counter stats

šiŠanje&bRijANJE

petak, 01.09.2006.

Danas nije rođendan nikome koga znam...

...ali svejedno se sjetih jednog rođendanskog događaja.

Bijaše to pri kraju srednje škole, ili pri početku studiranja.
To su bili poprilično crni dani ('91.) i nije se imalo para. Poklonio sam prijatelju bocu vina i poklon predstavio kao multinamjenski - vino je mogao popiti, a boca je, koliko nestručnjački mogu primijetiti, bila pogodna oblika za višestruko korištenje u romantične svrhe.

A izmislio sam mu i pjesmicu, čudno je što je se danas sjetih, nakon toliko godina, što me i navelo da napišem ovaj post:

Prijatelju, rode
popij moje vode
pomuzi mi vime
uzbudi me time

Dugo nisam čuo tog prijatelja.

I tako, iako vrijeme ne postoji, njegovi razbijeni i razbacani ostaci ipak djeluju, i to ne u našu korist.

A evo i linka za one koji žele čuti mlade bendove ili i sami imaju jedan.

I mi, stari hipopotami, ubacismo se tamo u sklopu akcije "Dajmo im da čuju".


DODATAK: U posljednje vrijeme rado se bavim astronomijom. Astronomija nije isto što i astrologija. Evo vam primjer.


A u najposljednjije vrijeme odlučih da idem na more. Što će se tamo događati, pročitajte u krajnje uzbudljivom testu koji se nalazi ovdje.

- 07:35 - Komentari (11) - Isprintaj - #