nemam ime. samo čičak

nedjelja, 29.01.2006.

da, ja volim...

eh, ja bash volim....


...crno-bijele filmove...

...narančaste gerbere...

...miris osušenih ruža...

...proljeće...

...stare stripove...

...šetnje po kiši...

...razgovore s prijateljima...

...smijeh...

...placebo, gužvu u 16ercu & six pack...

...spavanje uz evanescence...

...tišinu...

...zidove svoje sobe...



...ovaj moj grad po noći...kad se upale svjetiljke...

29.01.2006. u 16:14 • 13 KomentaraPrint#

ponedjeljak, 23.01.2006.

o, da...slike

pozzzdrafff svima...


znam da je vrijeme božića i nove godine davno prošlo, al ipak, evo slikica pa vi gledajte...

23.01.2006. u 21:53 • 6 KomentaraPrint#

Image Hosted by ImageShack.us

evo i dragane...

23.01.2006. u 21:45 • 0 KomentaraPrint#

Image Hosted by ImageShack.us

...lude do bola...

23.01.2006. u 21:44 • 1 KomentaraPrint#

Image Hosted by ImageShack.us

...no, no...domagoj...

23.01.2006. u 21:42 • 0 KomentaraPrint#

Image Hosted by ImageShack.us

23.01.2006. u 21:38 • 1 KomentaraPrint#

Image Hosted by ImageShack.us

...da, sve je smiješno kad se popije...jeld

23.01.2006. u 21:37 • 0 KomentaraPrint#

Image Hosted by ImageShack.us

...evo i naše marte...drago mi je što si napokon priznala da je alkoholizam dio tvoje stvarnosti;)))))

23.01.2006. u 21:35 • 0 KomentaraPrint#

Image Hosted by ImageShack.us

...plesalo se...

23.01.2006. u 21:34 • 0 KomentaraPrint#

Image Hosted by ImageShack.us

....eto...i toga ima

23.01.2006. u 21:30 • 1 KomentaraPrint#

Image Hosted by ImageShack.us

...hm...da li se to netko otrijeznio??? sumnjam...

23.01.2006. u 21:29 • 0 KomentaraPrint#

Image Hosted by ImageShack.us

...nakon što se popilo, plesalo, popilo...malo se odmara

23.01.2006. u 21:27 • 0 KomentaraPrint#

Image Hosted by ImageShack.us

...samo za tommasia...

23.01.2006. u 20:57 • 0 KomentaraPrint#

Image Hosted by ImageShack.us

...khm...je li potrebno objašnjavati???

23.01.2006. u 20:52 • 0 KomentaraPrint#

Image Hosted by ImageShack.us

...vesela družina zvana moj razred...

23.01.2006. u 20:43 • 1 KomentaraPrint#

petak, 20.01.2006.

po stari slavonski

evo da se i ja malo javim...reda radi. ne da mi se pisat šta sam sve radila...jer nema se šta za reć. živila sam na relaciji krevet-škola-internet-krevet.

nešt sam neki dan listala knjige starih slavonskih pisaca i naišla sam na onak jako dobre stvari. pa ću to podijelit s vama...evo jedne pjesme...al samo sam zaboravila tko je napiso...to ću naknadno javit;)
ja bi vam je najradije pročitala, al još nisam još svladala stari slavnoski naglasak...

Moja mati bila je


Moja mati bila je
ko i sve druge
žene
snaše

U selu.
Udala se,
Tkala je,
Dicu rodila,
Kuću vodila,
I mučila se
S nama
svima.

Sa trideset godina
Bila je stara
Žena
Iscrpljena,
sida,
I lica i tila
Izmoždena.

Učila nas
Da ne lažemo
Da istinu
Govorimo
Da novac previše
Ne cinimo
I da se ljudi čuvamo
"Jer ljude treba voliti
Al i do nji'
Na oprezu biti.
Jer čovik
je samo čovik
I svaki misli na svoj
Vik,
Na svoj život,
Na svoje dobro,
I ritki su
'Ni
Koji umiru za druge,
Za tuđe muke,
Za tuđe zlo
I nesriću.

