counter stats

šiŠanje&bRijANJE

utorak, 28.11.2006.

Eto ga, kompozicije Crveno i Mikroskop dovršene su i mogu se naći u svemirskim prostranstvima.

Budući da u mini privatnom svemiru više nema mjesta, tamo se nalaze linkovi fajli koje se nalaze na sajtu za pospremanje raznovrsnih podataka, među kojima su i zvučni zapisi sa značajnom redukcijom infomacija, poznatiji kao mp3.


A evo i sličke iz SC-a, još jedne. Na njoj je brale-picopevac, kao što vatrene obožavateljica i zatražiše. Pevaljka je, nažalost, okrenula glavu.


Photobucket - Video and Image Hosting

A ja sam privremeno nedostupan već nekoliko sati, a stalno dostupan trebao bih biti za koji dan.

Iz toga možete zaključiti da ovo pišem sad, a ne sutra, kad će to što pišem biti objavljeno.

Kome prethodna rečenica nije jasna, neka mi pošalje broj telefona na mail, ako je ženskoga roda, naravno.

- 21:10 - Komentari (15) - Isprintaj - #

Crveno

Eto izvol'te,
ovo bi se do kraja današnjeg dana trebalo naći na netu u glazbeno aranžiranoj verziji, zajedno s negahitom čiji priglupi tekst imate u prethodnom postu.



CRVENO (DJEVOJČICA KOJA JE BRISALA DAH)

neki putovi traju kraće
neki putovi traju duže
nekad se na semaforu upali crveno
pa se misliš - stati ili dati gas?
ja sam stao, u autu do nas
djevojčica je maglila staklo svojim dahom
pa mi je crtala po prozoru

crtala je pticu
crtala je ribu
crtala je slona
crtala je kuću

u autu do nas
djevojčica je brisala svoj dah
ali dovoljno joj je ostalo, dovoljno
njenog malog brata to nije zanimalo
on je spavao
kad se prozor opet počeo magliti
upalilo se zeleno

crtala je stablo
crtala žirafu
crtala je mjesec
crtala je kuću

upalilo se crveno
nekada sam znao crtati
upalilo se crveno
morao sam stati

crtala je oblak
crtala je sunce
crtala je mačku
ili žirafu?

(upravo izašlo, u svemiru i miru)

- 05:38 - Komentari (19) - Isprintaj - #

subota, 25.11.2006.

Utvrđivanje gradiva

Za one koji nisu biliu SC-u, evo jedna slička:

Photobucket - Video and Image Hosting

Na slički nema našeg novoga basista, novoga kao da je ispod čekića izašao.
Ne brinite, lijep je.
U biti, svi su u bendu lijepi, osim mene.
Ali zato sam ja pametan.

Ponavljam i dojmove štovanih posjetitelja:

Suzi Q je bila tamo i nije mi se javila, ali Sisajed je to učinio, na njegovu žalost.

A evo i teksta jedne od novh kompozicija, koje samo što nisu:

MIKROSKOP

kroz dvogled sam dvogledao
visoko visoko
htio sam vidjeti sve
onda sam stao u govno

gledao sam kroz ljude
nisam pazio gdje sam gazio
spotak’o sam se i pao
i dvogled mi se razbio

ništa nije idealno
pa se valja trudit’ stalno
ništa nije idealno
pa se valja trudit’ stalno

kroz dvogled sam dvogledao
visoko visoko
htio sam vidjeti sve
onda sam stao u govno

sada gledam kroz mikroskop
često koristim zrcalo
na blizinu vidim bolje
šapnut ću ti što sam otkrio

ništa nije idealno
pa se valja trudit’ stalno
prići ću ti realno
i bit će nam maestralno

- 00:09 - Komentari (36) - Isprintaj - #

srijeda, 22.11.2006.

Svirka i južina

Prođe i sviranje i čitaje, sve prolazi, samo nikako da prođe južina. ne znam jesam li jedini kojeg je umorila i usporila...

