30.04.2006., nedjelja, 17:22

post.........

yeste li ikad osyecali gađenye i diwlyenye............ne znam........mozda i ne zelim znati..........
pronasla sam nesto gdye se mogu izraziti...........gdye mogu iznyeti swe swoye riyeci............bez straha bez srama.............to ye pisanye.............samo olowka papir i ti...........nitkoni nista između nas...........to mi nitko ne moze oduzeti...........yer to ye nesto sto pripada samo meni.........nikome wise.................otkrila sam dio sebe..........makar mali dyelic..........osyetila sam srecu...........ali nyu uwiyek pokriye tuga............mozad zato yer lyudi danas wise ne znayu gledati srcem.........mozda zato yer skoro swi nosimo maske.............ograđuyemo se zidowima........mozda.......ye to tako a mozda niye........bi li swiyet bio drugaciyi da lyudi znayu uzwati u sitnicama...........i unyima pronalaziti srecu.......ne mi to ne znamo...........trebayu se dogditi ne znam kakwe welike stwari..........da mi pomislimo da smo sretni i da nam ne treba wise............to ye laz.......riyetki su oni koyi wide srecu u necemu sto ye ostalima glupo ili nebitno.............yadno ye..........samo mislimo na matriyalno i matriyalno i nista drugo...........ne gowrim ya da niye wazan nowac ili odyeca ili mobiteli..........da potrebno nam ye i to............ali niye nowac naywazniyi.........da wazan ye li ne i naywazniyi.............ma glupo ye sto uopce i pisem o tome.............stoga necu..........pisati wise o tome............ali me izyeda.....iznutra..............definitiwna promyena teme...............
gedala sam neki film ne otpocetka i neznam koyi...........ali niye ni wazno yer se na prwi pogled widi o cemu se radi...........radi se o yednoy curi srednyoskolki..............koya ye psihicki i werbalno zlostawlyana.........a glawna zlosawlyacica ye nyena naybolya priyatelyica...........koyoy str ta cura par puta wratila i pwyerowala iako ye owa nyoy naprawila............tolike gluposti tolika sranya.........ali ona ye bila naiwna............swe do kraya........kad ye zawrsila u bolnici.........zato yer se predozirala s tabletama za spawanye................cak se i onda pomirila s tom nyeno "naybolyom priyatelyicom"..........nawecer su razgowarale preko interneta i ona ye toy swoyoy "nayfrendici" iskreno rekla da yoy ye drago sto su opet priyatelyice...........sutra u skoli.........ye yedna cura nasred hodnika pocela citati to nyihowo dopisiwanya...............i konacno ye ona uspyela odbrusiti toy swoyoy "nayfrendici"............to me dowodi do druge teme............nasilyu.........ali ni o tom necu pisati..............naybolye bi bilo da uopce ne pisem oway glupi blog..........yer pa yednostawno glupo ye..........ne tocniye..............emog i necu ni moci............a glupo mi ye pisati o stwarima koye su meni nekako prazne..............npr. to sto se u skoli događa mogu prokomentirat sa frendicama.........ali swaki post potrositi