subota, 20.02.2016.

Stigao si par dana prije Nove godine u Split..Bila sam presretna sto cu te konacno vidit..Pokucao si na vrata i odma san ti otvorila i izljubila te i zagrlila cvrsto..Ovog puta smo bili u dnevnoj sobi, ali to nam nije smetalo..Malo smo zaspali i kasnije rucali..Navecer smo isli s prijateljima van u klub..Muzika bas taj put bila bzvz tako da smo i ranije otisli doma..Sutradan si me odveo na utakmicu i iznenadija sa poklonon hehe..Fala ljube :)..Iduci dan smo bili na rivi..Bio je koncert od Bana..Bili smo sa mojin prijama i bilo nam je odlicno :)..Ostale dane smo isli po shoping centrima..Uzela san ti poklon i drago mi je da ti se svida :)..Sreli smo i slucajno prijatelje dok smo isprobavali nova jela hehe...Dan prije Nove smo krenili prema Vodicama..Ovaj put smo odlucili slavit sami..Odlicno je bilo :)


Iduci dan smo malo setali po Vodicama..Jedan dan smo radili zajedno burekcice..Prvi put smo to radili i bilo je prezabavno..U stanu smo se tih dana smrzavali iako je klima radila..Pokrivali smo se dekama i pili cajeve..Ipak ti se prvo razbolija i iduci dan je i mene uvatilo..Tebi je to trajalo jedan dan,a meni se oduzilo dugo..Nakon par dana provedenih tamo dosli smo opet u Split jer ja nisan nikako bila bolje..ostao si jos sa mnon par dana i zatim otisao u Vodice pa krenuo doma..Te dane nisan bila za nista,tako da sam stalno lezala u krevetu i jedino filmove smo gledali na lapu..Ko bi reka da ce tako na kraju ispast..Kad si otisa bas mi je bilo tesko..I dalje bolesna, u istoj prostoriji,a samo tebe nema..Nekako nakon te Nove sve krenilo nizbrdo sa zdravljem..Jos malo pa bi trebao doc tu..Ne ide mi u to u glavu nikako hehe..Nadan se da cu ja skroz ozdravit do tad i da cemo moc uzivat zajedno..Falis mi puno ljubavi..Jedva te cekan vidit i osjetit :)..Poljubac u obraz :D

- 12:50 -

Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Samo ti sve tajne znas
o meni, moja ljubavi
sve ono sto sam ja
samo ti, ti jedina si sreca
mojoj istini, moja ljubavi...

Tebe je lako voljeti
kao disati zrak
svaki tren sa tobom
je nebeski dar

Tebi je lako pjevati
pogadjati sne
nikom' na svijetu
nije bilo lakse reci, volim te....

Doci cu ti u snovima
kad noc proguta dan
past cu kao kaplja rose
njezno na tvoj dlan....



NEKE IZREKE O LJUBAVI:

Ljubav počinje kada
ništa ne tražimo
zauzvrat...
(Antoine de Sait-Exupery)

Voljeti ne znači
gledati jedno
u drugo, već
gledati zajedno
u istom smjeru...
(Antoine de Sait-Exupery)


Ljubav se ne mjeri po
broju dodira, već po
tome koliko puta se
dvoje uistinu dosegnu...
(Cathy Morancy)

Ljubav ne okreće
svijet, ali baš ona čini
vožnju vrijednu truda...
(Franklin P Jones)


Ljubav je
uglazbljeno
prijateljstvo...
(E. Joseph Cossman)



Kad srce kaze da
ti se samo nasmiješi
i ne brini jer ja
imam ljubav za sve
kad srce kaze da
vjeruj, srce ne grijesi...



Volim osmijeh tvoj bas dobro ti stoji
jos ti bolje stoje poljupci moji
ma kriv je meni svako
kom smijes se ti, moja ljubavi

Volim osmijeh tvoj i nosi ga uvijek
smij se samo, dusu mi grij' zauvijek
i krivi su mi svi, i krivo mi je sve
kad sam bez tebe...



Siguran u to da te volim
sigurna u to
da si stvoren za mene
sigurni u to da smo jedno
i da sve je drugo
manje vrijedno...


U dobru i zlu, u javi i snu
znaj da uvijek bit' cu tu
i kad padne noc, i kad svane dan
tu sam ljubav da ti dam...



Budi moja voda, ja sam sada vatra
izgorjet cu
prolij se po meni, budi sve sta zelim
ja zivjet cu..



Oduzimaš mi dah za tobom ludim
volim svaki tvoj osmijeh dok se budim
volim tvoje usne kad tiho krenu
poljupcima u novi dan



Oduzimaš mi dah, ostajem bez rijeci
u krilu tvom nema kraja sreci
volim tvoje usne kad tiho krenu
poljupcima u novi dan..



Ti me uzbuđuješ , ti me izluđuješ
Ti me uzbuđuješ , ti me izluđuješ
Izluđuješ me opasno to više nije normalno...