Ali, u četvrtak nije previše smetala. Ako nešto nije bilo kako treba, bilo je to do nas, a ne do južine. Ovaj put bilo je znatno više sviranja i pjevanja nego čitanja. Ispričavam se svima koji nanekim mjestima nisu dobro čuli Legolinino čitanje zbog moje preglasne gitare, ali na pozornici nije se tako činilo. Stišavao sam se, ali to očito nije bilo dovoljno.
Ne mogu obećati da će u budućnosti gitara biti puno tiša, ali Legolina će sigurno biti glasnija.
To je jedna lijepa vijest - U SC-u je i propjevala, spontano, iako je bilo predviđeno da samo čita. Otela je papire s tekstovima Braletu-picopevcu i brzo se snašla u glazbenoj radosti. Stoga je unaprijeđena u čitačicu-pjevačicu i odsad će nastupati s nama kao integralni radosni dio.

Druga radosna vijest ta je da nam je usluge ponudio i Mario, koji će radosno udarati po bas gitari s četiri debele žice.

Eto, u jednu večer udvostručismo članstvo.

Što se sviranja tiče, izveli smo osam kompozicija, od kojih četiri možete poslušati u svemiru, a sve su dostupne na malom službenom sajtiću.

Bilo je tu i četverostruko izvođenje epohalne kompozicije Pa se vrte avangardnog modernog kompozitora Tobića Tobića, kao i dvije kompozicije skupine Krš, Sirotinja i Kahva, od kojih je posljednja izvedena na bis, na izričito traženje radosne publike.

Izvještaj sa svirke možete pronaći kod Suzy Q, ona mi se, kao i dobar broj blogera koji se pojaviše, nije ni prijavila kako bi mi platila piće, što nije u redu, nikako. Napominjem da svima koji se izjasne kao siromašni, piće plaćam ja, to jest moj brat, jer ja obično zaboravim novčanik.

I tako. Do viđenja, nadam se da se opet vidimo.

DODATAK - sutra imamo prvu poluprobu s novim članstvom, uz to napravih i skice za dvije nove stvari. Velika je novost ta da je jedna od njih potpuno ozbiljna. jednom se i to moralo dogoditi.

DODATAK DODATAK: Svi koji misle da sam ja dobar i skroman čovjek, neka pročitaju ovo.

- 16:07 - Komentari (24) - Isprintaj - #

nedjelja, 19.11.2006.

DOĐITE NA RADOST!

Pobijedili smo Izrael pogreškama obrane usprkos, opet je zatoplilo, a ja možda kupujem novu gitaru. Ibanez Artist iz 1981, nisam baš fan Ibaneza, ali gitara je lijepa i zvuči puno i toplo, ljepše nego velika većina Gibsona koje sam imao čast isprobati.
Samo, 1000 eura je 1000 eura.

Kako god bilo, isprobat ću je i danas u SC-u, a vi dođite, pa mi recite kako vam se sviđa. Nećemo zapostaviti ni moga starog Strata, i on će se pojaviti na priredbi, i to u rukama braleta, kome će to biti premijera javnog sviranja.

Bit će više nego pjevanja nego čitanja, a najviše će biti sviranja. Ponijet ću i izvjesnu količinu kompaktnih nosača zvuka s našim trenutnim opusom, te dijelovima opusa prijatelja Tobića Tobića i prijatelja Krša.

Dakle, večeras (četvrtak), od 21 sat, Klub SC-a, Radost! pojačana Legolinom dat će sve od sebe da se proširi izvan svojih granica.


DODATAK: Prođe svirka, bilo je ok, to tom ću sutra, tj. večeras napisati koju riječ. Suzy Q napisa nekoliko riječi, pa bacite okance.


- 14:57 - Komentari (18) - Isprintaj - #

srijeda, 15.11.2006.

