counter stats

šiŠanje&bRijANJE

ponedjeljak, 23.10.2006.

Politika u glazbi

Budući da mi je drug Marko onomad platio kavu, red je da se pridružim blogstormingu, ili kako se to već kaže, te izlazak ovog posta podesim na točno osam sati, ne bih li se pridružio jatu postova koji vas obavještavaju o postojanju prvog grupnog bloga imenom Pollitika.com.
Ne volim se baviti politikom, ali se ona, nažalost voli baviti mojom malenkošću, pa stoga - eto vam ga na!

Krenimo stoga s politike na meni draže teme. Budući da sam nedavno otkrio svemir, a onda u njemu zakapario svoj zakutak, još ću neko vrijeme skretati pažnju na njegovo postojanje u postovima, za one koji još nisu vidjeli, a onda taj lijepi link selim u lijevi stupac, koji raste, buja i izmiče svakoj kontroli poštena čitatelja.

Dakle, dobrodošli u svemir!
Na redovnoj stranici nalazi se svih sedam do sad snimljenih pjesama, najnovije verzije, dakako, a tu su i pjesme, priče i roman koji još čeka dovršavanje

Želim vam skrenuti pažnju i na zanimljivu grupu, jučer je nadodah postu, ali to je prekratko, pa ću ponoviti i danas, grupa se zove Krš, a stranica svemirska im je ova. Pjesme su uglavnom snimljene uživo i zvuče prljavo, ali meni ne smeta. A uskoro snimaju album, pravi.

I tako se spojiše politika i glazba, što je kombinacija koja obično završava loše, osim ako se ne radi o Dylanu, Neilu Youngu ili Buldožeru. Mislim da se mi politikom nećemo baviti, osim ako baš ne prigusti. Dovoljno je pizdarija u čovjeku-pojedincu, da bi mu išta više trebalo da mu bude tijesno u vlastitoj koži.

A ja ću se malo odmoriti od muzike, dosta mi je neprospavanih noći, možda još malo premiksam neku od pjesama, ali polako, polako.

Opuštanje, a bit će i nešto putovanja. Ali, o tom ću kasnije.

- 08:05 - Komentari (16) - Isprintaj - #