petak, 07.08.2020.

Godisnji odmor zujo

U petak nakon posla krenuo si autom po mene jer je krenuo nas zajednicki godisnji odmor od 2 tjedna...Kratko si odmorio u stanu i potom smo krenuli za Vodice...Taj dan je bila ocajna prognoza i mnogi su odustali od puta tako da nije bilo guzve na cesti...Padala je jaka kisa i puhalo, ali nas je to zaobislo putem...Sve je bilo super putem dok nismo dosli blizu Vodica kad odjednom otisla nam kratka svjetla i pocela kisa...Uspjeli smo doci do stana nekako, ali bilo je veselo...Raspremili smo stvari i potom sjeli na terasu...Pili smo vino i slusali glazbu koja se cula iz vani...Jedva san cekala ponoc da ti dam poklon za rodendan hehe...Sutradan smo prvo isli rijesiti svjetla i nakon tog rucali pa na more...Navecer smo malo prosetali do centra...Jos smo jedan dan proveli u Vodicama kupajuci se i onda smo se uputili za Split...Prva 2 dana smo proveli kod mojih u stanu, a ostala 3 dana kod bake...Isli smo na more i vidili smo se s prijateljima...Jedan dan smo isli autom do Biokova zbog Skywalka...

Kad smo dosli ujutro bila je prevelika guzva pa smo odlucili kasnije probati...Stali smo u Tucepe i tamo smo se kupali i rucali...Nakon tog smo opet probali i ovaj put nije bilo guzve tako da smo cekali 15-tak minuta...Srecom bilo je jos par auta za put do gore...Na nekim dionicama je gadno kad ti naide auto iz drugog smjera jer je cesta uska...Nakon pola sata voznje konacno smo dosli...Jako nam se svidio pogled i setnica...Ne znam bi li opet isla zbog puta, ali isplati se ici svakako...Poslije tog smo otisli do Baske Vode na pice i onda na kupanje u Brela...Navecer smo kasno dosli doma...Sutra dan smo isli autom na Kozjak...Malo smo planinarili do samog vrha...Pogled je predivan od gore...Kasnije smo jos prosetali drvenim mosticem kojeg smo trazili predugooo hehe...Nakon tog smo isli na Klisku tvrdavu i na pizzu u Solin...Iduci dan smo isli do crkvice sv. Jere na Marjanu i onda na vikendicu...Ostali smo spavat jednu noc i potom krenili autom prvo do Rogoznice pa Gospe od Lovreta i onda u Vodice..Iduci dan je padala kisa pa smo godisnjicu proveli u stanu...Sutradan smo isli u Sparadice iako vrijeme nije bilo bas najbolje...Na putu prema autu sjevnilo je i zagrmilo bas jako blizu nas...Bas je bilo gadno...Jos smo obisli tvrdave u Sibeniku, te prosetali putem sv. Ante i nakon tog do Jadrije na famozne kabine...Iduce jutro smo isli na Murter i kupali se na plazi Podvrske...Kako vec dugo pricamo o Dugom otoku i kako bi htjeli ici onda smo odlucili i to vidjeti...U petak ujutro smo dosli autom do Gazenice i potom se vozili do Brbinja...Prva stanica nam je bio Veli rat pa potom Sakarun...Nakon tog smo otisli do plaze Veli zal...Poslije tog smo otisli do Telascice...Na povratku smo jos svratili do Brbinjcice pa na trajekt...Imali smo i malu prometnu na samom ulazu u trajekt :D...Ne znan kad san se toliko puta okupala ka tad :D...Bilo je bas ludo heheh...Dobro smo sve uspjeli stici u jedan dan...U subotu smo odmarali u Vodicama, a u nedjelju smo isli za Zagreb...Bas mi je bilo predivno i svasta smo vidjeli...Obozavan putovanja s tobon :)...Vtp :*

- 19:12 -

Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Samo ti sve tajne znas
o meni, moja ljubavi
sve ono sto sam ja
samo ti, ti jedina si sreca
mojoj istini, moja ljubavi...

Tebe je lako voljeti
kao disati zrak
svaki tren sa tobom
je nebeski dar

Tebi je lako pjevati
pogadjati sne
nikom' na svijetu
nije bilo lakse reci, volim te....

Doci cu ti u snovima
kad noc proguta dan
past cu kao kaplja rose
njezno na tvoj dlan....



NEKE IZREKE O LJUBAVI:

Ljubav počinje kada
ništa ne tražimo
zauzvrat...
(Antoine de Sait-Exupery)

Voljeti ne znači
gledati jedno
u drugo, već
gledati zajedno
u istom smjeru...
(Antoine de Sait-Exupery)


Ljubav se ne mjeri po
broju dodira, već po
tome koliko puta se
dvoje uistinu dosegnu...
(Cathy Morancy)

Ljubav ne okreće
svijet, ali baš ona čini
vožnju vrijednu truda...
(Franklin P Jones)


Ljubav je
uglazbljeno
prijateljstvo...
(E. Joseph Cossman)



Kad srce kaze da
ti se samo nasmiješi
i ne brini jer ja
imam ljubav za sve
kad srce kaze da
vjeruj, srce ne grijesi...



Volim osmijeh tvoj bas dobro ti stoji
jos ti bolje stoje poljupci moji
ma kriv je meni svako
kom smijes se ti, moja ljubavi

Volim osmijeh tvoj i nosi ga uvijek
smij se samo, dusu mi grij' zauvijek
i krivi su mi svi, i krivo mi je sve
kad sam bez tebe...



Siguran u to da te volim
sigurna u to
da si stvoren za mene
sigurni u to da smo jedno
i da sve je drugo
manje vrijedno...


U dobru i zlu, u javi i snu
znaj da uvijek bit' cu tu
i kad padne noc, i kad svane dan
tu sam ljubav da ti dam...



Budi moja voda, ja sam sada vatra
izgorjet cu
prolij se po meni, budi sve sta zelim
ja zivjet cu..



Oduzimaš mi dah za tobom ludim
volim svaki tvoj osmijeh dok se budim
volim tvoje usne kad tiho krenu
poljupcima u novi dan



Oduzimaš mi dah, ostajem bez rijeci
u krilu tvom nema kraja sreci
volim tvoje usne kad tiho krenu
poljupcima u novi dan..



Ti me uzbuđuješ , ti me izluđuješ
Ti me uzbuđuješ , ti me izluđuješ
Izluđuješ me opasno to više nije normalno...