<body> Ja se volin - Welcome to my truth.... - Blog.hr <body><div id="fb-root"></div><script type="text/javascript" src="//connect.facebook.net/hr_HR/all.js"></script><script type="text/javascript">FB.init({appId:'210555892318436',status:true,cookie:true,xfbml:true,oauth:true});</script>

Svibanj 2009 (1)
Ožujak 2009 (1)
Veljača 2009 (4)
Siječanj 2009 (1)
Prosinac 2008 (4)
Studeni 2008 (4)
Listopad 2008 (5)
Lipanj 2008 (3)
Svibanj 2008 (3)
Travanj 2008 (6)
Ožujak 2008 (5)
Veljača 2008 (8)
Siječanj 2008 (23)
Prosinac 2007 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


you wonna see me burn but I'm 18 years old living fire


Come away with me - Norah Jones

„zašto biti netko ili nešto što nisi,
kada si već sam po sebi izvor svoje izvornosti.
Pokušaj biti potpunije to što jesi.
Ne potiskuj, izrazi …“


Image Hosted by ImageShack.us

…“Tko sam, možda se pitaš?

Ja sam onaj kojega znaš vrlo dobro.

Jer ja sam svaki čovjek na kojega naiđeš

i ja sam svaka žena na koju naiđeš,

a opet ja sam samo jedna,ja."



Ja sam dug put bolnog iskustva.

Image Hosted by ImageShack.us

ghost
> D.a.of d. <kako vitar puše lady g.zaljubljena

Don't damn me when I speak
a piece of my mind
'Cause silence isn't golden
when I'm holding it inside
'Cause I've been where I have been
An I've seen what I have seen
I put the pen to the paper
'Cause it's all a part of me...


Sumnjam
da postoji
mjesto na svijetu
na kojem ljudi
ne bi primjetili
tamnu stranu mog pogleda.


Image Hosted by ImageShack.us

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr


CREDITS

design: ldesigns
photo: ikate


nedjelja, 22.06.2008.
Ja se volin


Živim neke druge godine.
Pogled i ruke sakrivam,jer ne želim da vidu da mi ruke više nisu tako jake,
ne želim da vidu sve ono što skrivan u oku.
Ne tiče se nikoga.
Naučila san da ljubav može biti površna.
Naučila san kako se ljudi proračunato daju,i naučila san da ja nisan takva.
Naučila san da volin sebe.Naučila san biti ponosna na sebe.
Zahvalila san Bogu što nisan kao drugi.
I po prvi puta u životu ja znan koliko vridn,
previše da bi se trošila na bezvrijedne ljude,
i na njihove djetinjarije.

Zaključak:ja volin sebe.
Volin svoje mane,čak volin i to što san tako zatvorena osoba,volin i to što ću svakome pomoći ali od nikoga neću tražiti pomoć.
Volin to što volin biti sama.
Volin i one stvari na meni koje me živciraju.
Volin to što znan što želim u ljubavi,i što ne odustajen.
Volin to što ne želin površne stvari.
Volin sebe kad san sama sa sobon.
Volin sebe i svoje stavove,i to što ih držin za sebe,čekajući pravu osobu s kojon ću ih podjeliti.
Volin to što mogu dopustit da mi dođe blizu samo onaj do koga mi je stalo.
Volin i to što znan da je griješiti ljudski.
Volin to što na kraju uvijek pamntin dobro.
I volin to što nisan u stanju nekoga povrijediti.
Ja san jedna i jedinstvena.

I to niko ne more prominiti.

A ako volin sebe to znači da tek onda mogu bit u stanju i voliti nekoga drugoga.Ali u tome neću nagliti.Jer muška rasa je u većini zlo.
A ja još nisan upoznal nekoga to će me uvjeriti u suprotno.
Ali ja ne odustajen od onoga za što živin.

Nisan umišljena,samo san zadovoljna osobon kakva jesan,i prihvaćan sebe takvu kakva jesan i volin se zbog toga.
Zar je to loše?
Voliti sebe?

Image Hosted by ImageShack.us


Mislin da bi svako morao voljeti sebe.Imato samopoštovanje i biti samopouzdan.
Ne voliti drugoga,nego prvo voliti sebe kao osobu da bi mogli volit drugoga-postavimo si to kao cilj!





| Komentari 13 |


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.