The Last Broadcast

utorak, 02.11.2004.

Ikonoloska morfologija radnog stola jedne seljacine


Moram priznati, dosta izgleda uredno, ovako, gledano iz polupticje perspective. I ne, nisam nista posebno uredjivala stol prije nego sam ga uslikala. Ne mogu podnijeti papircine i sta-ja-znam-sta-sve-ne na radnom stolu. Picajzlasta djevica na djelu. Svejedno, prosli petak sam popizdila od muke: odjedanput vidim gomilu papircuga rasutih po stolu, i kao za inat bas sam tada trebala pronaci neku vaznu kovertu sa nekim dokumentima. Nakon 5 minuta histeriziranja i pokusaja da si ne izazovem infarkt, stjetila sam se da sam je bila dala kolegici. Mislim, once a seljacina, always a seljacina, usprkos pokusajima da budem mrtva-’ladna i kul. Dakle, ako imam nekakvih papircuga, to sve ispobacam u in tray koji bi stovani citatelji trebali spaziti u desnom kutu slike. E, tu vlada pravi kaos: ima svega i svacega, ali snalazim se kao riba u vodi. Vidi se i komp kojeg od milja zovem smece od Della (kao pravi zagrizeni Mac fan). Ova simbolicna plasticna casa vode oznacava brigu poslodavca o svojim zaposlenicima: naime, imamo onaj water cooler u kancelariji, dakle, daju nam piti. Kaj jos? Ah, da, mouse mat mi je neopisivo uzbudljiv: crno-bijeli, od tvrtke Constantine. Ima tu jos i onih standardnih drangulija poput spenadli, ziherica, sprava za cvikanje (koju mi netko uredno maznjava svaki puta kada me nema). Sekretarica koja sjedi do mene, a koja je pravo brbljalo me stalno ometa u obavljanju duznosti (a mos’ mislit kako mi to tesko padne), a od danas kolega Sved se mijenja sa njom pa ce, umjesto drito ispred sjedit drito do mene. Na njegov zahtijev: tj da moze biti blize nekog kompa koji vrsi neka specijalna mjerenja atmosfere. Ih, nes’ ti romantike!

- 13:08 - Komentari (15) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< studeni, 2004 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • Boxeve ionako nitko ne cita, moze se stavit svakojaka svakakavo jaka stvar.

    Blagoteleci osvrt na sve i nista; tj, kaj tak puses ko kravosrc!
    Radiotelevizija "Moravski plićak"

    Novo, novo, novo! Meron na deke! Klikni i osvoji emocionalnu i duhovnu nagradu! Moze i broncanu medalju. Ima Strizivojne, sode bikarbone, mesine, a ponajvise ciste i nevine ljubavi.
    Image Hosted by ImageShack.us


     

    Odje kopirajta neima poradi jednostavne cinjenice da nemam bas kaj pametno, ni kvalitetno za reci. Dakle, mozete me slobodno pokrast. Fala.



    "Dress as though your life depends on it, or don't bother."
    Leigh Bowery

    "Women aren't cats, we aren't pets, we are just people trying to cross the freaking street to get an ice-cream."
    Beth Ditto

    BAJ POPJULAR DIMAND
    Nu, mail!

Linkovi


Caught out there