Web::Strategija - konferencija o web marketingu, web poslovanju i web tehnologiji

ponedjeljak, 16.06.2008.

Marketinško-sociološki eksperiment

Uz drugu Web::Strategiju pokrenuto je i jedno eksperimentalno istraživanje koje uključuje marketinški i sociološki aspekt današnjeg društva. Brojni forumi i neki mediji su popratili efekt koji je polučila tek prva faza istraživanja čime se ona može smatrati uspješno završena. Zahvaljujemo svim učesnicima i ispričavamo se na možebitnim neugodnostima. Vraćanje web dizajna na "staro" je u tijeku.

16.06.2008. u 13:14 • 0 KomentaraPrint#

subota, 14.06.2008.

Još dva tjedna do početka konferencije

Do sada smo za Web::Strategiju uspjeli ugovoriti preko petnaestak medijskih pokrovitelja i dva sponzorstva - sa Internet Softver-om i ETARGET-om. Naši dosadašnji medijski pokrovitelji su učinili važan posao i predstavili svojoj vjernoj publici ovaj jedinstveni događaj u Hrvatskoj - konferenciju o web marketingu, te izradi modernih web stranica.

Medijski pokrovitelji koji su nas do sada popratili će svima koji neće moći doći na konferenciju ukratko pokušati prenijeti dijelić atmosfere s Web::Strategije. To će biti sljedeći mediji:

* MobilMedia
* eMisija
* Internet Monitor
* Časopis VIDI
* Forum.hr
* Racunalo.com
* Not.hr
* Časopis InfoTrend
* VIDILAB.com
* mojPORTAL
* IT-infoNEWS
* VidiAuto
* Posao.hr
* Putni.biz


Još jednom zahvaljujemo svimo komercijalnim i medijskim pokroviteljima jer bez Vas konferencija ne bi imala tu snagu i jačinu. Vjerujemo da ćete biti zadovoljni sa prikupljenim informacijama i da ćete ih odmah moći primjeniti na svom webu. U to vjerujemo zato jer nam je upravo to pokazala prva Web::Strategija i uzvanici koji su bili na njoj.

Što se tiče parkinga kod hotela Laguna, postoji 50-ak mjesta za parking u samom hotelu (uđete u njega s autom i odvezete se iza hotela). No, ako će tu parking biti pun radi gostiju hotela, ima dosta parking mjesta u rezidencijalnom kvartu oko hotela. Ako Vam pomanjka goriva za auto, preko puta hotela se nalazi i benzinska postaja od INA-e.

Inače, hotel Laguna posjeduje svoj restoran i kafić, te foaje za druženje. Te prednosti slobodno koristite u pauzama između predavanja.

Vidimo se!

14.06.2008. u 09:02 • 0 KomentaraPrint#

26. lipnja 2008. počinje druga konferencija o izradi weba i internetskom marketingu

Dana 26. lipnja 2008. (četvrtak) u hotelu "Laguna" u Zagrebu na adresi Kranjčevićeva 29 (hotel je preko puta stadiona) održati će se druga konferencija Web::Strategija koja će svima prisutnima dati odgovore na sljedeća "web pitanja":

* kako izraditi moderne tzv. web 2.0 internetske stranice?
* kako objaviti korisnicima Interneta da Vaše web stranice postoje?
* kako korisnike privući?
* kako korisnike zadržati?
* kako stranicama podignuti posjećenost?

Pozivamo Vas da KUPITE ULAZNICU za drugu Web::Strategiju, družite se s nama tog četvrtka i saznajte mnogo o internetskom marketingu. Po završetku konferencije dobivene savjete možete odmah primijeniti na svom webu!

Kako znamo da ćete savjete koje ćete čuti na Web::Strategiji odmah moći primjeniti na svom webu? Tako što su naši predavači do sada profesionalno savjetovali razne domaće i strane vlasnike web stranica koji su odmah prihvatili savjete, primjenili ih i osobno se uvjerili u napredak njihovog weba. Sada želimo da se i Vi uvjerite u to!

Kome je namijenjena Web::strategija?


Web::Strategija je namijenjena tvrtkama i pojedincima koji razvijaju web stranice ili žele postojeće poboljšati, profesionalizirati, te povećati njihovu zapaženost kod krajnjih korisnika (publike). Dakle, pozvani su svi koje zanima kako izraditi moderan web, kako poboljšati postojeći te na koji način ga promovirati.