Nas biju otkako se pamti,
Otkako zna vo selo
O sebi,
Uvik su drugi
Gospodari bili
A mi smo radili
Mi se mučili
I navik za tuđe zlo
Platili"

Tako govori ma mati
I suze joj teku.
Njoj su ubili
Dadu i brata
U njikom ratu
A sina
Jedinog

Je izgubila
Kad su žandari pucali
U vaj narod,
Vo selo
Kod njeki izbora
Đavli ih nosili
I 'nji
I 'ne koji su ih izmislili
I 'nu gospodu
Što su doveli žandare

Krvnike stare
Vog
Nisritnog naroda
Što trpi
I umire
Uvik za druge.

20.01.2006. u 20:41 • 7 KomentaraPrint#

ponedjeljak, 16.01.2006.

ponovno u gajbu

danas ponovno škola. nisam se nešt previše živcirala oko toga. zašt i bi, kad je tako kako je.

ništa se nije previše promijenilo. tek pokoja frizura. e, da i marko počeo nosit marke...buuuuuuuuuuu

umirala sam od smijeha cijeli dan. eh, kako me neki ljudi znaju podsjetit koliko sam zapravo opičena i preverzna. to mi je bash trebalo. hah, to ja zovem antidepresiv.

bila sam u gradu u subotu...komaaaaa...odvukli me na cajke...buuuuuuuuuu...ju, fala bogu, na vrijeme sam se izvukla inače ne znam što bi učinila


e, da...danas saznala da je u petak lidrano...moja reakcija: WTF??? KOJI JE KONJ SAD TO IZMISLIO? AAAA...AL SAM SAD U GOVNIMA, TREBA FILM SNIMIT, A JA JOŠ SCENARIJ NISAM DOVRŠILA...AAAAAA
no, sve je ipak u redu, imam vremena do općinskog za film...jej


i to bi bilo to...živili

btw. dizajn je još u izradi...ne bi ga ja ni mijenjala da nije došlo do neke pograške...naravno da nisam ja kriva...neeeee, di bi;))))) sad mi se više neda dovršavat...

16.01.2006. u 20:02 • 6 KomentaraPrint#

petak, 13.01.2006.

.........

...hm...što se piše kad si u depri...a, eto, ja sam sad sigurno napokon izašla iz te faze...jej
pa evo...


Znam da se sjećaš kad si prvi put dotakla dno. I od tada živiš u sjenci vlastitih laži, poraza i podsmijeha. Dobro se sjećaš što si sve činila. Izbjegavanje odgovora ovaj put nije potrebno.

*Nazovite opet. Tupi zvuk poklopljene slušalice. Beskonačno odjekivanje signala.*

Da, opet im priznaješ. Kurvala si se. Samo da osjetiš trunčicu života. I bila si ponosna. Jer, nisi poznavala sram. I bolje da nisi.
Uvijek si muške smatrala samo crvima koji bijesno plaze po tebi. Naravno da ih nisi voljela. Oni su tebe prezirali.

Što se zapravo dogodi kada plačući ležiš na mokrom betonu neke ulice. Ili pak na krvavim plahtama jeftinog motela.
O čemu onda razmišljaš? Naravno da nisi zbunjena. Uvijek si imala jasnu viziju onog što ti nazivaš životom.

Šminka se razmazala. A ožiljci na rukama još uvijek nisu zarasli. Nema razloga da ih skrivaš. Ionako svi znaju da si oduvijek voljela bol. Ili si bar mislila da ju voliš. A šminka se lagano popravi.


I vučeš se od jednog prljavog birca do drugog. Neki misle da tražiš nadu. Budale. Nada je kurva. A tebi to zvuči i više nego poznato.
I misliš kako si uspjela. Bez ljubavi, dostojanstva i para. A dobro znaš da svijet ne priznaje takve poput tebe.

Opet ćeš kopati po torbi i džepovima tražeći pljugu. Možda onda shvatiš da si ipak sve popušila.

Možda i vidiš neku poznatu facu. I onda sve ispočetka. Znaš da je za sitniš. Nije te briga. I nakon svih ovih godina, još uvijek si naivna. No, nakon deset ili više udaraca šakom shvatiš da ovo više nije igra.
Pokušavaš pobjeći. Ne iz želje da se spasiš.
Iz refleksa.
Možda i očaja.

I dok on gnjusno prodire u tebe, ti gubiš svijest. Shvaćaš da je sve ovo samo očekivani završetak loše groteskne predstave.

