21.10.2006., subota, 01:13

I just died in your arms tonight...



Oh I, I just died in your arms tonight
It must have been something you said
I just died in your arms tonight

I keep looking for something I can't get
Broken hearts lie all around me
And I don't see an easy way to get out of this
Her diary it sits on the bedside table
The curtains are closed, the cats in the cradle
Who would've thought that a boy like me could come to this

Oh I, I just died in your arms tonight
It must've been something you said
I just died in your arms tonight
Oh I, I just died in your arms tonight
It must've been some kind of kiss
I should've walked away, I should`ve walked away

Is there any just cause for feeling like this?
On the surface I'm a name on a list
I try to be discreet, but then blow it again
I've lost and found, it's my final mistake
She's loving by proxy, no give and all take
'cos I've been thrilled to fantasy one too many times

Oh I, I just died in your arms tonight
It must've been something you said
I just died in your arms tonight
Oh I, I just died in your arms tonight
It must been some kind of kiss
I should`ve walked away, I should've walked away

It was a long hot night
She made it easy, she made it feel right
But now it's over the moment has gone
I followed my hands not my head, I knew I was wrong

Oh i, i just died in your arms tonight it must have been somehting you said, i just died ni your arms tonight
Oh i, i just died in your arms tonight it must have been some kind of kiss
i should have walked away, i should have walked away

~~to je jedna zaista prediwna pjesma...

Oh I, I just died in your arms tonight ~oh ja, ja uprawo umrla sam na twojim rukama noćas
It must have been something you said ~mora da je bilo nešto što si rekao
I just died in your arms tonight ~ja uprawo umrla sam na twoji rukama noćas

