Web::Strategija - konferencija o web marketingu, web poslovanju i web tehnologiji

četvrtak, 03.09.2009.

WS6 :: Ritam društvenih valova

Web::Strategija 6 - Ritam društvenih valova

„Imate samo 1 kunu za ulaganje u marketing? Nije važno - ako je dobro uložite!“ najava je predavanja koje će Miroslav Varga, osiječki stručnjak za internetske marketinške kampanje i oglašavanje putem društvenih medija (npr. Facebook) predstaviti publici na vodećoj (po posjećenosti sudionika!) regionalnoj konferenciji o internetskom marketingu, web poslovanju i web developmentu pod nazivom Web::Strategija 6 - Ritam društvenih valova. Konferencija će se održati 19. 11. 2009. (četvrtak) i 20. 11. 2009. (petak) u zagrebačkom Hypo EXPO centru.

„Krajnji cilj prezentacije je svim zainteresiranima pokušati dati smjernice kako ograničene resurse za marketing, optimalno uložiti i koji sustav oglašavanja je primjereniji za pojedinog oglašivača. Svatko tko odsluša ovu prezentaciju trebao bi imati dovoljno polaznih podataka za izbor optimalnog modela oglašavanja za svoju djelatnost.“ - izjavio je Miroslav Varga, predavač na Web::Strategiji 6, ujedno i jedan od nagrađenih na 4. Web::Strategiji Zlatnom nagradom Web::Strategije u kategoriji Zlatna web marketing kampanja za 2008. godinu.

Najpoznatiji svjetski web servisi Twitter, LinkedIn, Facebook i YouTube, zatim razni blogovi (Blog.hr), forumi (Forum.hr), mikroblogovi samo su neki od društvenih medija koji se svakodnevno koriste u privatne ili poslovne svrhe. Rezultati istraživanja iz 2008. godine kažu da su čak 75% internet korisnika članovi, forumaši, blogeri, tviteraši, fejsovci, s time da samo fejs korisnika ima čak 250 milijuna korisnika.

„Smatram Facebook efikasnim načinom razmjene podataka i svjestan sam da postoje marketinške kompanje koje prate profile i putem interesnih grupa šalju reklamne linkove na moje stranice. Ponekad iz znatiželje i kliknem na neki od tih oglasa...“ - izjavio je Mario Kovač, poznati hrvatski kazališni redatelj.

Regionalni stručnjaci za marketing sve više shvaćaju da kvalitetna marketinška kampanja ne smije ignorirati društvene medije. Osim za online druženje, primjenu marketinga kroz društvene medije, tzv. „marketing utjecajnog društva“ poduzetnici koriste kako bi privukli korisnike na svoje stranice, kao i za jačanje imidža tvrtke, proizvoda ili usluge.

Svjedočanstva marketinških stručnjaka koji su već prošli kroz svoje uspješne društvene marketinške kampanje možete čuti na Web::Strategiji 6, kao i naučiti nevjerojatne istinitosti regionalnih profesionalaca. Odlična investicija u Vaše poslovanje je već danas se prijaviti na Web::Strategiju i čuti niz stručnih predavanja i panel raspravu, a očekuje Vas i mogućnost sudjelovanja u zabavnom dijelu programa i osvajanje vrijednih nagrada, te dodjela prestižne Zlatne nagrade Web::Strategije u tri kategorije:
- „Izvrsnost društvenog medija 2009“,
- „Doprinos društvenim medijima 2009“,
- „Društvena marketinška kampanja 2009“.

Web Party !!!

Sljedeći dan svi sudionici konferencije imaju besplatan ulaz na veliki Web Party u renomiranom zagrebačkom klubu organiziranom za sve regionalne poklonike Facebook-a, Linkedin-a, Twitter-a i ostalih društvenih medija.

Prijave su otvorene na službenoj web stranici konferencije www.webstrategija.com/06. Vidimo se!

03.09.2009. u 16:32 • 0 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje.



< rujan, 2009 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        

Listopad 2010 (1)
Veljača 2010 (2)
Listopad 2009 (1)
Rujan 2009 (4)
Travanj 2009 (1)
Siječanj 2009 (3)
Prosinac 2008 (1)
Studeni 2008 (1)
Listopad 2008 (2)
Rujan 2008 (1)
Srpanj 2008 (1)
Lipanj 2008 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Što, gdje, kako?

Što je to web 2.0?
Web 2.0 je postao trend u upotrebi interneta i web dizajna koji cilja ka kreativnosti, dijeljenju informacija i kolaboraciji između korisnika. Prihvatili vi to ili ne, ali web je postao medij između Vašeg poslovanja i grupe ljudi kojima isporučujete proizvode i usluge, te kao takav uveo inovativne metode komunikacije na koje mnogi webovi u Hrvatskoj nisu pripremljeni.

Što je web strategija?
Strategija primjene interneta u Vašem poslovanju je proces koji Vam omogućuje da usmjerite svoja sredstva prema najpovoljnijim prilikama da biste poboljšali prodaju i dosegli održivu prednost nad konkurencijom. Strategija Vam pomaže da pronađete svoj jedinstveni način dolaska do cilja, a mnogi primjeri iz strane prakse samo čekaju da se počnu primjenjivati kod nas.

Što je to internetski marketing?
Internetski marketing, poznat još kao i online marketing, internetsko oglašavanje, e-marketing je marketiranje proizvoda i usluga kroz internetski medij. Kada je web stranica marketinški kanal, tada govorimo o web oglašavanju ili web marketingu. Banner, PPC i SEO (eng. Search Engine Optimization) su danas najčešći oblici internetskog marketinga u Hrvatskoj.

Što je to SEO?
SEO (eng. Search Engine Optimization) je proces poboljšanja kvantitete i kvalitete posjetitelja određenih web stranica koji dolaze sa tražilica (Google) putem prirodnih ("organskih") rezultata pretraživanja ciljanih ključnih riječi.

Linkovi

Web::Strategija 6
6. konferencija o web marketingu kroz društvene medije pod nazivom "Ritam društvenih valova"

Web::Strategija 5.0
Peta konferencija o web poslovanju pod nazivom "Anti-recesijski vodič kroz web poslovanje"

Web::Strategija 4
SEM konferencija o kontekstualnom oglašavanju pod nazivom "Izgubljeni u kontekstu"

Web::Strategija III
Treća konferencija o internetskom marketingu, te ujedno i prva o SEO konferencija u regiji

Druga Web::Strategija
Druga konferencija o internetskom marketingu

Prva WebStrategija.com
Prvo savjetovanje o internetskom marketingu

Partnerski linkovi

Institut za elektroničko plaćanje

Web::INDUSTRIJA

Web::Edukacija - prijavite se na SEO radionicu

Hostese | Promotori