The Last Broadcast

utorak, 06.09.2005.

Redheads do it better.


Oh, dosao je i taj dan! Svi Rod Stewart/Hugh Heffner-wannabies se konacno mogu poklopiti usima preko glave ili se samozapalit (moze i jedno i drugo). Za dlaku (dakle, 51%) brinete konacno shishaju plavuse. Toliko posto muskaraca, naime, smatra brinete atraktivnije. Stabilinije (62%) i inteligentnije (81%). Oh, ne, shipak, nisam brineta!! Da se ipak ne osjecam apsolutno zakinutom 79% NAS smatra inteligentnima (crvenokosima-ridjokosima). To sigurno. Znam stavit nogu ispred noge, dakle, hodam. Logicki zakljucak: neizmjerna inteligencija. Iako, smatraju nas i neuroticnima. Nemam pojma zasto?! Mogu si neurozu macku o rep zakacit. Zapravo, te ankete tipa tko je atraktivniji vrijede isto koliko i stavovi da su svi oni koji, recimo, nose plave jakne alkoholicari; ili svi oni koji imaju grbavi nos preferiraju kadu umjesto tusa. I da plavuse vole Tom Jonesa, brinete locu rakiju, a ridjokose vole dubiti na glavi. Mogucnosti permutacija slicnim i inim izjavama su neizmjerne.

Od danas prestajem sa teve apstinencijom. Nije da nije bilo krize. Nije da sam htjela gledati bas nesto. Falio mi je onaj blazeni slinavi osjecaj kad samo tandrces bezveze i nista ne gledas. I sad kad je dosao svecani trenutak da upalim nesretnu katodnu cijev - antiklimaks. Ne da mi se. Ne da mi se gledat. Ne znam da li to znaci da sam se opametila ili samo jos vise ulijenila? Mozda mi samo lijeni vlaski geni kameni izlaze na vidjelo.

I sad za kraj moram se razbahatiti kako me je s nogu oborio Antony & The Johnsons. Navodno da je Lou Reedu i Steve Buscemiju izmamio suzu u oku od silne ljepote pjesama. Pjevusi i sa mojim buducim, tj. Rufusom. Teatralno? Da. Ali ja volim teatralnost. Sad ne znam da li u teatralnost spada i cinjenica da sam samodeklarirana drama queen, ali nemojmo sad sitnicariti.



Candy Darling (c) Peter Hujar


Jos jedan interesantni post scriptum: jos 48 sati. Samo da napomenem da se NE vracam i da cu ko fol slucajno "nestati". Nece me majci ni Dab(l)ja uspjeti naci (zapravo, ne bi on mogao naci ni sjekiru da ga pogodi usred cela). Ocekujte me kako namjestam krevete na crno po motelima.



- 11:41 - Komentari (29) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< rujan, 2005 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • Boxeve ionako nitko ne cita, moze se stavit svakojaka svakakavo jaka stvar.

    Blagoteleci osvrt na sve i nista; tj, kaj tak puses ko kravosrc!
    Radiotelevizija "Moravski plićak"

    Novo, novo, novo! Meron na deke! Klikni i osvoji emocionalnu i duhovnu nagradu! Moze i broncanu medalju. Ima Strizivojne, sode bikarbone, mesine, a ponajvise ciste i nevine ljubavi.
    Image Hosted by ImageShack.us


     

    Odje kopirajta neima poradi jednostavne cinjenice da nemam bas kaj pametno, ni kvalitetno za reci. Dakle, mozete me slobodno pokrast. Fala.



    "Dress as though your life depends on it, or don't bother."
    Leigh Bowery

    "Women aren't cats, we aren't pets, we are just people trying to cross the freaking street to get an ice-cream."
    Beth Ditto

    BAJ POPJULAR DIMAND
    Nu, mail!

Linkovi


Caught out there