Oh I, I just died in your arms tonight ~oh ja, ja uprawo umrla sam na twojim rukama noćas
It must've been something you said ~mora da je bilo nešto što si rekao
I just died in your arms tonight ~ja uprawo umrla sam na twojim rukama noćas
Oh I, I just died in your arms tonight ~ja oh uprawo umrla sam na twojim rukama noćas
It must've been some kind of kiss ~mora da je bila neka wrst poljupca
I should've walked away, I should`ve walked away ~trebala sam otići, trebala sam otići
~~~owo sam prwela za sebe...jer inače to pjewa muško...=))

I keep looking for something I can't get ~nastawljanm tragati za nečim što ne mogi imati
Broken hearts lie all around me ~slomljena srca leže swuda oko mene
And I don't see an easy way to get out of this ~i nisam widjeo lagani način kako da izađem iz owoga
Her diary it sits on the bedside table ~njen dnewnik stoji (sjedi) na noćnom ormariću
The curtains are closed, the cats in the cradle ~zawjese su spušte (zatworene), mačke (mačići) su u koljewci
Who would've thought that a boy like me could come to this ~tko bi pomislio da će dečko poput mene doći do owoga

Is there any just cause for feeling like this? ~ima li tamo ikakaw razlog žašto se osjećam owako
On the surface I'm a name on a list ~na powršini ja sam ime na listi
I try to be discreet, but then blow it again ~trudim se biti diskretan, ali onda sam eksplodirao (uprskao,planuo...) ponowo
I've lost and found, it's my final mistake ~imam izgubljeno i pronađeno, to je moja konačna (posljednja) pogreška
She's loving by proxy, no give and all take ~ona woli poput proxy, ne daje i swe uzima
'cos I've been thrilled to fantasy one too many times ~zato jer sam bio drhtao (odušewljen) fantazijom (maštom) prewiše puta

It was a long hot night ~bila je to duga wruća noć
She made it easy, she made it feel right ~ona ju je učinila lakšom, ona ju je učinila da se osjeća prawom
But now it's over the moment has gone ~ali sada je gotowo taj tren (trenutak) je prošao
I followed my hands not my head, I knew I was wrong ~slijedio sam swoje ruke ne swoju glawu, znam da sam bio u kriwu

Oh I, I just died in your arms tonight it must have been somehting you said, I just died ni your arms tonight ~oh ja, ja uprawo urmo sam na twojim rukama noćas to mora da je bilo nešto što si rekla, ja uprawo umro sam na twojim rukama noćas
Oh I, I just died in your arms tonight it must have been some kind of kiss ~oh ja, ja uprawo umro sam na twojim rukama noćas to mira da je bila neka wrst poljubca
I should have walked away, I should have walked away ~trebao sam otići, trebao sam otići

~prewela sam još neke dijelowe...na način na koji sam najbolje znala...
~~no dam danas je bio ples...ajde nije bilo loše...ali loše je bilo to što sam propustila bolero...
~~ehem nego da se ja wratim na pjesmu....ewo wam link pa ju puslušajte ;
~~~~KLIK~I just died in your arms tonight~ KLIK KLIK~PoSŁuš@jT€ Pj€sMu...~~~~
~~nisam ulogirana a nedaju više skidat pjesme...zato sam wam dala link...na wama je odluka...
~~~hwala na komentarima na piču oni koji ste komentirali a i wama koji niste...jojim was....
~~...~~

hodala je ulicom...bilo je mračno...sunce se powuklo na počinak, a zvijezde su zasjale na noćnome nebu...samo što ih ona nije vidjela...zbog tog swijetla...prokletih uličnih swjetiljki...stoti put proklela je žiwot u gradu...željela je gledati zvijezde i udisati miris mora...umjesto toga gledala je ulične swjetiljke i osjećala miris ispušnih plinowa, smoga...a kad tome doda i hladnoću...njena čežnja za ljetom i morem se powećawa...biti sretna i nasmješena kao onda...ali Kristy to više nije...
hodala je tako besciljno lutajući...izbjegawajući odredište...poigrawajući se uwojkom swoje kose...konačno se odlučila wratiti na rođendan tj. pojawiti se tamo...bilo joj je teško...ali je ipak otworila ta wrata i ušla...čestitala je Temyci rođendan...i automatski otišla do stola sa pićem...iako inače i ne pije sada je potekgnula i to wraški potegnula...ne znajući ni sama zašto...
Bože pogledaj me...potežem tu iz boce kao neka pijandura...a samo da bi mu mogla biti blizu...što mi je to trebalo...ne znam uopće zašto pijem...i ne swiđa mi se...ali ipak to radim...moram prestati...stop stani prestani...
protiwila se tome što radi...ali swejedno je potegnula još dwa puta zatim je otišla wan udahnuti malo swježeg zraka...nakon deset minuta postalo joj je hladno pa se wratila unutra...bila je tamo sijela se ludirala se i swe...dok ju opet nije uhwatilo...sjela se u kut sobe i pogledala ga...nije znala zašto samo nju ne vidi...
zar sam tako ružna... ~pomisli~...nisam...što mi fali...imam smeđu kosu i crwene pramenowe...smeđe oči...trinaet godina i dobro plešem i nisam tako neupadljiwa...ali zašto onda widi swe druge a mene ne...i zašto me to toliko smeta...
pitanja su joj se nizala u glawi...jedno za drugim...po toj začaranoj niti...i otišla je opet wan...te je gorko zaplakala...ne znajući zašto...bez ikakwog posebnog razloga...bez jebenog razloga...ali swejedno suze su natawila slijewati se niz njeno lice....a ona swejedno plakati...izašla je Amy pitati što se dogodilo i tako je Kristy shwatila da je zaljubljena...i to ju je još wiše deprimiralo...jer opet kriwa osoba...kriwi slika...kriwi scenarij...jer ona to ne želi...
zajedno su se wratile unutra inastawile su plesti i zabawljati se...no na nekim pjesmama Kisty se jedwa suzdržala suza...nešto ju je peckalo u duši i nije joj dalo mira...
...

~~aj čujte ljudofi odo ja spawat...jer kasno a ja se sutra moram rano dići...
~umorna sam...
~od swega pomalo i plače mi se...gorko mi se plače...
~ewo jedna opis za kraj...
bio je ples...i swi su plesali i ona i njena njabola frendica i on...swi baš swi...bilo je diwno...ali onda je došo sentiš i swi parowi su se primili i zaplesali dok su se ostali ili maknuli ili ljuljali sa strane...njena frendica otišla je plesati sa swojim dečkom...a ona se sjela na lupu sa strane i gledala ih...pogledala ih je swe...swe parowe i nasmiješila se...ona nije jedna od njih...nju to ne muči...ona nije zaljubljena...
~~eto tako nešto u tom stilu...
~~~Ako treba ugasit ću svijeću i sunce i mjesec i zvijezde. Ako treba porušit ću mostove, uništiti prošlost, otići u nepovrat samo zbog tebe...
~~. Baci času visoko, past ce na tlo. Baci kamen u vodu, dodirnut će dno. Baci granu u vatru, izgorjet će sva. Baci mene od sebe, umrijet ću ja...
~~~Čitam knjigu, a oči mi suze, mislim na tebe, što mi srce uze...
~~Doći ću ti noćas u san, na obraz ću ti stavit dlan, nježno ću te milovati po licu, neću pustiti suzu izdajicu, poljubit ću te u snene oči i tiho nestati u noći...
~~~Kad se poklope kazaljke na satu i kad otkuca ponoć, ti zatvori oči i stisni ih jače i sjeti se onog tko zbog tebe plače...


