Wolfwood's Crowd

< listopad, 2004 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Why?
Kritika il' hvala hrvatskog informatičkog košmara.

K R A T I C E

JPKBN - je.eš programera koji bloga nema

PHP
e-mail: stjepan at gmail dot com

2:381/161 RIP

Jezici i alati
Mono dan
Clarion dan
PHP dan
Python dan
Java dan




Linkovi

Literatura

19.10.2004., utorak

(Ne)moguće stvari

Na comp.lang.python jedan je učesnik postavio pitanje zašto mu ne radi html (tj. hta) aplikacija u kojoj je u script tagu definirao language="python" i unutar toga napisao jednu jednostavnu Onload() metodu:

def Onload():
alert('hello from python')
document.all["idspan"] = 'hello from python'

Skoro svaki web developer će reći da to ne radi. I ja sam bio uvjeren u to kao i drugi učesnici na grupi sve dok jedan od njih nije potvrdio da to ipak može raditi ako je instaliran Active Python s podrškom za Active Scripting uz još poneki service pack za IE i same Windowse. Pouka informatičarima: nikad ne reci da je nešto nemoguće. "To se ne može napraviti" je česti izgovor naših informatičara, ali pri tome najčešće prikrivaju vlastito neznanje i nemogućnost da nešto naprave, a nekima je to najjednostavniji način da "odkantaju" zahtjeve korisnika. Ja nikada ne kažem ljudima da se nešto ne može napraviti, skoro sve je moguće, samo je pitanje koliko vremena i novaca će se potrošiti na to.

To me je sjetilo jednog drugog slučaja. Kolega na poslu je definirao samouvećavajući ključ (auto incremental index;-) ) na polju tipa string. Ja sam mu rekao da je to greška i da to neće raditi, ali on me demantirao i rekao da to radi. I radilo je. Alat je inteligentno uzimao prve znakove iz stringa koji su bili brojevi, pretvarao ih u cijeli broj, uvećavao za jedan i tako generirao vrijednost za slijedeći ključ pretvorivši cijeli broj opet u string.

- 11:17 - Komentari (4) - Isprintaj - #