The Last Broadcast

petak, 02.07.2004.

Dirty Old Town


Danas idem u London, i to po prvi puta onak bas turisticki. Dakle, skoro pa mogu reci da nikada nisam bila u Londonu, iako sam tamo radila par godina i idem periodicki da se vidim sa frendicom.Ljudi bi mislili da sam uhvatila boga za jaja (jel tako ide izreka?) i samo su me ispitivali kaj sam vidjela, pa da li sam otisla tam i tam, a ja samo blejim blesavo i ne kuzim: ono, pa tamo radim i na kraju radnog vremena jedva cekam otic doma (ona fora "Martin u Zagreb, Martin iz Zagreba"). Mislim, kome se ista da kad pomisli covjek kako se mora probijat do Victorije po najgorem rush hour-u i upast u vlak moleci i boga i vraga da nadjes slobodno mjesto za sjedit jerbo, vjerovali ili ne, highlight of the day nije stajat skoro sat vremena u vlaku starom 40 godina koji smrdi i prljav je u 3 pm. Da me pitas kaj sam vidjela od Londona, moram razmislit. Ljudi mi vele: pa imas muzeje, pa kazalista, pa razne priredbe i te fore, ali nista od toga, figa, sipak. Par puta sam bila izasla u pub sa kolegama i ubila se sa pivom, ali to mi je onda prisjelo kad bih dosla doma debelo nakon 20 sati i samo se srusila u krevet od umora. Brijem da opet necu nista vidjet od grada kad pocnem sa novim poslom slijedeci tjedan.

Dakle, danas idem po muzejima, ici cu i na London Eye (e, tam sam vec bila jednom, bravo ja), konacno cu u miru otic u Sloane Square i Chelsea (e, u tom bicirku sam i radila, a nisam nista vidjela od kvarta, koja seljacina!), te u Harrods, Fortnum & Mason na caj, Conran Shop i Bibendum restoran. Mislim, bit cu bezobzirni turist, slikavat cu sve i svasta, rasprostrt cu planove i mape na sred ceste. Konacno da i ja vidim taj London, za boga miloga!

Slika prikazuje zgradu koju popularno zovu "gherkin" (krastavac), 30 St Mary Axe, a dizajnirala ju je poznata britanska arhitektonska tvrtka Foster & Partners. Inace, tamo je smjestena osiguravajuca financijska kuca Swiss Re. I nju cu uslikat, boli me briga.

- 09:35 - Komentari (8) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< srpanj, 2004 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • Boxeve ionako nitko ne cita, moze se stavit svakojaka svakakavo jaka stvar.

    Blagoteleci osvrt na sve i nista; tj, kaj tak puses ko kravosrc!
    Radiotelevizija "Moravski plićak"

    Novo, novo, novo! Meron na deke! Klikni i osvoji emocionalnu i duhovnu nagradu! Moze i broncanu medalju. Ima Strizivojne, sode bikarbone, mesine, a ponajvise ciste i nevine ljubavi.
    Image Hosted by ImageShack.us


     

    Odje kopirajta neima poradi jednostavne cinjenice da nemam bas kaj pametno, ni kvalitetno za reci. Dakle, mozete me slobodno pokrast. Fala.



    "Dress as though your life depends on it, or don't bother."
    Leigh Bowery

    "Women aren't cats, we aren't pets, we are just people trying to cross the freaking street to get an ice-cream."
    Beth Ditto

    BAJ POPJULAR DIMAND
    Nu, mail!

Linkovi


Caught out there