The Last Broadcast

srijeda, 06.04.2005.

*Dila mshvidobisa


Posto je Marisin madrac ili radioaktivan ili sjeban do jaja (mudrac definitivno nije), vec dva dana skapavam od boli relacija desno rame/desni vrat. Staracka reuma? Ma ne, nego samo krivi polozaj u spavanju. Fino hocu produktivno iskoristiti jedan od rijetkih slobodnih dana koje mi kapitalizam dopusta, a kad ono, stize mail od, pogodili ste vec, Marisi. Kao, kaj ima, dosadno joj je, ovo, ono, Pizdun/Bruce sim'-tam'. I kako to vec biva u ekstremno kvalitetnim i lucidnim razgovorima trece vrste razgovor je poceo teci u nekom cudnovatom i osebujnom smjeru.

Ja sam se kinjila doznat 'oce li Gruzijac ostati zapanjem mojim odlicnim znanjem gruzijskog jezika (odrapila bih mu jedan glasni Mikvarhar), a ona se zalila nad postojecom Bruce situacijom. Nakon poduzeg filozofiranja i kontempliranja ni o cemu, inteligentni razgovor me je natjerao na jedno vrlo pametno i nadasve relevantno retoricko pitanje: "Pa jel ima koji frajer u ovom posranom Londonu, a da nije gejpeder??? Svisnut cu!" Ne pomaze ni cinjenica da zivim blizu Brightona: gay capital of the UK. Kao da u Latinskoj Americi idem sad trazit Eskimce. Mislim, dobar potez, nema sta.

Marisi ne bi bila Marisi da joj se odmah nije upalila poduzetnicka zarulja iznad glavurde. Konstatirala je da ce se potruditi otvoriti tvrtku za uvoz, Pravi muskarci Ltd". Sto bi to, zapravo, moglo znaciti? Uvoz-izvoz poduzece za misicne mase iz Latinske Amerike. Pod uvjetom da ce ih sve ona prvo isprobat. To se zove customer care. Meni je to bila izuzetno zgodna ideja, ali neki crv mi ipak nije dao mira, te sam joj morala poruciti da bih ja u sklopu te tvrte otvorila neku manju firmicu, onako, na crno, za istoimeni uvoz-izvoz malo manje ljepsih, a vise ruznijih frajera. Recimo, onako, specijalizirala bih se za istocnu Europu, pogotovo zemlje bivseg EsEsEsSera. Gruzije, recimo.

Onda je razgovor krenuo u jos pametnije vode. Marisine izljeve ljubavi naspram L L Cool J-a i Maria (wtf is Mario?) i fasciniranost novog videospota od Justina Timberlakea/Snoop Dogga. Ja sam pokusala protuofanzivom sa Trickyjem (opet!), ali ona se nije dala smesti i rekla je da je Tricky em zilav, em da ima facu koju samo mate' moze volit. Ali ne dam se ja smesti jer znam da imam odlican ukus. Jos jedan dokaz da besposlen pop (u ovom slucaju besposlene babetine) i jarice krsti.

Neke od fascinantnih cinjenica o Gruziji koje vas, vjerujem, uopce ne zanimaju:

1) Glavni grad Gruzije je Tbilisi.
2) Gruzija ima oko 5 milijuna stanovnika.
3) Valuta je lari. 1 lari = 100 tetri.
4) Precjednik im se zove Mikheil Saakashvili, a himna im se zove
Tavisupleba (sto u prijevodu znaci sloboda).
5) Poznati Gruzijac: Josif Visarionovic Staljin (opa bato!). Moze i Eduard Sevarnadze. Njega jos jedino znam.

Sad kad Gruzijca oborim s nogu: bit cu nemilosrdna! Ne zvala se ja Gruzijola.

*dobro jutro na gruzijskom

- 11:24 - Komentari (48) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< travanj, 2005 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • Boxeve ionako nitko ne cita, moze se stavit svakojaka svakakavo jaka stvar.

    Blagoteleci osvrt na sve i nista; tj, kaj tak puses ko kravosrc!
    Radiotelevizija "Moravski plićak"

    Novo, novo, novo! Meron na deke! Klikni i osvoji emocionalnu i duhovnu nagradu! Moze i broncanu medalju. Ima Strizivojne, sode bikarbone, mesine, a ponajvise ciste i nevine ljubavi.
    Image Hosted by ImageShack.us


     

    Odje kopirajta neima poradi jednostavne cinjenice da nemam bas kaj pametno, ni kvalitetno za reci. Dakle, mozete me slobodno pokrast. Fala.



    "Dress as though your life depends on it, or don't bother."
    Leigh Bowery

    "Women aren't cats, we aren't pets, we are just people trying to cross the freaking street to get an ice-cream."
    Beth Ditto

    BAJ POPJULAR DIMAND
    Nu, mail!

Linkovi


Caught out there