Dakle, već jučer objavih da je Gospodar prosjeka postavljen na uobičajena mjesta:
u svemir i u mir.

Evo vam i teksta, da uživate nesmetano i nesputano:

znam čovjeka dobro
znam čovjeka vrlo dobro
znam čovjeka
gospodara prosjeka

on je jedan od prosjeka
ali on je natprosječan
izgubi se pa se traži
u prosjeku sebe traži
on spava ispod neba plava
on spava ispod neba plava
pa te čudi kad se budi

svi prosjeci ovog grada
prosječe za njega
svi prosjeci svakog grada
znaju mog prijatelja

velika odstupanja
a prosjek je napola
ne miče se od sredine
u tri pičke materine

znam čovjeka, njega znam
kad s njim nisi, ti si sam
gospodar prosjeka
prijatelj je dovijeka

on spava ispod neba plava
on spava ispod neba plava
pa te čudi pa te budi



VAŽNA NAPOMENA:

Što se tiče ostalih ostalnosti, podsjećam ponovno da ćemo dosad spomenute negahitove i još ponešto izvesti 16.11., a ne 23.11 kao što sam najavio. Došlo je do malog nesporazuma izazvanog šumom u komunikacijskom kanalu, a budući da pametniji popušta, pristao sam nastup pomaknuti tjedan dana ranije.

Bit će to u klubu SC-a (1. kat) uz drage goste od kojih je zasad sigurna jedino Legolina.

Upala sinusa se smiruje, lijekovi čine svoje, te očekujem da ću za tih desetak dana biti u najpotpunijoj formi.



NAPOMENA:

Onima koje ovi tekstovi uznemiruju preporučujemo da ih izbjegavaju ne bi li tako izbjegli bespotrebno živciranje.

Svima želim sitog vuka u sve i ovce na broju.

Hvala!


Stečajni upravitelj

- 21:55 - Komentari (26) - Isprintaj - #

nedjelja, 12.11.2006.

Možda će djeca popraviti stvar

Dakle, 23.11. SC - sviranje i čitanje Radost! i gosti, od kojih je sudjelovanje zasad manje-više potvrdila Legolina.

A sada nešto potpuno drugačije. Inače baš ne objavljujem najave i obavijesti ako nisu vezaneza moju ogromantnu malenkost, ali ovo mi je bilo simpatično, a i djeca su u pitanju. Kao što bi rekao mudri Šarlo: pazite na djecu!

***

Zadovoljstvo nam je pozvati Vas na predstavljanje knjiga nagrađenih mladih autora sa državnog književnog natječaja za djecu i mlade - 'Moja prva knjiga' koji organizira Centar za neohumanističke studije ( www.cns.hr), koje će se u subotu, 11.11. 2006. s početkom u 11.30h održati u Profilovom Megastore-u (Bogovićeva 7).
U sklopu događanja predstavit ćemo nagrađene radove iz tri dobne skupine (6-8 g., 9-10g. i 11-14 g.) te posebno, mlade autore:

Petar Pirizović – prvonagrađeni autor knjige "Potočići" (dobna skupina 6.-8.g)

Agata Lučić (knjiga "Slonica Ružica",) i Apolonija Lučić ( knjiga "Slatkiši, slaniši i kiseliši",) (prvonagrađene u dobnoj skupini 9.-10.g)

Ivana Kovačić - posebna nagrada 2005. godine- za knjigu "Snaga prirode"

Na predstavljanju će sudjelovati i članovi komisije za ocjenjivanje, književnici,Sanja Pilić i Tito Bilopavlović.
Nakon predstavljanja knjiga i autora slijedi interaktivna radionica 'Korak po korak' na kojoj će edukatorice iz CNS zainteresiranoj djeci pokazati kako osmisliti, napisati i ilustrirati svoju knjigu.
Natječaj 'Moja prva knjiga' jedini je književni natječaj za djecu na državnoj razini. Za 2006 godinu. natječaj je otvoren do 30. 11. 2006.

