< prosinac, 2005 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

život se ne mjeri brojem udisaja koje napravimo, nego trenucima koji nam oduzmu dah

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr


free web page counters

mejltu:

hani

petak, 16.12.2005.

Reality check


Kad sam birala fax nisam razmišljala gdje ću poslije raditi, nije bilo ni bitno. Sada mi je itekako bitno gdje i šta ću raditi, kada ću dobiti plaću, kolika će biti i da li će doći na vrijeme, da li će me prijaviti…

Sve su to stvari o kojima baš i ne razmišljaš kad upisuješ srednju ili fax. Bila sam najsretnija na svijetu kad sam dobila ovaj posao. To je ono o čemu svi moji kolege samo sanjaju. Jer u mojoj struci ako imaš ovakve radne uvjete, ne možeš željeti bolje i više od ovoga. Svaki mjesec oko 12-og dobijem oko 4500 kn, prijavljena sam, radim u državnoj firmi. Moj posao uključuje putovanja po cijeloj Hrvatskoj tijekom cijele godine, a ljeta provodim na obali, naravno ne cijela, već po par dana, pa sam onda 2 tjedna u zg, pa opet…imam službeni mobitel koji mogu bez problema trošiti, a osim toga imam i druge advantages, no neću u detalje.

Da, imam posao. Dream job. Na ovaj tekst potakla me jedna bivša građevinarka, koja se odmetnula u dame, svojim oduševljenjem s novim poslom. Radim manje od godinu dana, ali već nakon 6 mjeseci moje ushićenje je splasnulo. Zašto? Pa...

Prvo: na poslu moraš biti spreman dati ne 100 %, nego stvarno 150 %. Pogotovo ako si mlad, i ako su svi baš svi stariji od tebe (jer automatski si i glup i nesposoban zato što si mlad). Dakle, moraš biti bolji od njih, da bi uopće smio nešto reći. Rijetke su firme u kojima imaš pravo glasa ako si tek došao.

Drugo: nauči gubiti. Zbog drugih. Dakle, ako tvoj pretpostavljeni nešto sjebe, a u što si ti igrom slučaja bio upetljan, ti ćeš doći na razgovor, i tebe će se oprati, jer kako to uopće ne znaš. Mislim, ipak direktor ne može misliti na sve. Ti misli za njega i umjesto njega, a on će samo pobrati zasluge. Opet, rijetke su firme u kojima će šef reći – sve zasluge pripadaju mladom kolegi, ja sam bio samo mentor…

Treće: nauči da ima dobrih ljudi, ali da loših (u poslu) ima još više. I da i oni koji su dobri, kad pokažeš da nešto znaš bolje/brže/jednostavnije od njih, napravit će sve da to ne možeš i pokazati. Mostly!

Treće plus: i nikad baš nikad ne smiješ zaboraviti da prema svima bez obzira na sve moraš biti dobar i drag – ukratko pretvarati se, glumatati, sraćkati.

Dakle: reality check: imam posao. I to stvarno dobar. Šta ne valja? Ljudi! Zaposlenici! A zašto? Zato što igraju po životnim pravilima, po pravilima posla (barem ovoga), a ne po ljudskim!




| komentari (10) | print | # |

<< Arhiva >>