counter stats

šiŠanje&bRijANJE

utorak, 10.10.2006.

Evo vam teksta najnovijeg hita skupine Radost!, nježne jedne kompozicije u nastajanju.
Zove se Šešir. Dakle, Šešir:

ŠEŠIR

š
šš
šššešir

šešir si mi darovala
premalen za moju glavu
rastežem ga, navlačim na silu
sve je veći il' je moja glava manja

kažeš zubi su mi maleni
ja sam šešir stavio za uho
ti reče - stavi ga na glavu
pristao sam i sada je kasno

š
šš
šššešir

rekla si da imam male zube
jako male za toliku glavu
al' priznaj, priznaj da mi ovaj šešir
priznaj da mi dobro stoji

pristao sam stavit' šešir
sad je kasno da ga skinem
dobro mi, dobro stoji taj šeširić
kao da čak glava mi se smanjila

š
šš
šššešir

čini nam se da se glava smanjila
u ogledalu se ogledamo šešir, ti i ja

š
šš
ššššš



A evo i još jedne sličice sa svirke u ZMUC-u, na kojoj se uz nas nalaze i dvije genije: Tobić Tobić, te Boris Starešina-Sanatorijum.


Photobucket - Video and Image Hosting

- 01:07 - Komentari (12) - Isprintaj - #