The Last Broadcast

srijeda, 06.07.2005.

Now you stepping wit a G, from Los Angeles, where the helicopters got cameras...


Kako se posteno obrukati na poslu u par lakih komada? Pri tome ne mislim na onako, brukicu simo-tamo, nego na bruketinu veliku. Recimo, da sam ja sefica i da meni tako neki zaposlenik zabrlja stvar, gotovo bi bilo, mars vanka, ajde, idemo, nema vise, razlaz. Muzeji, velebne institucije kakve vec jesu, s vremena na vrijeme obrisu prasinu sa svojih eksponata te iste te pocnu posudjivati sakom i kapom raznoraznim drugim muzejima za postavke raznih izlozbi. Pa tako i sada. Jedan od ogromnih muzejetina trazi od nas malih 2 komada srebra. Jedan tanjur i chalice (ono iz cega se pije za vrijeme mise). Uglavnom, nista lakse. Procedura koju bi i prosjecna ameba mogla rijesiti u svoju korist. Ali, da ne duljim, ovdje se ne radi o prosjecnoj amebi nego o Spodobi. 1:0 za amebu vec u pocetku.

1) Nemati pojma o umjetninama koje saljete dalje. Mogu ja polubulaznit o namjestaju s kraja 19. stoljeca i prve polovice 20. Mogu ja bulaznit o zapadnoeuropskom slikarstvu 1400-1950. Ali nemoj me brate pitat o tanjirima, odnosno pijatima iz 18. stoljeca koji su se koristili u liturgijske svrhe. Uostalom, ako su dva tamo na polici samo je 50% sanse da pogrijesim.

2) Seretsko-kulerski se sjebati i umjesto 'collection' misliti da ovi tamo hoce 'communion' pijat. Ponosno pakirajuci gorespomenuti pijat pri tome noseci bijele pamucne rukavice i misliti si kako si kul, a posjetitelji samo znatizeljno bulje. Little did I know...

3) Tokom cijelog debakla nositi majicu CSI: Las Vegas. Komican efekt zagarantiran. Brijem da Grissom ne bi 'vako amaterski pogrijesio. Ali nisam ja Grissom.

4) Skuziti gresku tek nakon sto sam pijat ispratila. Psovati na rvackom. Slijedi oblivanje hladnim znojem. Da li da se dalje ukopavam i kazem sefici ili da si potpisem giljotinu i sama se idem vaditi iz mulja? Odlucih reci sefici, a ona mrtva-'ladna. Kaze, nema problema, samo ih nazovi i promijeni.

5) Cak me ni stovano-uvazeni Kolega Sved nije uspio oraspoloziti. Probao je, ali je imao puno pametnijeg posla nego slusati pickaranje na jeziku kojeg ne razumije: naime, njegov highlight dana je bio lociranje 12 rola izgubljenog toaletnog papira vrijednog 50 funti od strane dobavljaca protiv kojeg je napravljena prijava na Cayman Islands. I onda ja mislim da imam probleme!

6) Takodjer, treba biti adekvatan muzej kod kojeg se obrukah. Naime, to je bio muzej u kojem sam prije radila. Dakle, obrukah se pred bivsim kolegama. Naravno, bila sam apsolutno ushicena nad ovom cinjenicom. Mojoj dobroj sreci nikad kraja. Sigurno cu opet moci tamo dobiti posao.



Znam da je ovo zakopcano do grla, ali pobogu, nije zlato sve sto sija.


Posto mi ne preostaje drugo negoli da pocnem uciti sve o gangsta rapu za slijedeci utorak i da se spremam bacit Snoop Doggu u narucje (u nadi da cu 'vako dospit do Pharrell Williamsa), razmisljam da li bi ga opcinilo da natandrcim nesto sto bi ga podsjecalo na dom?

Za kraj: zivio Pariz!

Update: Jebo, London je dobio Olimpijske igre!!! Svasta! Zalit cu se, majke mi. Sad smo se svi u uredu podijelili na dva tabora: jedni vriste od radosti, a mi party pooperi u kutu mumlamo sami sebi u bradu! Kruha i igara, eto!

- 11:04 - Komentari (16) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< srpanj, 2005 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • Boxeve ionako nitko ne cita, moze se stavit svakojaka svakakavo jaka stvar.

    Blagoteleci osvrt na sve i nista; tj, kaj tak puses ko kravosrc!
    Radiotelevizija "Moravski plićak"

    Novo, novo, novo! Meron na deke! Klikni i osvoji emocionalnu i duhovnu nagradu! Moze i broncanu medalju. Ima Strizivojne, sode bikarbone, mesine, a ponajvise ciste i nevine ljubavi.
    Image Hosted by ImageShack.us


     

    Odje kopirajta neima poradi jednostavne cinjenice da nemam bas kaj pametno, ni kvalitetno za reci. Dakle, mozete me slobodno pokrast. Fala.



    "Dress as though your life depends on it, or don't bother."
    Leigh Bowery

    "Women aren't cats, we aren't pets, we are just people trying to cross the freaking street to get an ice-cream."
    Beth Ditto

    BAJ POPJULAR DIMAND
    Nu, mail!

Linkovi


Caught out there