na to i niye neka fora...........o nekim nekakwim temama ne mogu pisati yer nemam poyma..........a te me stwari muce i kopkayu............pa sto mi onda ostane..........o cemu da pisem..........o ziwotu?? neee preisfurano........o lyubawi??? dobar pokusay.........a ubiti znam...........moga bi poswetit post nekoy grupi ili nekoy knyizi...........to niye losa ideya.........ali sad ye kasno za to.............tu sam među wama da mi se cudite................da mislite da sam skrenula.........yer iskreno moza i yesam...........tko to moze znati..............dosadna sam i sama sebi...............iskreno ye li itko od was cita owako puduze postowe????ya citam yer mi ye to uzitak kada su neki iskreni........i kada se neke stwari i mislyenya slazu sa moyima..............ah dosta..............ima par blogowa koye sam pronasla i pa istina da mi se zgadio ziwot..........ali ima nesto u nyima............nesto..........nesto drugaciye i to ih cini posebnima..........nekima se cine bolesnima nekima ludima.........ali pyedini dyelowi.........ali nitko ne moze osporiti da su drugaciyi..............da mozda zato yer u nyihowim riyecima ima i istine................a istina ye nayyace oruzye............naytezi udarac...........yer ona uwiyek ubiya ono priwdno sawrsenstwo koye umislimo i u koyem ziwimo...........istina..........moze biti swe samo ne laz.........moze biti tozna strasna.........ali i liyepa............istina boli..........
zato ye uwiyek lakse ziwyeti u lazi.............lakse pobyeci i ne widyeti............biti sliyep i zatworiti oci.............da byezati yee liyepo............yer tada kao da si slobadan............ali opet ce te wezati.........ah...........ya sama cesto pa byezim u swoy swiyet............yer tamo ye liyepo tamo ye gotowo sawrseno........tamo ye kako zelim a cak nisam kralyica i ne wladam..........znate zasto ye liyepo liyepo ye zato yer tada nema lyudi tada se maknem............to ye kao mali predah priye no sto nastawim..........samo sto ya ziwim za tay predah yer ye toliko liyepo toliko stwarno da ye nestwarno..........ali ye wrlo komplicirano i tesko za obyasniti...........ali niye wazno..........
wolyela bih obyawiti yedan tekst koyi pisem..........ali mislim da necu yer nisam spremna na reakciye.....to ye moya mana.........zato sto marim sto drugi gowore za mene i o meni.............da i to ye tuzno pisem owakwe stwari a ya sam yedna o takwih..........i nisam se bas promiyenila............tu i dalye imam neku masku neki zid nseto naku prepreku koya me sputawa..........a to ye drustwo.......i moya mana............ne placem da me ne pitayu sto mi ye.............ali to ye tuzno kakwa sam..........da ali mozda se s wremenom promyenim............da mozda s wremenom a sada cu se morati preihwatit takwu kakwa sam..........yer sam takwa zamrsena komplicirana..........powrsna ili sretna...........cudna...........i tko zna moda ye to pozitiwno............a sad dosta kray............

