<body> Pod feralon jedne maldosti - Welcome to my truth.... - Blog.hr <body><div id="fb-root"></div><script type="text/javascript" src="//connect.facebook.net/hr_HR/all.js"></script><script type="text/javascript">FB.init({appId:'210555892318436',status:true,cookie:true,xfbml:true,oauth:true});</script>

Svibanj 2009 (1)
Ožujak 2009 (1)
Veljača 2009 (4)
Siječanj 2009 (1)
Prosinac 2008 (4)
Studeni 2008 (4)
Listopad 2008 (5)
Lipanj 2008 (3)
Svibanj 2008 (3)
Travanj 2008 (6)
Ožujak 2008 (5)
Veljača 2008 (8)
Siječanj 2008 (23)
Prosinac 2007 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


you wonna see me burn but I'm 18 years old living fire


Come away with me - Norah Jones

„zašto biti netko ili nešto što nisi,
kada si već sam po sebi izvor svoje izvornosti.
Pokušaj biti potpunije to što jesi.
Ne potiskuj, izrazi …“


Image Hosted by ImageShack.us

…“Tko sam, možda se pitaš?

Ja sam onaj kojega znaš vrlo dobro.

Jer ja sam svaki čovjek na kojega naiđeš

i ja sam svaka žena na koju naiđeš,

a opet ja sam samo jedna,ja."



Ja sam dug put bolnog iskustva.

Image Hosted by ImageShack.us

ghost
> D.a.of d. <kako vitar puše lady g.zaljubljena

Don't damn me when I speak
a piece of my mind
'Cause silence isn't golden
when I'm holding it inside
'Cause I've been where I have been
An I've seen what I have seen
I put the pen to the paper
'Cause it's all a part of me...


Sumnjam
da postoji
mjesto na svijetu
na kojem ljudi
ne bi primjetili
tamnu stranu mog pogleda.


Image Hosted by ImageShack.us

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr


CREDITS

design: ldesigns
photo: ikate


srijeda, 29.10.2008.
Pod feralon jedne maldosti


Evo,
makla san crno sa svoga bloga.
Dugo san mislila,i svatila san da nije u redu prepustit se crnilu.
I na sve gledati sa loše strane.Biti će vrimena za to,i prilika.
Nažalost.
Na nama je da odlučimo oćemo li pustit da nas to porazi.
Ali život nije samo high life,i da je,mi bi ljudi našli zamjerku i tome.Takvi smo.
Triba to znati priznati.
Nema pomoći od toga da se pustimo crnin mislima.
Probala san to,probala san sve.
I mogu razumiti svakoga.
Najbolje znan kako je lako žaliti sam sebe,ne truditi se i reći:"Meni se ionako ništa lipo neće dogoditi,pa čemu sve".
Lakše nego trgniti se,i pustit malo sunca u svoj život.
Čvrsto san se uvatila za ovaj optimizam,jer se bojin da je trenutni i da ću se brzo vratiti na staro.
U tamu.
A sviđa mi se ovo.Ovaj osjećaj.
Sića me na prošle godine,na vrime od prije 3-4 godine.
Kako san drugačija bila.
Falin sama sebi.Volila san otu Deu.Jako.
Volin i ovu,nemojte me krivo svatiti,ali onu pravu.
Ne ovu koja živi ovin ulicama,i u ovin zidovima,negu onu koja živi u meni.
I do koje se teško dolazi.
Tila bi je pokazati svitu,ali teško je okreniti novu stranicu.
Bi li me onda ljudi pripoznali?
Vjerojatno bi ih iznenadila.
A meni je lakše nekoga neugodna iznenaditi,razočarati nego pokazati drugu stranu.Iman osjećaj da to znači biti slabić,a li to nije ni blizu istina,baš suprotno od toga.
I znan to,svjesna san toga,a i dalje radin po staromu.
Ljuta san san na se.Na svoje ponašanje,na to što mi je toliki problem reći nešto,bilo što,tražiti pomoć.
A toliko toga ima za reći,toliko toga čime bi olakšala drugin ljudima,i napokon in dopusitla da me upoznaju i svatu.
Ovako sigurno neće.
Toliko je toga za ispričati.

Sada mi je lakše to reći,jer me prati osjećaj,da će sve doći na svoje,mora dojti.Ja oću jednostavan život,to je sve što oću.
Ne tribaju mi sapunice,ni drame,trileri,ma ništa od toga.
Gadi mi se to.
Sve što ja oću je najjednostavniji mogući život.Ništa ekstra,ne želin da me panti povijest,želin samo mali sritan život,sa ljudima do kojih mi je stalo.
To je sve.

Image Hosted by ImageShack.us

Vidite ovaj svjetionik.Cilo lito san prolazila uza njega,i svaki puta bi pomislila da mi je biti svjetioničar na ton mistu.Ne mogu ja bez svjetionika.To bi volila probati,pa bar 1 misec provesti tamo.
Image Hosted by ImageShack.us

Ovo mi je savršena slika.Obožavan roniti.Još ko dite mater me terala iz mora jer bi znala cila poplaviti.Meni je samo tribalo dati masku i ja bi bila sritna.
Onda san jedan put probala roniti sa bocon,i to je bilo to.Nema više povratka.Sada samo čekan priliku i nešto para da upišen školu ronjenja.





| Komentari 2 |


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.