The Last Broadcast

utorak, 12.04.2005.

Iznimno vazno priopcenje za javnost


Htjedoh se pozabaviti jednom od ozbiljnjijih tema iz mog sirokog i zanimljivog repertoara (go, Charlie, go!), ali ovo vec prelazi svaku granicu. Tako da upozoravam sve, pa i sebe, da je ovo definitivno najbesmisleniji post ikad. Bez premca. Usudim li se reci da je ovo, oh, jedan od rijetkih dadaistickih nastrojenih kompozicija? Ipak, moram se zadreknut svima ovako javno jer vidim da moji odgovori u komentarima su, ili besramno izignorirani, ili su nevidljivi, ili su jednostavno toliko posalicni i duhoviti da naprosto bodu oci (kao i ja sama, dakako). Dezinformacije moraju biti sasjecene u korijenu. Ja sam demokrat, dabome!

Gruzijac NIJE gejpeder nego POLUgejpeder.

Jel jasno?? Nemojte mi ubijati iluziju! Tko pisne ili se izjasni suprotno ili opet mu ne udje u glavu, neka ga nema. Power to the people! Na sto sam spala, da moram broadcastirat 'vakve izjave. Osjecam se ko ful pametni i kul holivudski parovi koji placaju par stotina 'iljada konvertibilnih valuta za oglas u, recimo, LA Timesu kako se jos uvijek vole.

Life's a bitch!

- 22:02 - Komentari (5) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< travanj, 2005 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • Boxeve ionako nitko ne cita, moze se stavit svakojaka svakakavo jaka stvar.

    Blagoteleci osvrt na sve i nista; tj, kaj tak puses ko kravosrc!
    Radiotelevizija "Moravski plićak"

    Novo, novo, novo! Meron na deke! Klikni i osvoji emocionalnu i duhovnu nagradu! Moze i broncanu medalju. Ima Strizivojne, sode bikarbone, mesine, a ponajvise ciste i nevine ljubavi.
    Image Hosted by ImageShack.us


     

    Odje kopirajta neima poradi jednostavne cinjenice da nemam bas kaj pametno, ni kvalitetno za reci. Dakle, mozete me slobodno pokrast. Fala.



    "Dress as though your life depends on it, or don't bother."
    Leigh Bowery

    "Women aren't cats, we aren't pets, we are just people trying to cross the freaking street to get an ice-cream."
    Beth Ditto

    BAJ POPJULAR DIMAND
    Nu, mail!

Linkovi


Caught out there