imam yos yedan blog sa burazom........dođite i posyetite nas........samo kliknite owdye...klik klik i tamo ste!!!!!!

sad sliyede slikice yer yaobozawam slikice.............

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

p.s. anime wladayu.......

p.p.s. glasayte u anketicama i odite na moy i burazow blog........

~~ love my candy words...share it with me....do it baby... ~~ ˇ84ˇ ~~ §_§ ~~ {¤} ~~


28.04.2006., petak, 22:42

ples......i slicno.......

iskreno neznam zato idem na tay ples uopce..........swaki put nekay.......biiiiiiip biiip bip bip.........headbang ma to wam ye tak glupo.........da gluplye nemre ni biti............ak se ne desi neko sranye...........nekay glupo saznam ili prihwatim..........a oway put ye to sto posto........sranye sranye..........zakay bas ya............kaye meni to trebalo..........pa kao prwo uopce mi niye trebalo...........tay glupi osyecay...........ma swe mi ye glupo i lyuta sam burninmadmad na samu sebe............yer sam dopustila da mi se to ponowo dogodi..............grrrrrrrrr...........ma drugima koyi me ne poznayu bilo bi smiyesno da ye swe owo zbog toga sto sam se..............pa ayde da i to kazem zalyubila...............u osmasa i to yos onog kriwoga.............ali danas na plesu........pogledala sam prema drugoy strani............i nisam mogla krenuti yer ye on tamo...........mozak mi se skamenio.......totalno freaky.........strawa uzas...........i za to ye opet kriwa nasa slawna troyka.............ili sad cetworka........i nyihowe glupe fore............pa sad idem nabrayati razloge zasto ye lose biti zacopana u nyega:
-osmas ye
-ko zna sta ye cuo omeni
-bruka pred nyim
-skolski ples
-slawni trio ili sad kwartet
-"afera" leo
-"afera" iwancica (borosak)
-misli yos od kad sam ya bila sestasica da sam klinka koya ye u nyega
-to sto sad i yesam u nyega
-moya sreca u lyubawi
-ponowo skolski ples
-drustwo
-zato yer ye to lose
ewo ako se syetim yos koyeg razloga yawim wam............ewo yednog
-nesto u meni gowri da to niye dobro i nimalo ne sluti na bolye.......
-ne poznam ga
-super plese (koliko sam widyela, bolye od mene mislim....)
-razlog zasto ye bio s yedom curom.........
-zato sto ye glupo biti u stwarnosti zalyublyen.......
-nemres nis kad ga widis
-napadayi ludila
-hihihiihihihihih hehehehehehe hahahahaha
-kriwo drustwo
-nastawak "afere"
-to sto nemam sanse kod nyega.........
-nada
-mastanye o nyemu
-snowi......
sad ye dosta.................i prewise..........ah stwarno mi niye suđeno..........zast sam se morala zacopat i to yos u nyega...................de yos da ye netko drugi ali kod bas on...........mislim uwiyek mi se malo swiđao.........a sad mi se swiđa yos puuuuuuuunooooooo wise................znam i razlog tomu.............pa to wam ye ta nawodna "afera" da sam u nyega i na krayu ye postala istina...................a to ye lose..............
sad dosta o nyemu...................?*
opet sam u bedu i to zato sto sam zacopana..............owo ye sad swe gluplje i gluplye.........zar niye zalyublyenost pozitiwna stwar..................a tko bi ga znao........inace ye ali kako se kaze iznimke potwrduyu prawilo...................
skoro sam zaborawila.........bio mi se obrisao post........i to poduzi.........wecinom se radilo o knyizi.......koyu sam citala za lektiru..........par citata.........i moya saznanya o sebi na satu obrade.........ali ne zelim sad swe isponowa raditi...........reci cu samo owo da ye prica u preneseno znacenyu i da ye stwarno na swome myestu........da na neki nacin opisuye nesto od moyih stawowa.........i sl. ali swe u swemu...........knyiga mi se dopala...........a sad o koyoy kniyizi ye riyec..................riyec ye o "malom princu"................da nebi bilo zabune nisam streberica niti zato wolim lektiru i skolu............yel yasno.........????????
ah nakon dugo wremena uziala sam na kisi.........bilo ye tako liyepo ali kratko...........steta.........sto nisam bila mokra do koze..............steta...........yer sam uziwala............opustila se.........ah i sad zelim wan.............na nebu ne wqidim zwiyezde...........i nebo ye sad ruzno i golo............
ewo dio pyesme koyi sam obyawila u onom posto koyi se izbrisao.........
widim
tugu i srecu
u twoyim ocima
widim
ziwot i smrt
u twom pogledu
widim
uzitak i bol
na twoyim usnama
osyecam
lyubaw i strast
koye izwiru iz tebe i
razarayu moye srce
osyecam se
wolyenom
osyecam
zelyu i lyubaw
sada znam
da ti nisi warka
znam da samo
tebi pripadam............
ewo mao sam promiyenila i nadodala ali nema weze......... sad idu slikice i puzzle........yes




slikice

Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us

to ye swe od mene............za danas..........pusek i lahu noc.............pa pa

p.s. glasayte u onima anketicama u boxsu (meni s desna).........hihhihihihihihi..............chiao........lyoolyim was..........mayo sam zbunyikaludlud

~~ love my candy words...share it with me....do it baby... ~~ ˇ31ˇ ~~ §_§ ~~ {¤} ~~


27.04.2006., četvrtak, 07:32

ah......skola......

ewo nest kay sam swrlyala walyda ye dobro ispalo...............



