Wolfwood's Crowd

< listopad, 2004 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Why?
Kritika il' hvala hrvatskog informatičkog košmara.

K R A T I C E

JPKBN - je.eš programera koji bloga nema

PHP
e-mail: stjepan at gmail dot com

2:381/161 RIP

Jezici i alati
Mono dan
Clarion dan
PHP dan
Python dan
Java dan




Linkovi

Literatura

03.10.2004., nedjelja

Dan velikih downloada

Bio sam zauzet prošlih dana pa mi je promaknulo da je Sun službeno izdao Javu v1.5.0, popularno zvanu "Tiger". Malo prije sam posjetio java.sun.com stranice i vidim da je izdana službena inačica. 29. rujna. Blogovi na weblogs.java.net svi bruje o tome, ali dosad ih baš i nisam posjećivao pa je ta blogovska graja ostala izvan moga vidokruga. Već prije sam instalirao RC inačicu i primjetio da je dosta agilnija od 1.4.2 blackdown inačice koju trenutno koristim. Blackdown Java je opet primjetno brža od službene Sunove Jave. Barem se tako pokazala u mojem natjeravanju Tomcata. wget je upogonjen i sada skida novog Tigra.

Izašla je i NetBeansTM IDE 4.0 BETA2 (30. rujan). Na Sunovim stranicama može se skinuti komplet u kojem su NetBeans i J2SE 1.5.0 ali ja ne volim takve gemište pa će se wget nešto kasnije posebno pozabaviti tom betom. Čuo sam lijepe riječi o NetBeansima pa ću ih provjeriti. Na njihovim stranicama možete skinuti dokument u kojem se dosta detaljno uspoređuju mogućnosti NetBeans, Eclipse, IntelliJ i JBuilder alata.

Syllable je još jedan od malih i slabo poznatih operativnih sustava. Nastao je odvajanjem od AtheOSa. AtheOS i Syllable nisu klonovi BeOSa iako ih neki takvima smatraju. Syllable ima za cilj postati pouzdan open source OS koji će biti jednostavan za korištenje, a cilja na kućne korisnike i male urede. Hvale se bootanjem kraćim od 10 sekundi, GUI je ugrađen u sam OS, kod je pod GPL-om. Još jutros se skrasio na mojem hardu ali se još nismo upoznali jer ne radi pod mojim vmware-om, a trenutno nemam slobodne particije. Zapravo radi, počne podizanje i onda stane kod detektiranja particija. Susret je odgođen do neke bolje prilike.

Danas sam iskompajlirao Mono 1.0.2. Idućih dana ću ga usporediti s Java Tigrom i konačno donijeti odluku u čemu ću raditi svoju slijedeću desktop aplikaciju. monodevelop 0.5.1 se pokazao stabilniji i bolji od 0.5 inačice, jedino mu je code completition nešto usporen, a i ruši cijeli program ukoliko se code completition pokuša potjerati na nekom objektu ili varijabli koji nisu definirani.

Što je zajedničko Javi, Pythonu i .NET/Mono platformi? Jim Hugunin, tvorac Jythona (uvod u Jython možete pročitati u prvom poglavlju knjige Jython Essentials). Jython je simbioza Pythona i Java platforme. Jim je skoro isti posao napravio i s IronPython-om koji ujedinjuje .NET/Mono platformu s omiljenom zmijom. Jim se zaposlio u Microsoftu i čini mi se da je razvoj IronPython-a malo usporen. JPKBN, pa Jim u Microsoftu vodi i svoj blog. Koliko je IronPython brz u odnosu na standardni Python pročitajte u Jimovom dokumentu s PyCON-a (travanj, 2004.).


- 18:36 - Komentari (3) - Isprintaj - #