nemam ime. samo čičak

nedjelja, 20.08.2006.

wauhaua!! završila sam sa čitanjem knjige koju sam spomenula u prošlom postu. i sad pomalo izlazim iz ekstaze i nekakve okrutne faze u kojoj sam se nalazila zadnjih dana.

oprosti ferdo, ipak mi fališ.


sada se klizeći vraćam loliti i malenim kamenčićima.
jučer mi se učinilo da sam izgubila perlice. ipak su još uvijek tu. sad mogu nastaviti biti dijete. bilo bi glupo da sam baš jučer morala odrasti.
ljeto se nastavlja. weeee, još možemo tapkati.
ipak nisam pukla 8)

nađoh jedan tekst, evo ga tu je...


Polomljeni prozor u novi svijet zatvara svoje obzore.
Dodirom mi reci jesam li to zaslužila.
Možda je sebičnost ostala zakopana u davnom zaboravu između dvije svjeće našeg čekanja. Tapkanje prstima po trbuhu morske pjene. Začuđeni rumeni obrazi na krivotvorini skupocjene slike.
Možda me ipak nešto čini sretnom. Ali neću ti priznati.
Šapni mi glasnim šapatom drevnu priču. Krupne oči djeteta upijaju okolinu. Istinski samo prvi put samo jednom.
Poznajem tu glazbu. Utonula je u pore moje kože. I sada dišemo kao jedno.
Opet sam lutala zabranjenim ulicama sivoga grada. Tražila sam svoj pogled u očima bezumnih pijanaca, zanesenih kurvi i oholih klošara.
Našla sam ga. U otvorenim, praznim očima mrtve djevojke. U njenim suzama što su se klizeći niz obraze upijale u plavo-zelenu kožu.
Sada sam ipak ostala slijepa. Možda je teško vidjeti kada zapravo voliš. Toliko je pustih osjećaja zakopalo moje iluzije. A dijete u meni se guši. Vrištalo bi. Ali previše boli.
Šapni mi glasnim šapatom. Dodirom mi reci jesam li to zaslužila.
Znam da jesam.
Možda smo nekoć bili prepuni nevinih misli. Prokleti zaborav guta trenutke u kojima smo dijelili isti zanos i divljenje prema vjetru.
Mjesečina više ne obasjava čiste ruke.
Tko zna, možda sam i zaplakala kada si me prvi put ubio. Samo prvi put. Sve ostalo leži pod maskom ravnodušja.
Razbio si sve okvire i uništio sva zrcala oprosta.
Dodirom mi reci jesam li to zaslužila.
Ispraznost je vrlina. Ne u mom svijetu. Previše je snova o skrivenim krajolicima tuđeg života. Nema tu crno-bijelih slika. Nema prezira. Nema mržnje.
Samo ljubav. Skrivena u beskraju mojih tamnih iluzija.
Šapni mi glasnim šapatom. Dodirom mi reci jesam li to zaslužila.

20.08.2006. u 11:22 • 4 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

< kolovoz, 2006 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

icq: 315289853


online

...toliko vas ima...