hehehe.........ma ewo meni ye super.......a nis mi se neda pocela skola.......i zadace i ucenya prek glawe
a ya nis ne radim..........to ye malo cudno.........LoL..........danas nemam prwi sat a sam se sweyeddno
rano digla yer sam se isla kupati........a to wam tak kod mene.......nut a ky da wam kazem yos.......
malo nemam inspiraciye pa cu obyawit yednu pyesmu koyu sam nasla u yedno bilyeznici............
O moy Boze
sto se moze
kad te pogodi
lyubawna striyela
lyubaw woli zeli i boli
kad lyubaw woli
srce striyela
boli
a kad lyubaw boli
tada te twoy
dragi ne woli
a kada lyubaw zeli
tada te woli ali boli
.........neznam kad sam to naswrlyala....stoposto u skoli pod nekim satom...yer wamyaobozawam pisat
i crckati........i slusat myuzu i plesati......lolcek......a sad cem stawit yos nesto........lolcek.......
nadam se da ce wa se swidyeti ......opet LoL......hihihihiihi



da da to wam cisti lol......ma ya sam samo malo happy.......dobih max-adsl i stalno wisim na net i na yam
radiu........a da malo me muce......::::::tockice::::::........tak da znate......pa sta da wam tipkam.........
~*partiyanerica*~ ima wodene kozice......
ya sam ih imaya dok sam biya yako maya..........s dwiye ili tri godine.........
moy Boze koye sam ya gluposti napisala u tu teku to stwarno nezelite cuti.......ewo napisat cu samo
yednu moyu "pametnu izreku".......LOoooooooooooooOL ewo ide sad::::....
.........::::yebite lyude a ne oruzye::::::........
khm khm........khm neznam ya od kud to.........
ewo yos nesto........=)))))



ewo pa se sad wi mucite.........hihihihi bas sam zlocesta........hehehehehe......yoy sto to woyim.........
a idem ya sad yawim wam se........
a priye malo slikica.......
Image Hosted by ImageShack.us
-nice
Image Hosted by ImageShack.us
-ya s gitarom.....lolcek
Image Hosted by ImageShack.us
-dark
Image Hosted by ImageShack.us
-meee
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
-cute.....
a sad stwarno dosta moram ici u schule.......=((((

P.S. hwaya swima na komentarima........yoyim was........=))) i glasayte na anketice u boxsu.......hihihihi


~~ love my candy words...share it with me....do it baby... ~~ ˇ38ˇ ~~ §_§ ~~ {¤} ~~


23.04.2006., nedjelja, 21:51

postek na brzinu........

ayo i hwaya swima na komentarima............owako meni se zuri.............=))))) pa danas nema weyikog
dugackog posta yer nemam ni wremena a ni inspiraciye.............da da heh.............tak ye to yesyes
grrrrr......sutra pocinye skola grrrrrrrr.........headbangheadbangburninmadmad ah nis necem
plakati............dobra wiyes ye da mi sutra dolaze owi iz max adsl-a pa cem moci brze surfat netom........
ma ewo obyawit cu par slikica kad mi se wec neda pisat.......i onak su mi zadnya dwa posta bila duga i bez slikica..........ya ya...........pa sad to moram nadoknaditi..........kad wam seiduci put yawim.........
natipkat cu malo puno duzi post da imate sto citat da da.........hihihihihihi pffffff...........ah stwarno
neznam kay da wise tipkam.........ah danas nisam u bedu.........e da i gygyca ye bila kod mene malo.......
i izludile su me slikice dok sam ih ya swe razwrstala.............ufffffff.......prođe godina.........hmmmmm
razmislyam...........i neyde mi..........ayme stwarno nemam inspiraciye.........
ah pocinye skola i ya sam yutarnyi turnus yooooooooooy!!!!!!!! sad cem se morat dizat rano i necem
moci biti budna do dwa tri po noci...........smrc smrc............ay idem se pozurit stara mi luduye
LOooooooooooLček.............=))))))))))
idem stawlyat slikce.........
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

p.s stawit cu par anketica u boxsewe pa wi glasayte..........=))))))))

~~ love my candy words...share it with me....do it baby... ~~ ˇ186ˇ ~~ §_§ ~~ {¤} ~~


22.04.2006., subota, 01:53

tema shema koya......????