~~ajde idem ja pajati
~~~laku noć~~~
~¤pusa¤~

~~ By; {_ł¤~WaYa~¤ł_}

~~ love my candy words...share it with me....do it baby... ~~ ˇ21ˇ ~~ §_§ ~~ {¤} ~~


<< Arhiva >>

~waya~
< listopad, 2006 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          

Veljača 2007 (1)
Prosinac 2006 (3)
Studeni 2006 (3)
Listopad 2006 (7)
Rujan 2006 (7)
Kolovoz 2006 (6)
Srpanj 2006 (8)
Lipanj 2006 (11)
Svibanj 2006 (11)
Travanj 2006 (14)
Ožujak 2006 (8)
Veljača 2006 (11)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

design by; ~waya~


yes or no??? on the way you like?


~linkici~
~koliko was ima???~

Free Web Site Counters
Free Web Site Counters

moji blogeki =))) i zajedniči blogeki čiji sam ja član...=)))


~~§angel_waya§~~
~~§~sweet candy~§~~
~~§¤buraz i sisterka¤§~~
~~§¤GyGyc@;und;WaYa¤§~~

~bŁoGoWi~

~~§~¤*GyGyc@*¤~® §~~
~~§dros15§~~
~~§~party_starterica~§~~
~~§boo13§~~
~~§¤MuRdEr DoLL¤§~~
~~§nana§~~
~~§~billova princeza~§~~
~~§Tea§~~
~~§prolaznik§~~
~~§*~°IvAnA°~*§~~
~~§jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa§~~
~~§4everinhell§~~
~~§raba§~~
~~§*°*Black Dream*°*§~~
~~§!zdrmana 4ever!§~~
~~§[[[++@m3rł3++]]]§~~
~~§°°~~@Ng3L~~°°§~~
~~§Sky Angel§~~
~~§pusssssy§~~
~~§MoNoNoKe§~~
~~§minna§~~

~StRaNiC€~

~~§blog.hr§~~
~~§biggo§~~
~~§goooogle§~~
~~§myspaceglobe§~~
~~§YouTube§~~
~~§radioblogclub§~~
~~§yam radio§~~
~~§imageshack (ono za slikice)§~~
~~§riječnik§~~



o wayi???

hmm...dakle što trebate znati o wayi???
ime joj je Iva
ali društwo ju zna kao way (cita se; waji)
po nowijem kao waya (čita se; waja)
ona je jedna okay cura...
čije šwrljotine i gluposti čitate kad god dođete na njen blog...
izgleda hmmmm....okay...brineta je, ima tamno smeđe okice visoka je oko 167-168...(možda manje-možda wiše)
a što woli??
hmmm....woli sebe swoje pijatelje, swoju oitelj kao i swi drugi...
sto još??
woli noć, čokoladu, dugo spawati, zajebanciju, dobar prowod, shooping, žiwotinje, izlaske, zabawu, crtkati, maštati, sanjariti, romantiku, deče i cure, swoj comp, net, swoj blog i narawno swoj mob i motore...
no woli i čitati, pisati (točnije tipkati...), mistične stwari i pojawe (poput duhowa, wampira i sl.)...
kako sam zaborawila obožawa colu…jednostawno je luda za njom…=)))
i da često psuje…
a što ne woli?
ne woli lažljiwce i laganje, kradljiwce, dosadne ljude, školu i učenje, umišljene pokwarene i licemjerne ljude…
i sto još ne woli? što ju još smeta?
ne woli se rano dizati i rano ići spawati, kada joj netko sere o štetnosti cole, kada ju njezini dragi strarci gnjawe...
smeta ju kad je ljuta jer joj dođe da porazbija swe oko sebe...
~to je je bilo nešto malo o wayi
ne woli predrasude...
dobro...a što želi? koji su joj ciljewi?
ciljewi...pa želi uspjet u žiwotu, zwaršiti dobre škole, putowati... no kako se to kaže widjeti swijeta,
želi...hmmm...motor, bawit se plesom, wiše izlaziti, i skinuti koju kilu...
a najwiše se želi ludo zaljubiti i žiwjeti žiwot...




~the mjuza~




























































ikone i sjikice....
ikone =)))