Dovedite svoje male kreativce!

RASPORED DOGAĐANJA

Natječaj «Moja prva knjiga»- predstavljanje knjiga nagrađenih mladih autora

11:30 Početak predstavljanja: uvodna riječ (predstavnik/ca CNS o CNS i natječaju Moja prva knjiga - uz predstavljanje gostiju)
11:40 Tito Bilopavlović i Sanja Pilić (pozdravni govor)
11:50 Razgovor s mladim autorima (njihova iskustva, zašto pišu, koliko je važno pisati, predstavljanje njihovih knjiga...)
12:15 Kraj - ugodno druženje s autorima (najava radionice 'Korak po korak')
12.45 - 13.30 Radionica 'Korak po Korak' (45 minuta)


***

To bi bilo to. a ovdje će se uskoro pojaviti novi tekstovi benda, kao i informacija o premijernom postavljanju osme po redu kompozicije vokalnoinstrumentalne skupine Radost!, skladbe pod nazivom Gospodar prosjeka.

I još - danas u Aquariusu sviraju Grande Mothers, stari Zappini pajtosi pojačani Miroslavom Tadićem na gitari. Najtoplije preporučujem. Ako me upala sinusa ne spriječi u pohođenju koncerta, napisat ću tekst o dojmovima sa svirke. Posljednji put, u malo drugačijem sastavu, bili su KSET-u i bilo je to jedno divno iskustvo.


NOVOSTI:

Prva verzija Gospodara prosjeka dovršena je i postavljena u svemir i na svjetski službeni sajt Radosti! Pa tkoga dzanima...

- 14:22 - Komentari (27) - Isprintaj - #

utorak, 07.11.2006.

Upala života

Upala sinusa bolest je poprilično neugodna.
Čovjek ima osjećaj da mu je narasla glava, ali kad se pogleda u zrcalo, vidi da je glava ista kao i prije, podjednako povelika.

Tako mi treba kad se na pazim. A majka mi sve odavno reče, majku treba slušati, već to napisah, ali ponovit ću, da se bolje usvoji i zapamti.

Ali, ne damo se.
Rad na osmoj kompoziciji, Gospodaru prosjeka, nalazi se u fazi u kojoj se može nazrijeti kraj. Bit ćete informirani na vrijeme, naravno.

U svemiru se nalaze četiri, a na mom malom privatnom sajtiću svih sedam kompozicija.

Radosno vas obavještavam da ćemo 23.11. nastupiti u SC-u. Bit će pjevanja, sviranja i čitanja. A možda i još ponečeg, ako nam padne na pamet. Pojavit će se i gosti, zasad je svoje sudjelovanje potvrdila Legolina.

O daljnjem tijeku događaja bit ćete, naravno, izviješteni. I češće nego što biste to željeli...

- 16:54 - Komentari (16) - Isprintaj - #

četvrtak, 02.11.2006.

GOSPODAR PROSJEKA



Znam čovjeka, dobro
Znam čovjeka vrlo dobro
Znam čovjeka
Gospodara prosjeka

On je jedan od prosjeka
Ali on je natprosječan
Izgubi se pa se traži
U prosjeku sebe draži

Ispod neba plava
On spava
Pa se čudi
Kad se budi

Svi prosjeci ovog grada
Prosječe za njega
Svi prosjeci svakog grada
Znaju mog prijatelja

Znam čovjeka, njega znam
S njim kad si, nisi sam
Gospodar prosjeka
Prijatelj je dovijeka

Ispod neba plava
On spava
Pa se čudi
Kad se budi

- 09:00 - Komentari (29) - Isprintaj - #

srijeda, 01.11.2006.

Istina je u kratkoci

Vrijeme je vedro.

Suncano je i vrlo toplo za ovo doba godine.

Svemir je na mjestu.

Vrijeme ne postoji.

- 19:28 - Komentari (33) - Isprintaj - #