razmislyam o cemu da sada pisem.......cemu da pswetim oway post.........malo listam po blogowima
wecina postewa ye poswecena nekoy osobi ili nekoy temi............to ye weoma zanimlyiwo meni kao
citatelyu yer ima stwarno super i zanimlyiwih postewa koyi gowore o raznim starima i tyreayu cowyeka
na razmislyanye.........priye sam mrzila duge postewe ali sad ne...............syedim i gledam u tipkownicu bez wolye inspiraciye gledam slowa i nadam se necemu..........cemu to ne znam ni ya..............mozda se
nadam da ce se oway post napisat sam.........bez ikakwog mog truda.............nayyednostawniye bi mi
bilo da napisem neki glupi isprazan pos tek toliko da nes napisem...............yer ima toliko stwar i koyima
zelim pisati........da zelim ali ne znam kak..........a ne zelim kopirati druge lyude............ma dosta mi ye
o cemu da pisem o lyudima o ziwotinyama o priyatelystwu o lyubawi wezama sexsu o prirodi o skoli o
knyigama o blogu o zlocinima uboystwima o nasilyu među dyecom o neprawdi o ziwotu........o swemu
tome skupa.........neeee.........iz nekoliko razloga yer o polowic tema neznam gotowo nista.............
trebala bih istražiti neku temu pa onda pisati o nyoy......ili da pisem na wlastitom iskustwu koyeg nemam
yednostawno sam izgublyena........ponekad wesela ponekad tuzna ponekad cudna ponekad lyuta
ponekad usamlyena ponekad ziwcana ponekad luda ponekad razocarana ponekad prestrawlyena
ponekad umorna ponekad smiyesna ponekad sablaznyena ponekad neprawedna ponekad losa ponekad
kriwa ponekad syebana ponekad bezobrazna ponekad bahata ponekad iznnenađena ponekad biyesna
ponekad yadna ponekad uplasena ponekad liyena ponekad zalyublyena ponekad lyubomorna..........
puno toga no pola stwari koye sam napisala samo priblizno odgowarayu istini...........ali naycesce
zbunyena...................ne zelim reci da sam nesretna yer to moze zwucati glupo i neiskusno pomalo
sebicno..........i dalye trazim temu koya bi oway post ucinila kwalitetnim.......... i pametnim poucnim
sliyezem ramenima polako odstayem...........mozada ye u tome stwar...........mozda smo takwi zli
losi i nanosimo bol drugima mozda zato radimo lose stwari.......yer ye tesko biti dobar i treba se
uloziti mnogo truda..........no to ye tesko zato mnogi posusayu i odustayu........gube bitku
a posliye rat.............da odustati to ye naylakse nayyednostawniye........to i radimo swaka cast onim
malobroynim iznimkama...............pisat cu o stwarima koye sam iskusila i u koyima sam sudyelowala
stwarima koyima se bas i ne ponosim ali ipak sam ih naprawila...........pocnimo od tracewa oni..............
oni unistawayu priyatelystwa weze neki stradayu........syecam se dobro yedne poruke yednog sms-a
niye se dogodilo nista strasno.........ali sad kada razmislyam o tome ta mala poruka mogla ye naprawit
sranye..........ta cura ye mogla ozbilyno nayebat a mogli smo i mi ne samo zbog sms-a....................
no u ratu ye swe dopusteno niye li??? ma duga wam ye to prica.......ali mogu yu ispricati ispisati.........
od petog razreda u mom se ziwotu događayu razna sranya..........swađe i tracewi.......popularnost......
onda sestasi sada osmasi........ma same gluposti........ali idemo polako događay po događay...............
owako tri cure u nasem razredu (kuye) i partiyanerica i se i ya.............bili som sestasice kad ye swađa
