The Last Broadcast

utorak, 22.06.2004.

En-ger-land


Vratila sam se iz Skotske sva tuzna jer sam skuzila da fakat hocu opet otic tamo zivjet. Em ima manje ljudi, nije toliko napuceno, nije toliko stresno, em su ljudi duse od covjeka, za razliku od bahatih Engleza (ne, ovo uopce nema veze sa jucerasnjim dogadjajima!), em je priroda fantasticna. Jest da kisa pada svako malo, ali to me uopce ne dira, i ovako nisam tip "gustera" koji se voli izlezavat na suncu. Jos smo se vozili preko Glencoe planinskog lanca, mislim, ono, breathtaking, stvarno. Cak sam htjela izac iz auta i pocet se penjat: ja, koju penjanje po brdima uopce ne zanima! A o tome da dobijes "value for money" sto se tice kupovine nekretnina, da i ne govorim. U pola cijene mozes dobit ogromnu kucetinu sa par hektara: za tu istu kucetinu bi ovdje na jugoistoku platio 2x vise, sigurno. Eh, i taj skotski Gaelic (koji se razlikuje od irskog Gaelica), ne mozes ga nikako izgovorit, ali eto, cak bih i njega isla ucit, samo da se doslepam tamo.

Eto, odite si na The Sun homepage, tamo sve pise o trenutnom stanju nacije ovdje. A fino slijedeci utorak strajkaju zeljeznice i podzemna u Londonu. Ma uzivancija, glavno da je En-ger-land pobijedila. Ono, tipicno, kruha i igara! A narod tamo nek se **** po vrucini bez prijevoza. Inace, don't get me started da pricam o zeljeznicama tu u UK, nakon sto su privatizirane 1996. Sad jos hoce polu-privatizirat i podzemnu (Private Public Partnership): iako su svi bili protiv, ukljucujuci i Ken Livingstonea (gradonacelnik Londona), aa, ne, kaj mi znamo, vlada zna najbolje. I onda fino dobijemo par nesreca zaredom, ali koga to briga. Nista nisu naucili od katastrofalnog privatiziranja zeljeznice i one Ladbroke Grove zeljeznicke nesrece u listopadu 1999. kada je poginulo oko 30-ak ljudi. A kada strajka podzemna, to je apsolutni kaos, desilo mi se to par puta dok sam radila u Londonu (a desit ce mi se, izgleda i sad kad se opet vratim radit tamo), uzas, ljudi se tuku jer hoce uc u prekrcate buseve, koma. Ali velim, glavno da je sad Rooney the new Pele.

Ilustriram ovaj post sa slikom Circle Line mape podzemne zeljeznice, jedne od least reliable linije, mislim da mi je pol kose otpalo od muke jer sam se morala sa njom sluzit prije 4 godine!

- 09:20 - Komentari (9) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< lipanj, 2004 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • Boxeve ionako nitko ne cita, moze se stavit svakojaka svakakavo jaka stvar.

    Blagoteleci osvrt na sve i nista; tj, kaj tak puses ko kravosrc!
    Radiotelevizija "Moravski plićak"

    Novo, novo, novo! Meron na deke! Klikni i osvoji emocionalnu i duhovnu nagradu! Moze i broncanu medalju. Ima Strizivojne, sode bikarbone, mesine, a ponajvise ciste i nevine ljubavi.
    Image Hosted by ImageShack.us


     

    Odje kopirajta neima poradi jednostavne cinjenice da nemam bas kaj pametno, ni kvalitetno za reci. Dakle, mozete me slobodno pokrast. Fala.



    "Dress as though your life depends on it, or don't bother."
    Leigh Bowery

    "Women aren't cats, we aren't pets, we are just people trying to cross the freaking street to get an ice-cream."
    Beth Ditto

    BAJ POPJULAR DIMAND
    Nu, mail!

Linkovi


Caught out there