subota, 01.10.2011.

Komiza sretan


Ljube,jel se sjecas feste na Komizi?...hehe...Ajme bilo je savrseno:-))...Sjecam se da smo taj dan skoro zakasnili na trajekt:D...U zadnji sekund smo stigli..Mislim da je bila subota,mi smo mislili da ima trajekt u 3,a bija je u 2 ipo...Isli smo kupit kartu u 45 pa nam je zena rekla da pozurimo da jos nije krenio...Uz rusake ,sator i vrecu trcali smo do trajekta i uspili uci hehe...Tamo smo se nasli s prijom i sa dvoje prijatelja...Bila san uvjerena da ce zakasniti,ali eto dosli su prije nas hehe...Vozili smo se nekih 2 ipo sata do Visa...U meduvremenu smo igrali na karte i lezali,a sunce je przilo samo tako...To vrijeme mi je brzo proletilo...Kad smo dosli na Vis morali smo uhvatiti bus za Komizu..Kako smo medu zadnjima izasli nije vise bilo mjesta u busu pa smo odlucili stopirati...Putem smo upoznali neke grke koji su krenili za nama...Ubrzo je dosao neki kombi i usli smo svi u njega...Izasli smo na Kamenice i otisli prvo napraviti satore...Kad smo napravili svi sator,otisli smo se okupati na plazu ispod kampa...Poslije smo odlucili otici do centra jer je bila festa...Kad smo dosli tamo,vidili smo se s mojim bratom i njegovom ekipom i odlucili smo sjesti svi zajedno na mul...Bilo je hrpa ljudi,svi su pili hehe...Pricali smo i zajebavali se cijelu vecer...Grci su nam svirali neki svoj insturment i neki Francuz je svirao gitaru..Bilo je predobro...Kad je zavrsila festa,ostali smo jos malo i odlucili kreniti put satora...Posto je bio neki party na plazi,nismo mogli normalno proci do kampa pa smo isli kroz neki put u sumi...Ubrzo smo dosli do satora i mrtvi umorni pokusali zaspati,ali to nije bilo moguce bas...Muzika je svirala do nekih 9 ujutro i bas se jako culo,a neki ljudi u satoru do su pricali cijelu vecer..Spavali smo na kraju po ure hehe...Digli smo se i ja i Vedran smo isli do jedne plaze na drugoj strani...Prvo smo popili kavu da nas malo razbudi,a zatim smo se i okupali..U povratku smo sreli prijatelje pa smo odlucili otici s njima jos jedanput do plaze...Nakon plaze smo ogladnili pa smo pojeli pizzu...Trajekt za natrag nam je bio u 6 pa smo rastavili sator i spremili stvari i uputili se vatati bus...Dosli smo na Vis ranije pa smo jos malo sjeli na klupu i odmorili hehe...Ubrzo je dosao trajekt i vratili smo se natrag u Split...Bilo mi je predobro,a tebi ljube?:P

- 17:47 -

Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Samo ti sve tajne znas
o meni, moja ljubavi
sve ono sto sam ja
samo ti, ti jedina si sreca
mojoj istini, moja ljubavi...

Tebe je lako voljeti
kao disati zrak
svaki tren sa tobom
je nebeski dar

Tebi je lako pjevati
pogadjati sne
nikom' na svijetu
nije bilo lakse reci, volim te....

Doci cu ti u snovima
kad noc proguta dan
past cu kao kaplja rose
njezno na tvoj dlan....



NEKE IZREKE O LJUBAVI:

Ljubav počinje kada
ništa ne tražimo
zauzvrat...
(Antoine de Sait-Exupery)

Voljeti ne znači
gledati jedno
u drugo, već
gledati zajedno
u istom smjeru...
(Antoine de Sait-Exupery)


Ljubav se ne mjeri po
broju dodira, već po
tome koliko puta se
dvoje uistinu dosegnu...
(Cathy Morancy)

Ljubav ne okreće
svijet, ali baš ona čini
vožnju vrijednu truda...
(Franklin P Jones)


Ljubav je
uglazbljeno
prijateljstvo...
(E. Joseph Cossman)



Kad srce kaze da
ti se samo nasmiješi
i ne brini jer ja
imam ljubav za sve
kad srce kaze da
vjeruj, srce ne grijesi...



Volim osmijeh tvoj bas dobro ti stoji
jos ti bolje stoje poljupci moji
ma kriv je meni svako
kom smijes se ti, moja ljubavi

Volim osmijeh tvoj i nosi ga uvijek
smij se samo, dusu mi grij' zauvijek
i krivi su mi svi, i krivo mi je sve
kad sam bez tebe...



Siguran u to da te volim
sigurna u to
da si stvoren za mene
sigurni u to da smo jedno
i da sve je drugo
manje vrijedno...


U dobru i zlu, u javi i snu
znaj da uvijek bit' cu tu
i kad padne noc, i kad svane dan
tu sam ljubav da ti dam...



Budi moja voda, ja sam sada vatra
izgorjet cu
prolij se po meni, budi sve sta zelim
ja zivjet cu..



Oduzimaš mi dah za tobom ludim
volim svaki tvoj osmijeh dok se budim
volim tvoje usne kad tiho krenu
poljupcima u novi dan



Oduzimaš mi dah, ostajem bez rijeci
u krilu tvom nema kraja sreci
volim tvoje usne kad tiho krenu
poljupcima u novi dan..



Ti me uzbuđuješ , ti me izluđuješ
Ti me uzbuđuješ , ti me izluđuješ
Izluđuješ me opasno to više nije normalno...