nastala.........a tadilo se ako se ya dobro syecam o liku koyi ye sad petas dakle tad ye bio cetwrtasic....
on ye fura sa yednom kuyom tihanom ali kako se cinilo nyemu se pocela swiđati Be (partiyanerica)........
a onda su ona i tihana blie b.f.f. .........mozes mislit sranya...........tihana pocela optuziwat be da yu ye
izdala........i da ye ona kriwa zato kay su ona i tay lik prekinuli........ubiti tak nekak ide spika.................
ono izbila ciyela swađa da swađa rat................stalno ye nes srala brigiti (be)........i ono narawno da sam
i ya bila upletena u to yer idem se be doma i yer smo si nay nay frendice.............ono stalo nas ye
napadala i ona i nyena kompaniya.........cak se i razred podiyelio.........a i decki su znali nes o tome a to
ye welika stwar cim nasi deci znayu wise o tome................ta kompaniya fufa stalno nam priyetila.........
i nekay srala be su priyetili da ce pozwat lea...........i naprawili su to...........ya sam bila bolesna pa sam to
nazalost propustila.........ali on ye doso u parkic i nes yoy poceo srat............al niye to swe................
yedan dan "su bili tako lyubazni da su nas pratili do doma".................da da ya i be doma a ono ciyela
horda iza nas..........swai se nes deru swako nam nes sere......iskreno ya ih nisam bas razumyela yer su
se derali swi u glas i swako swoy tekst..............dobro uspyeli smo ih se riyesiti......skrenuli smo kod S€
gledat male miceke..........a widis horda na ogradi............lupayu i deru se.............ayde da ye ostalo na
tome ma nismo mi te srece...............sutra........mislim da smo pisali zadacnicu i da smo Be i ya ostale
među zadnyima boo i gygyc@ su otisli wan da izwide situaciyu yer smo culi da nas cekayu batine...........
no da su se okupili tadasnyi osmasi koyi su nas "trebali naucit pameti" ma ubiti zak nes ye bilo........ali
onda nas ye barbara (boo) nazwala da ye wani na skolskom ciyela horda..........i da smo nadrapali.........
Be niye htiyela ici i pobrat batine........nisam ni ya htyela pobrat batine ali ih nisam htyela cinkat profi.....
na krayu yed Be rekla raski kay se desawa i swe bilo ok.............e sad kakwe weze ima ona sms poruka
s tim swim.............pa owak mi smo rekli S€ da posalye stariyem bratu tog lika oko koyeg ye i nastala
swađa da ga ta tihana wara..........yer smo racunali na to da ce tay lik šuki i tihana prekinuti..............
i da ce se on nalyutit na nyu i branit buraza.............ah mogla su tu nastat yos weca sranya ali nisu.......
pouka owe price......e neznam yu ali reci cu samo owo kao zaklyucak............
tko zna sto bi se dogodilo da Be niye rekla raski onay dan swe i da ye šukiyew stariyi buraz naprawio
nesto...................mozda ya sda ne bi owo pisala............mozda bi ta bitka imala drukciyi kray..............
rekla sam bitka yer rat niye zawrsio...........samo se swe stisalo i cini se da su se one bacile na nowu
taktiku.............mozda swezwuci malo prenapuhano tko zna moza i ye swe pernapuhano.................ali
niye nimalo ugodno kad wam netko priyeti.........kada was prate do doma.........kada was poziwayu da se dođete suocit s nyima u rupi izmedu nastawe............
mislim da ye dosta...........malo sam se rapisala...............=)))))))))
nema poswete.............
pozdraw i pusa swima..............=))))))))((((((((=

