The Last Broadcast

utorak, 30.11.2004.

Patnje mladog (u ovom slucaju ofucanog) kvazi-Werthera


Procitah zanimljivoistrazivanje ljudi koji putuju na posao i razine stresa pod kojim se nalaze. Dakle, konacno je dokazano da ne bulaznim samo bezveze kada non stop pricam o apsolutnoj komi koju svakodnevno susrecem putujuci na posao i sa posla. Kada se sve zbroji to su 3 sata dnevno, minimalno. Tj kad vlakovi ne kasne, sto je apsolutna rijetkost. Kolicine stresa koje se nakupe u covjeku: veli istrazivanje da je stres ekvivalentan onome pod kojim su piloti ratnih zrakoplova. Nije ni cudo: kada ti je naruseno primarno pravo (imati svoje mjesto pod suncem), covjek jednostavno pocne ispoljavati zivotinjski atavizam, pogotovo kada ti se ljudi naseru u facu pa ih moras gledati sa 2 milimetra daljine. Pa jos kad ti se naculi kakav znojni pazuh, ili netko tko ne moze prestati blebetati u mobitel, ili ljudi sa gomilom prtljage, ili ljudi koji jednostavno smrde; ili ljudi koji su jednostavno obnoxious, tj bezobrazni. A ne mozes se maknuti ni lijevo, ni desno, ni gore, ni dolje. Te uvijek neko otkazivanje vlakova, pa umjesto kompozicije od 12 vagona to skresu na 8 ili nekad na 4: mislim, maltene mozes vidjeti scene kao u Indiji, ljudi zamalo odu na krov. Recimo, mene moj posao kao takav uopce ne umori. Umori i izubija me to putovanje. Na zalost, izabrala sam raditi u struci, gdje je moguce dobiti posao samo u Londonu. Flexible working hours ne postoje gdje radim. A ne mogu bas ni raditi od doma zbog vrste posla kojeg radim. Dakle, moram se pomiriti sa time. Jos da velim kako zaradjujem brda i doline pa kao da mi je to kompenzacija za zivot kojeg apsolutno nemam (naprosto se srusim kad se vratim doma u 20 sati navecer; cak se uhvatim da ne mogu lucidno voditi razgovor jer sam toliko umorna). I to je kao normalno, ali nije. Ne mogu se zamisliti da tako provedem citav zivot. Podzemnu zeljeznicu u Londonu svakodnevno koristi 3 milijuna ljudi. Infrastruktura nije modernizirana (obrati paznju na covjeka iz Frankfurta koji govori kakav im je javni prijevoz, mislim, uzasno sam ljubomorna), a svake godine broj ljudi koji koriste javni prijevoz u gradu raste. I normalno da se stvore nenormalni uvjeti. Nije ni cudo da ponekada ljudi jednostavno puknu, ne mogu vise izdrzati. Pogotovo onaj osjecaj bespomocnosti o kojem se govori, to je najgore: sjedis, vlak se ne krece iz bilo kojeg razloga, kasnis, a ne mozes nista poduzeti. Ne mozes ni na sto drugo misliti osim na to, a adrenalin raste. Cak mi vise nije gust citati knjige jer mi nakon pola sata buljenja u slova bude zlo pa moram prestati. A pola sata nije nista, jos mi preostaje oko 45 minuta putovanja koje moram ubiti. Citala sam jednom da ljude obicno strefi infarkt nakon sto su proveli neko vrijeme vozeci se u autu u guzvi ili su proveli neko vrijeme u javnom prijevoznom sredstvu. Dakle, ne preostaje mi nista drugo nego da se i dalje drzim joge, te pokusavam uspostaviti neku ko fol vrstu zen stanja unutar sebe. Be one with the Buddah: yeah, right!

- 15:17 - Komentari (16) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< studeni, 2004 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • Boxeve ionako nitko ne cita, moze se stavit svakojaka svakakavo jaka stvar.

    Blagoteleci osvrt na sve i nista; tj, kaj tak puses ko kravosrc!
    Radiotelevizija "Moravski plićak"

    Novo, novo, novo! Meron na deke! Klikni i osvoji emocionalnu i duhovnu nagradu! Moze i broncanu medalju. Ima Strizivojne, sode bikarbone, mesine, a ponajvise ciste i nevine ljubavi.
    Image Hosted by ImageShack.us


     

    Odje kopirajta neima poradi jednostavne cinjenice da nemam bas kaj pametno, ni kvalitetno za reci. Dakle, mozete me slobodno pokrast. Fala.



    "Dress as though your life depends on it, or don't bother."
    Leigh Bowery

    "Women aren't cats, we aren't pets, we are just people trying to cross the freaking street to get an ice-cream."
    Beth Ditto

    BAJ POPJULAR DIMAND
    Nu, mail!

Linkovi


Caught out there