Ako ste vlasnik weba - ova jedinstvena konferencija o internetskom marketingu u Hrvatskoj je - you must be there!

Također, ako ste propustili prvu Web::Strategiju, nemojte i drugu!

Što možete očekivati od konferencije?

Prvenstveno edukaciju, ugodno druženje i korisne savjete. Kako je web stranica tvrtke ujedno i njena digitalna vizitka, ovom konferencijom želimo naglasiti koliko je bitno da web stranica bude ugodna za korištenje, izgleda profesionalno i koliko je bitno da je ljudi čitaju jer - nije stvorena samo za Vas, već za Vašu publiku.

Kada i gdje?

Konferencija će se održati u Zagrebu, u hotelu "Laguna", 26.lipnja 2008.
Web::Strategija počinje ujutro u 10h, a završava oko 16h.

Kotizacija (tj. ulaznica)

Kotizaciju tj. ulaznicu je moguće kupiti kao fizička ili kao pravna osoba. Iznos je potrebno uplatiti najkasnije do 24. lipnja 2008. prema podacima na ponudi koja nakon prijave stiže na Vaš e-mail. Prijavu obavite ovdje.

Iznenađenja?

Za sve prisutne pripremili smo nagradnu igru koja će još dodatno ovu konferenciju učiniti zanimljivom i pozitivnom. Detalje ćete naravno saznati na konferenciji.

14.06.2008. u 08:56 • 0 KomentaraPrint#

Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje.



  lipanj, 2008 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Listopad 2010 (1)
Veljača 2010 (2)
Listopad 2009 (1)
Rujan 2009 (4)
Travanj 2009 (1)
Siječanj 2009 (3)
Prosinac 2008 (1)
Studeni 2008 (1)
Listopad 2008 (2)
Rujan 2008 (1)
Srpanj 2008 (1)
Lipanj 2008 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Što, gdje, kako?

Što je to web 2.0?
Web 2.0 je postao trend u upotrebi interneta i web dizajna koji cilja ka kreativnosti, dijeljenju informacija i kolaboraciji između korisnika. Prihvatili vi to ili ne, ali web je postao medij između Vašeg poslovanja i grupe ljudi kojima isporučujete proizvode i usluge, te kao takav uveo inovativne metode komunikacije na koje mnogi webovi u Hrvatskoj nisu pripremljeni.

Što je web strategija?
Strategija primjene interneta u Vašem poslovanju je proces koji Vam omogućuje da usmjerite svoja sredstva prema najpovoljnijim prilikama da biste poboljšali prodaju i dosegli održivu prednost nad konkurencijom. Strategija Vam pomaže da pronađete svoj jedinstveni način dolaska do cilja, a mnogi primjeri iz strane prakse samo čekaju da se počnu primjenjivati kod nas.

Što je to internetski marketing?
Internetski marketing, poznat još kao i online marketing, internetsko oglašavanje, e-marketing je marketiranje proizvoda i usluga kroz internetski medij. Kada je web stranica marketinški kanal, tada govorimo o web oglašavanju ili web marketingu. Banner, PPC i SEO (eng. Search Engine Optimization) su danas najčešći oblici internetskog marketinga u Hrvatskoj.

Što je to SEO?
SEO (eng. Search Engine Optimization) je proces poboljšanja kvantitete i kvalitete posjetitelja određenih web stranica koji dolaze sa tražilica (Google) putem prirodnih ("organskih") rezultata pretraživanja ciljanih ključnih riječi.

Linkovi

Web::Strategija 6
6. konferencija o web marketingu kroz društvene medije pod nazivom "Ritam društvenih valova"

Web::Strategija 5.0
Peta konferencija o web poslovanju pod nazivom "Anti-recesijski vodič kroz web poslovanje"

Web::Strategija 4
SEM konferencija o kontekstualnom oglašavanju pod nazivom "Izgubljeni u kontekstu"

Web::Strategija III
Treća konferencija o internetskom marketingu, te ujedno i prva o SEO konferencija u regiji

Druga Web::Strategija
Druga konferencija o internetskom marketingu

Prva WebStrategija.com
Prvo savjetovanje o internetskom marketingu

Partnerski linkovi

Institut za elektroničko plaćanje

Web::INDUSTRIJA

Web::Edukacija - prijavite se na SEO radionicu

Hostese | Promotori