Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/webstrategija

Marketing

WS6 :: Ritam društvenih valova

„Imate samo 1 kunu za ulaganje u marketing? Nije važno - ako je dobro uložite!“ najava je predavanja koje će Miroslav Varga, osiječki stručnjak za internetske marketinške kampanje i oglašavanje putem društvenih medija (npr. Facebook) predstaviti publici na vodećoj (po posjećenosti sudionika!) regionalnoj konferenciji o internetskom marketingu, web poslovanju i web developmentu pod nazivom Web::Strategija 6 - Ritam društvenih valova. Konferencija će se održati 19. 11. 2009. (četvrtak) i 20. 11. 2009. (petak) u zagrebačkom Hypo EXPO centru.

„Krajnji cilj prezentacije je svim zainteresiranima pokušati dati smjernice kako ograničene resurse za marketing, optimalno uložiti i koji sustav oglašavanja je primjereniji za pojedinog oglašivača. Svatko tko odsluša ovu prezentaciju trebao bi imati dovoljno polaznih podataka za izbor optimalnog modela oglašavanja za svoju djelatnost.“ - izjavio je Miroslav Varga, predavač na Web::Strategiji 6, ujedno i jedan od nagrađenih na 4. Web::Strategiji Zlatnom nagradom Web::Strategije u kategoriji Zlatna web marketing kampanja za 2008. godinu.

Najpoznatiji svjetski web servisi Twitter, LinkedIn, Facebook i YouTube, zatim razni blogovi (Blog.hr), forumi (Forum.hr), mikroblogovi samo su neki od društvenih medija koji se svakodnevno koriste u privatne ili poslovne svrhe. Rezultati istraživanja iz 2008. godine kažu da su čak 75% internet korisnika članovi, forumaši, blogeri, tviteraši, fejsovci, s time da samo fejs korisnika ima čak 250 milijuna korisnika.

„Smatram Facebook efikasnim načinom razmjene podataka i svjestan sam da postoje marketinške kompanje koje prate profile i putem interesnih grupa šalju reklamne linkove na moje stranice. Ponekad iz znatiželje i kliknem na neki od tih oglasa...“ - izjavio je Mario Kovač, poznati hrvatski kazališni redatelj.

Regionalni stručnjaci za marketing sve više shvaćaju da kvalitetna marketinška kampanja ne smije ignorirati društvene medije. Osim za online druženje, primjenu marketinga kroz društvene medije, tzv. „marketing utjecajnog društva“ poduzetnici koriste kako bi privukli korisnike na svoje stranice, kao i za jačanje imidža tvrtke, proizvoda ili usluge.

Svjedočanstva marketinških stručnjaka koji su već prošli kroz svoje uspješne društvene marketinške kampanje možete čuti na Web::Strategiji 6, kao i naučiti nevjerojatne istinitosti regionalnih profesionalaca. Odlična investicija u Vaše poslovanje je već danas se prijaviti na Web::Strategiju i čuti niz stručnih predavanja i panel raspravu, a očekuje Vas i mogućnost sudjelovanja u zabavnom dijelu programa i osvajanje vrijednih nagrada, te dodjela prestižne Zlatne nagrade Web::Strategije u tri kategorije:
- „Izvrsnost društvenog medija 2009“,
- „Doprinos društvenim medijima 2009“,
- „Društvena marketinška kampanja 2009“.

Web Party !!!

Sljedeći dan svi sudionici konferencije imaju besplatan ulaz na veliki Web Party u renomiranom zagrebačkom klubu organiziranom za sve regionalne poklonike Facebook-a, Linkedin-a, Twitter-a i ostalih društvenih medija.

Prijave su otvorene na službenoj web stranici konferencije www.webstrategija.com/06. Vidimo se!

Post je objavljen 03.09.2009. u 16:32 sati.