Samo što ovaj put publika nije pljeskala.


13.01.2006. u 19:27 • 3 KomentaraPrint#

srijeda, 11.01.2006.

veselje u životu mome

bash sam sad nešt gledala druge blogove i chitala neke tekstiće i pomislila da bi ja mogla napisat nešt novo.

i tak. nechu kao marko pisat kak ste svi jadni i kak nemate prijatelja i kak vas nitko ne voli i bash ste fuj. tak da mene nemate razloga slat u kurac. jer tamo mi se bash i nejde...
al ako govorimo u metaforama, tamo sam već jako dugo...


sad bi ja vama pisala šta sam radila posilijednjih dana, al nemam šta za napisat. jer, moj se život trenutno sastoji od razvlačenja i povlačenja po stanu. no, tu i tamo se zalomi pokoja šetnja do parka. tek toliko da mi hladan zrak razbistri misli.


slušam istu glazbu kao i svakog dana.

crtam isti crtež kao i svakog dana.

i čitam neku knjigu u nadi da ću je pročitati do kraja ovog stoljeća.

ne razgovaram s nikim. tek pokoje dopisivanje preko interneta, tek toliko.



da, postala sam tipični primjer mladenačke izoliranosti. i bash me briga.

11.01.2006. u 20:14 • 3 KomentaraPrint#

nedjelja, 08.01.2006.

........

sjedim umotana u svoju malenu tigrić-dekicu i onak napol pajkim...svira wind of change od scorpionsa i netko iz susjedne prostorije viče da stišem. uuuuu, blago meni kad se mogu pravit da ne čujem;)))


čini mi se da pomalo izlazim iz svoje depresivne faze...no tko zna


nisam sinoć bila u gradu. neka boleština me uhvatila. sad je malo bolje. da, nakon mnoštva bijelih tableta. nije droga, neki lijek je.


baš je lijepo gledat kak se snijeg topi. jej...sam da se što prije riješimo bljuzge.



eto, ja vas pozdravljam dok lagano prebacujem na placebo. to mi ipak bolje paše...

08.01.2006. u 14:56 • 5 KomentaraPrint#

četvrtak, 05.01.2006.

par riječi

prolaze dani ovi zimski, jedan za drugim. vuku svoje lijene guzice. i sve je puno snijega. i bljuzge.


razmišljam poslijednjih dana sve više o ljudima koji mi fale. onima kojih više nema. i onima koji su tu negdje, a ne mare da pošalju poruku ili su i oni zaboravili.


i onda ću opet slušat oprosti ili iritirajući fakat sori. ali nema više. i ja imam granice.


a možda sam opet samo sklona pretjerivanju. ili sam tek dovoljno dugo šutila.


ponekad i zagrljaj boli...samo što to neki još ne shvaćaju.


a puke riječi što dopiru do mojih izbušenih uši blijede.


možda bih i ja trebala zaboraviti neke stvari. bilo bi lakše.

05.01.2006. u 20:49 • 5 KomentaraPrint#

nedjelja, 01.01.2006.

tra la la la laaaaaaaaaa

...sretna nova svima i nek vam se ispuni bar pola onoga što ste si zaželjeli...;))))))))))))))



evo, javljam vam se onak, u veselom raspoloženju (aha, hrvoje...) i ne baš pospana jer kava čini čuda (ako je popijete u velikim količnama kao ja)


ujutro bila pod utjecajem blagog mamurluka, no tak vam je to nakon kak neki vele najluđe noći u godini;)))


slavilo se u pubu...i bilo je odlično (ostala sam iznenađena)

no, to nema veze s lokalom, već s društvom u kojem se nalaziš...a to je bilo opičeno do bola!!!

cijelu noć se plesalo, pilo, pjevalo (čitaj:deralo dok ti glasnice ne odu u piiiii)


frendica ostala prespavat kod mene...al smo spavale;)))))))



eto, ne znam šta da vam više kažem...jedan veeeeeeeeeeeeeeeeeeliki pozdrafff cijelom društvu s dočeka i pusa od male maje...

btw. pokušajte se otrijeznit do nagodinu...he he he

01.01.2006. u 18:04 • 4 KomentaraPrint#

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

< siječanj, 2006 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

icq: 315289853


online

...toliko vas ima...