Do sada smo za Web::Strategiju uspjeli ugovoriti preko petnaestak medijskih pokrovitelja i dva sponzorstva - sa Internet Softver-om i ETARGET-om. Naši dosadašnji medijski pokrovitelji su učinili važan posao i predstavili svojoj vjernoj publici ovaj jedinstveni događaj u Hrvatskoj - konferenciju o web marketingu, te izradi modernih web stranica.
Medijski pokrovitelji koji su nas do sada popratili će svima koji neće moći doći na konferenciju ukratko pokušati prenijeti dijelić atmosfere s Web::Strategije. To će biti sljedeći mediji:
* MobilMedia
* eMisija
* Internet Monitor
* Časopis VIDI
* Forum.hr
* Racunalo.com
* Not.hr
* Časopis InfoTrend
* VIDILAB.com
* mojPORTAL
* IT-infoNEWS
* VidiAuto
* Posao.hr
* Putni.biz
Još jednom zahvaljujemo svimo komercijalnim i medijskim pokroviteljima jer bez Vas konferencija ne bi imala tu snagu i jačinu. Vjerujemo da ćete biti zadovoljni sa prikupljenim informacijama i da ćete ih odmah moći primjeniti na svom webu. U to vjerujemo zato jer nam je upravo to pokazala prva Web::Strategija i uzvanici koji su bili na njoj.
Što se tiče parkinga kod hotela Laguna, postoji 50-ak mjesta za parking u samom hotelu (uđete u njega s autom i odvezete se iza hotela). No, ako će tu parking biti pun radi gostiju hotela, ima dosta parking mjesta u rezidencijalnom kvartu oko hotela. Ako Vam pomanjka goriva za auto, preko puta hotela se nalazi i benzinska postaja od INA-e.
Inače, hotel Laguna posjeduje svoj restoran i kafić, te foaje za druženje. Te prednosti slobodno koristite u pauzama između predavanja.
Vidimo se!
lipanj, 2008 | > | |||||
P | U | S | Č | P | S | N |
1 | ||||||
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 |
Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv
Što je to web 2.0?
Web 2.0 je postao trend u upotrebi interneta i web dizajna koji cilja ka kreativnosti, dijeljenju informacija i kolaboraciji između korisnika. Prihvatili vi to ili ne, ali web je postao medij između Vašeg poslovanja i grupe ljudi kojima isporučujete proizvode i usluge, te kao takav uveo inovativne metode komunikacije na koje mnogi webovi u Hrvatskoj nisu pripremljeni.
Što je web strategija?
Strategija primjene interneta u Vašem poslovanju je proces koji Vam omogućuje da usmjerite svoja sredstva prema najpovoljnijim prilikama da biste poboljšali prodaju i dosegli održivu prednost nad konkurencijom. Strategija Vam pomaže da pronađete svoj jedinstveni način dolaska do cilja, a mnogi primjeri iz strane prakse samo čekaju da se počnu primjenjivati kod nas.
Što je to internetski marketing?
Internetski marketing, poznat još kao i online marketing, internetsko oglašavanje, e-marketing je marketiranje proizvoda i usluga kroz internetski medij. Kada je web stranica marketinški kanal, tada govorimo o web oglašavanju ili web marketingu. Banner, PPC i SEO (eng. Search Engine Optimization) su danas najčešći oblici internetskog marketinga u Hrvatskoj.
Što je to SEO?
SEO (eng. Search Engine Optimization) je proces poboljšanja kvantitete i kvalitete posjetitelja određenih web stranica koji dolaze sa tražilica (Google) putem prirodnih ("organskih") rezultata pretraživanja ciljanih ključnih riječi.
Web::Strategija 6
6. konferencija o web marketingu kroz društvene medije pod nazivom "Ritam društvenih valova"
Web::Strategija 5.0
Peta konferencija o web poslovanju pod nazivom "Anti-recesijski vodič kroz web poslovanje"
Web::Strategija 4
SEM konferencija o kontekstualnom oglašavanju pod nazivom "Izgubljeni u kontekstu"
Web::Strategija III
Treća konferencija o internetskom marketingu, te ujedno i prva o SEO konferencija u regiji
Druga Web::Strategija
Druga konferencija o internetskom marketingu
Prva WebStrategija.com
Prvo savjetovanje o internetskom marketingu
Institut za elektroničko plaćanje
Web::INDUSTRIJA
Web::Edukacija - prijavite se na SEO radionicu
Hostese | Promotori