~~ love my candy words...share it with me....do it baby... ~~ ˇ75ˇ ~~ §_§ ~~ {¤} ~~


18.04.2006., utorak, 00:18

wid widi naslow =))))

ayme owo ye sad wec stwarno glupo..................naisla sam na nowi blog od neke
sawrsene.................bang
necem reci dalye nis yer necem psowat ko luda ili krepawat od smiyeha...................=)))))))))))))
da ne zaborawim...............=))))))))))
SRETAN USKRS SWIMA!!!!!!!!!!!!! s malim zkasnyenyyem...........
ma ewo samo wam se yawlyam danas nece biti nekakaw post o bedu i tak tim stwarima...............
yednostawno nemam ziwaca...............a zato cu reci sam da sam se danas dobro zabawila..........smijeh
uffffffff...............ghrrrrrrrrrrrrr...............yooooooooooooooy.....................aly............buuuuun.......
sutra tocniye danas idem u shopping sa starom................pa sto ye tu tako lose..................pa
lose ye to sto cemo se stara i ya odma poswađati...................u wezi necega................
yer ya ocu owo ali ya to nesmiyem ili to niye za mene..............i onda nastane.................buuuum!!!!!!
faight faight..................rofllud da da al na krayu ce walyda dobro ispast..................=))))))))))
nadaymo se.............blabla ay te lyudi pomagayte....................owak ya bi e sad neznam tocno kam
ali wise nebi furala onak polu sminkerski look..............istina da se to meni swiđa ali ya bi radiye..........
rufala.........marte starke trapke (zdrapane) crne mayce spaykowe lance ziherice tamnu sminku prstenye
..............kozne yane.........ali ima yedan problem ya yako lyolyim minice...............auffffffffffffffffff
sad wec pretyeruyem..................ali ayme............stwarno pretyeruyem.......................nut
ali sad sam onak ful luuuuuudaaaaaaaaaaa..........high..........napusena..........smokin..........piyana....
..........party........ma ono u sedmom nebu sam.................tak da melyem samo gluposti.............
a sta cem nitko niye sawrsen..........i tocka na i..............LOoooooooooooOL................................
da da prolupah a znam i razlog tomu..............u proslom postu sam se ispucala...........i sad sam
happy...................to ye ono wazno..............a mom takozwanom ludilu pridonyele su cukoladice i
"zdrawa prehrana" i prewelike kolicine coca cole...............wyeruyte sta meni swe kola mozer naprawit
pitayte gygycu ili partiyanericu................=))))))))))da da one ce wam reci da cola yako yako stetna
meni..............pogotow u wecim kolicinama................ali ewo kad zawrsim s owim postom oda ya pit colu
da da................hmmmm hmmmmmm.....................okice mi se sklapayu pa cem sada da was
napustiti..............yer odo paykiti.............e to se zowe ziwot.............nemoyte me slusati malo sam
nahero................. pa lahku noc..................ocekoyte tristo metara sniyega pred kucom zato izwadite
kupace kostime i metle i na posao druzino.......................odo ya u planine yer tamo nema zime.......
pooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo
oooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo
osssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss
ssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss
saaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

slikice u iducem postu.................chiao ziwi mi bili i sretno pokrepali................=§

P.S. peace love unit rescpet P.L.U.R =§

~~ love my candy words...share it with me....do it baby... ~~ ˇ123ˇ ~~ §_§ ~~ {¤} ~~


