utorak, 24.05.2011.

What a f***ing day!

Prvi post, pa neće biti ništa posebno.

Mama me sad upravo ispljuvala, kako sam kurva i kako se kurvam po stanovima Novog Zagreba, samo zato što sam bila kod dečka i ljubili smo se u njegovoj sobi. Hvala ti, mama. Inače mi je ona idol i junakinja, ali danas se izgleda moram snaći sama.
Još mi je, prije nego što me pustila da učim ovo malo kemije što još ne znam, rekla kako mi sad uopće nije fora da se režem. Nisam znala što da kažem na to. Posebno uz to što je dodala ako sam bolesna i kako, ako treba, će me poslati u neku ustanovu za bolesnu djecu. Misli se na mentalne bolesti, ne? Tako da sam sad toliko sretna da bi mogla, ne zarezati se, nego progutati taj žilet.
Navrh svega toga, danas je stvarno izuzetno predivan dan za mene, sutra pišem 2 testa i odgovaram i moram sama samcata napisati referat. Hvala Bogu da će mi najbolja frendica Jules (ne zove se stvarno tako, ali joj je umjetničko ime Julliette) doći pomoći. Trebala je i danas, ali sam ja kasnila doma (bila kod dečka, ne?) tako da nismo uspjele.
A bila sam kod dečka (zvat ćemo ga Beni) jer smo poslijednja 4 dana u kaosu, isto zbog mene. Pukla sam u subotu i zarezala se i odtad smo grozno, posebno on. Nije naviknut na moje rezanje, posebno zato što se nisam skoro niti rezala odkako smo mi zajedno. Bilo mi je bolje, ali u zadnje vrijeme nije.
Još za kraj nadodajem da sam u kazni (u stilu, nema izlazaka) tako da ću biti puno više na blogu. To bi bilo to za prvi put. Ostavljam vam jednu od svojih najdražih pjesama, barem u zadnje vrijeme.



P.S. Iako možda sad izgleda da mi baš ne ide najbolje inače, ovo je samo jedan od lošijih dana.


16:09 | Komentari (10) | Print | ^ |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.