The Last Broadcast

nedjelja, 18.07.2004.

Serbus Zagreb, part 1


Kao što sam naslov govori, vratila se ultra seljačina natrag u Zagreb po prvi puta nakon 13 godina. Pošto ne mogu raspredat o tome kak laburisti zajebavaju usvojenu mi maticu državu i pošto sam se na kraće vrijeme vratila u državu čije kvazi-državljanstvo posjedujem; i pošto sam provela ovaj vikend u metropoli i pošto sam se sad vratila u pripizdinetinu od provincije iz koje ko fol potičem; i pošto trenutno nemam kaj pametnijeg za radit nego križat dane kad ću se ponovo vratit u velebno britansko carstvo, odlučila sam malo pročačkat, prozujat i pošteno udavit na blogu (matere ti, i još to sve na dial-up vezi). Potpuno nevezano ni za što: umirem koristeći ovu rvacku tastaturu, ko da imam devine papke umjesto prstiju. Ne mogu se naviknut na č, ć, ž, š, đ, a o tome kak me zajebavaju rvacki položaji tipki “z” i “y” da i ne pricam, grrrr…

Nisam se izgubila. U životu ne isrkah toliko kavetina i ostalih varijacija na temu. Čak sam se i fino napila (sad ispadam da sam ko oni papirnati Anglo-Saksonci koji se skrše od alkohola na odmoru). Evo, sad dolazi uber seljački dio: po prvi puta probah bambus. Štancala sam karte u tramvaju. Frendica me odvela u Getro (a i King Cross) gdje sam ko prava izlapjela babetina iz dijaspore pokušala platit sa novčanicom od 5 funti. Oduševila se sa Heljda Frutolinom (majke ti, eto ti stvari koje mene fasciniraju!). Škicnula sam si i bivšu srednju školu. Umrla od vrućine i sparine. Konačno se srela sa davno “izgubljenim” rodjakom koji me je vozikao naokolo u svome mondenom sportskom vozilu (copyright by moj rođak), na kojem su zadnje svjetlo i žmigavac zalijepljeni sa selotejpom). Napravih i (u sportskom vozilu, naravno) first ever trip do bjelosvjetskiog Bijelovara, kojeg vidjeh u mondenom “by night” izdanju. I tako dalje i tako bliže, da sad ne duljim. Ovo je tek part 1.




- 20:49 - Komentari (20) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< srpanj, 2004 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • Boxeve ionako nitko ne cita, moze se stavit svakojaka svakakavo jaka stvar.

    Blagoteleci osvrt na sve i nista; tj, kaj tak puses ko kravosrc!
    Radiotelevizija "Moravski plićak"

    Novo, novo, novo! Meron na deke! Klikni i osvoji emocionalnu i duhovnu nagradu! Moze i broncanu medalju. Ima Strizivojne, sode bikarbone, mesine, a ponajvise ciste i nevine ljubavi.
    Image Hosted by ImageShack.us


     

    Odje kopirajta neima poradi jednostavne cinjenice da nemam bas kaj pametno, ni kvalitetno za reci. Dakle, mozete me slobodno pokrast. Fala.



    "Dress as though your life depends on it, or don't bother."
    Leigh Bowery

    "Women aren't cats, we aren't pets, we are just people trying to cross the freaking street to get an ice-cream."
    Beth Ditto

    BAJ POPJULAR DIMAND
    Nu, mail!

Linkovi


Caught out there