom drustvu koje je zarilo i palilo na Cvjetnom trgu negdje sredinom paleozoika. Pizzerija Zadar (lepinje), besramno zicanje para od obicnih prolaznika. Ovaj, zanijeh se. Pa kad se pojavio Satan u grupi nitko nije ni okom trepnuo. Niti jednom od njega rijeci nijesam cula. Uvijek bi sutio ko zaliven. Na tulumima bi se samo skrasio u jedan kut i sutio. I pregledavao udzbenik za likovni za srednje skole.





4) Princ Charles. Oh, ruku desnu ne oprah tjedan dana nakon sto mi je stisnu' plavokrvna kraljevska rucetina. Na kraju je ipak ozenio Camillu, a ne mene. Dabogda mu se ruka osusila.

Secer na kraju...

5) Oto Pestner. Necu uopce ulazit u detlje. Ako ne znate tko je on ne vrijedi vam zivot ni prebijene pare. A ovo cu uklesati u kamen (tipa Bascanska plca) pa kad se pronadje negdje za 1000 godina ucenici ce padati razrede ako ne budu znali. Ah, slava, ah, breme!

Svi prsti lijeve ruke su izbrojani. Oh, kakvi bi to memoari bili da ih napisem!? Seksogradnost slijedi. Uskoro. Samo za njega. Spremam se. Ko Muhammed Ali. Fly like a butterfly, sting like a bee.

Inace, jucer se opet vidjeh sa arhivarom Richardom. Citasmo zajedno pismo napisano 1772. Imadoh najbolju namjeru da se nakon toga podbocim i dreknem mu Oj, Rich, 'os vec jednom il' nes'? Umjesto toga izuzstih samo nesto sto se u globalu moze prevesti sa Srmrmghrmphf. Nes' ti elokventnosti. Di mi je prokleta jezicina kad je najvise trebam?

- 11:47 - Komentari (15) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< rujan, 2005 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • Boxeve ionako nitko ne cita, moze se stavit svakojaka svakakavo jaka stvar.

    Blagoteleci osvrt na sve i nista; tj, kaj tak puses ko kravosrc!
    Radiotelevizija "Moravski plićak"

    Novo, novo, novo! Meron na deke! Klikni i osvoji emocionalnu i duhovnu nagradu! Moze i broncanu medalju. Ima Strizivojne, sode bikarbone, mesine, a ponajvise ciste i nevine ljubavi.
    Image Hosted by ImageShack.us


     

    Odje kopirajta neima poradi jednostavne cinjenice da nemam bas kaj pametno, ni kvalitetno za reci. Dakle, mozete me slobodno pokrast. Fala.



    "Dress as though your life depends on it, or don't bother."
    Leigh Bowery

    "Women aren't cats, we aren't pets, we are just people trying to cross the freaking street to get an ice-cream."
    Beth Ditto

    BAJ POPJULAR DIMAND
    Nu, mail!

Linkovi


Caught out there