< travanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

život se ne mjeri brojem udisaja koje napravimo, nego trenucima koji nam oduzmu dah

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr


free web page counters

mejltu:

hani

utorak, 11.04.2006.

Ovo nije priča


Već nekoliko puta sanjala sam neke čudne, uglavnom loše snove, koji su se kasnije ostvarili djelomično ili u nekoj friki verziji.
Prije nekoliko dana, tj. točnije noći imala sam ružne snove. Kažu da ih ne smiješ nikome ispričati kada se probudiš. Valjda da se ne ostvare, šta li…

Stajala sam u redu u kantini u svojoj firmi, i brbljala s kolegicama s posla, kad sam ugledala neka dva poznata lica malo ispred sebe. To su bile dve cure koje su u srednjoj školi sjedile u klupi ispred nas, i s kojima sam se dosta družila u to doba. Ali nekako su bile drugačije.
Izašla sam iz reda, i počela pričati s njima o svemu i svačemu, ono najnormalnije – di ste vas dve, otkud ovdje i ostali small talk. I odjednom primjetim da su one u stvari niže od mene i to dosta. Pogledam dole, a ono, one nemaju noge ispod koljena. I odjednom shvatim da im se nešto strašno dogodilo i pitam ih. A one odgovore kao pa kaj ti ne znaš, pa već svi znaju. Išle smo negdje van, i tak fino smo si popili, i kad smo se vraćale, vozio nas je jedan frend koji je isto popio, i jednostavno nije vidio auto i doživjele smo frontalku. Kak smo sjedile iza, bile su nam priklještene noge, nisu ih mogli spasiti i morali su ih odrezati. – tako su mi lijepo sve ispričale, sve u detalje.

Tako nekako je i završio ovaj san, a ja od nevjerice i samog intenziteta sna nisam znala šta bi napravila. Da li da ih zovem i ispričam šta sam sanjala, da li da šutim i nikome ne pisnem, šta da fakin radim. Mislim, nije zgodno nekome uletiti nakon što se nisi čuo s njim godinu dana: e bok, znaš kaj sanjala sam da ti se dogodila takva i takva nesreća.
Na kraju nisam nikome ništa rekla, nitko nije znao što sam sanjala, niti sam imala namjeru ispričati, sve dok se taj isti dan nije desilo nešto strašno.

….nastavak slijedi….



| komentari (10) | print | # |

<< Arhiva >>