The Last Broadcast

srijeda, 03.08.2005.

Girls, Girls, errrrrr.... Girls?


Obozavam kad sam u pravu. A zapravo sam relativno uvijek u pravu. Lagala bih kad bih rekla da nisam osjetila sitno 'muahahaha' procitavsi ovo. Ali to je zato jer sam lako zadovoljiva roba koja u zivotu nema sto pametnije za raditi. Dakle, zvanicno je objavljeno da je tangama odzvonilo. Dong! Nek' sad vidi ona gnjida od Sisqua pa da vidis! Prodaja je pala 20% u zadnjih godinu dana. Konacno su slijepe kokoshi (iskljucujuci mene, dakako) uvidjele da su tange jedan od najvecih zlocina protiv zena ikad. Naravno, ja se sad tu mogu samo seretski smijati i likovati. Ko fol se navodi jedan od razloga taj sto su chavs kokoshetine to pocele nositi pa su kao tange postale 'jeftine'. Chav je, da pripomenem, britanski fenomen seljancure (takodjer moze i u muskom rodu koji bi valjda glasio seljoberetina vulgaris) koja nosi dizajnerske marke (vecinom one kupljene na pijaci u Tajlandu koje veze nemaju sa, recimo, pravim Louis Vuittonom ili Burberryjem), barem tonu zlata u obliku raznoraznog nakita, koja se tracka litrama St Tropeza (sredstvo za samotamnjenje), ima pramenove i glasa se izuzetno otmjeno (nesto tipa "Oi, get back 'ere! Doncha know who I am??"). Muski su ugladjeni, pristojni (ne, ne lazem, uopce) i nose trenirke otmjenih sportskih marki. Obavezna je silterica ili jakna s kapuljacom. Prosjek inteligencije im je ravan temperaturi u Sibiru pocetkom sijecnja. Jakne s kapuljacom su vec zabranjene (zakonom, aha) u nekoliko velikih shopping centara u UK. Hm, ja sam chav samo po ovim jaknama. Ko ih jebe, ja nosim svoju Los Angeles svuda. A uskoro cu udvostruciti moju kolekciju sa LBC logom, zahvaljujuci opsjednutosti sa Psetom. Ovog se ne sramim u ormaru. Ovo ne bih metnula na sebe da mi zivot ovisi o tome. Dobro, mozda jedino ako bi me Pharrell Williams na koljenima lijepo i pristojno zamolio. Ili ako bi me Nikki Sixx pismenom molbom zamolio da sudjelujem u remakeu Girls, Girls, Girls video spota. Dakle, nikad.

Zabrazdih. A zapravo, htjedoh reci kako su se zene ipak opametile i pocele kupovati gacurde. Doslo im je iz dupeta u glavu cinjenica da je jedno model u tangama, drugo je odeblja i sredovjecna susjeda Terezija u akciji zavodjenja mljekara. Brrrr... Sotonski je to komad donjeg rublja, djava ga odnia. NIt udobno, nit estetski i vizuelno primamljiv. Usudim li se priupitati jesu li se zene konacno opametile? Ili ja tonem sve dublje i dublje sa ostalim dinosaurima ovog svijeta? Recimo, sa zenama (takodjer brkatim i dlakavim spodobama, dakako) koje vole piti pivo (jos 24 sata do totalne pivsko-induciranog derneka). Ponekad se pitam da li sam stvarno zensko ili sam neki gadni eksperiment gone wrong? Izgleda da cu se ipak dosadjivat do besvijesti na nebu. U pakao mi nece dat ni prismrdit.

- 11:37 - Komentari (27) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< kolovoz, 2005 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • Boxeve ionako nitko ne cita, moze se stavit svakojaka svakakavo jaka stvar.

    Blagoteleci osvrt na sve i nista; tj, kaj tak puses ko kravosrc!
    Radiotelevizija "Moravski plićak"

    Novo, novo, novo! Meron na deke! Klikni i osvoji emocionalnu i duhovnu nagradu! Moze i broncanu medalju. Ima Strizivojne, sode bikarbone, mesine, a ponajvise ciste i nevine ljubavi.
    Image Hosted by ImageShack.us


     

    Odje kopirajta neima poradi jednostavne cinjenice da nemam bas kaj pametno, ni kvalitetno za reci. Dakle, mozete me slobodno pokrast. Fala.



    "Dress as though your life depends on it, or don't bother."
    Leigh Bowery

    "Women aren't cats, we aren't pets, we are just people trying to cross the freaking street to get an ice-cream."
    Beth Ditto

    BAJ POPJULAR DIMAND
    Nu, mail!

Linkovi


Caught out there