15.04.2006., subota, 21:44

kakwi lyudi postoye =(((

bila sam na blogu od dros15 i tamo sam procitala u yednom postu o
nekoy fakat umislyenoy curi..........gowori da e sawrsena.........ma niye
wriyedno spomena sto gowori odite na nyezn blog sawrsen9 samo
kliknite i widyet cete sto pise.............ewo ya yoy ostawlyam
komentar..........ali iskreno necu yu wriyedat.........yer nyene riyeci u meni
izaziwayu sazalyenye............razocaraney u oway swiyet.............u lyude
koyi danas ziwe..........koyi "su sawrseni"........ali u biti plitki i powrsni......
misle samo na nowac........wriyedayu druge.....i priyete da ce zwati taticu
................ewo sad sam opet u bedu.............ta cura za nyezino
ponasanye kriwi su welikim diyelom nyeni roditelyi koyi su yu razmazili.....
ali necu tratit post na nyu................pisat cu ma ne zmam ocemu kad
sam zbunyena i nesigurna............liyepe stwari cine se tako dalekima kao
zwiyezde na nocnom nebu.............ponowo me muce pitanya ponowo
sam razocarana u ziwot u lyude................swaki put pokusam ustati
zaborawiti lose biti pozitiwna no uwiyek doceka me nowo razocaranye
nowi udarac............iako bi se nekima te stwari ucinile smiyesnima......
mene ozbilyno razocarayu i wrate na dno..............to ye tako tuzno i
..........yadno walyda..........da postoye lyudi koyi misle samo na nowac...
.............i druge isprazne stwari..........zar ne shwacyu da ye oway ziwot
isprazan i da niye wiyecan...........da ce kada umermo swo zemalysko
bogatstwo nestati...........i bit ce wano samo kliko smo se trudili biti ok
posteni pomagati drugima i sl.............ma niye wazno........stalno to
goworim...........ali to ne mislim wazno ye i mnoge stwari me pogađayu
razocarawayu..........rastuzuyu me osobe............powrsne........hwalisawe
samodopadne umislyene............a među nyima ima i moyih priyatelya....
i kad ih branim gadi se sama sebi..........kako to mogu kad znam da ye ta
osoba takwa......................ipak wiyruyem da ce se promiyeniti.............
zasto ye ziwot tako komplicioran...........tako porazawayuc tako bolan....
tako mucan.............tako isprazan..............rusi te s nogu...............
tocniye to rade lyudi koyi su pokwareni i zlobni samo pogled na nyih i
wec ti ye dosta.............mozda imam samo 13 godina i neznam sto ye
ziwot............pa ako su to samo razocaranya.............e onda i ne zelim
ziwyeti............ali moram.........moram biti strplyiwa yaka i trpiti..........
radowati se mali sitnicama...............sremati ih u swoye srce i syecanye
yer cak i newazan pogled i pozdraw ili razowor...........mogu wriyediti wise
od hrpa zlata............samo blyesak osyecaya da si ispunyen i sretan.......
ulyepsa ti dan...............to su sitnice koyima se trebamo radowati i koye
su wazne.............trebamo teziti lyubawi i skladu sreci a ne samo
sawrsenstwu yer sawrsenstwo ne postoyi...............nitko niye sawrsen....
swi imamo neke mane............zayedno okruzeni obitelyi i priyatelyima....
puni lyubawi i srece osyecamo se ispunyeni............sitnice.......nam
ulyepsawayu dan...........naylyepse nam ye u razgoworu.............to ye
ono cemu trebamo teziti..............ali gotowo nitko to ne radi yer su nam
swima ziwotne wriyednosti kriwo poslozene............ulazimo u weze i
sklapamo priyatelystwa iz kriwih razloga................to ye tako tuzno i
yadno ali istinito.................kaze se da istina boli i to ye tocno..........
yer swima ye lakse ziwyeti u lazi nego priznati istinu......................
no necu wise o tome...................sad cu malo o liyepi stwarima...........
kao npr. dobili smo malog peseka..............yoy sto ye slatki................
nisam priye rekla ali cu sad moy nowi nadimak ye kuplerayka
imam i nowi nick......;:::::;.......*¤kupler@yk@;w@y@;bitch¤* ........
a promiyenit cu i naslow bloga..................=p
ayde napustaw was budite swoyi i neka wam owa cura koyu spominyem
na pocetku posta bude primyer osobe kakjwa ne zelite posati............
i narawno budite optimisticni i wyeruyte u bolye sutra.............i smiyte se
i weselite..............
pooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo
oooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo
ossssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss
sssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss
saaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
ewo i slikica...............=)
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

~~ love my candy words...share it with me....do it baby... ~~ ˇ40ˇ ~~ §_§ ~~ {¤} ~~


14.04.2006., petak, 01:41

myesec kugla syayna......

pa malo ye kasno.........ali meni se ne spawa...........wec dugo nisam
napisala bed post yer niye bilo hitno...........a niye ni sad.....................
nisam dugo napisala post o swoyim osyecayima............i to mi se ne
swiđa........nimalo yer sam powrsna.........a to ne wolim......................
tako zelim pisati o swemu ali nemam riyeci............gledah u nebo
gledah u myesec okrugli myesec okruzen oblacima tay prizor tak ye yeziw
da skrecem pogled ali zalim sto nisam ulikala tay prizor............yer to ye
nesto welicanstweno nesto tayanstweno nesto riyetko stoga i wriyedno
ne znam zasto ali plakala bih ali suze kao da su presahle.............samo
isparile..............da barem ya to mogu samo ispariti nestati bez traga
otici..............yer dosta mi ye swega............i owog i onoga................
nekih lyudi i opcenito ziwota..........swe se cini napornim teskim
kompliciranim................ma nemam riyeci kako da to opisem osim mozda
yedne riyeci a ona ye::::;praznina;::::znam zwuci glupo i znam da to wec
spominyem po ko zna koyi put..........ali to yednostawno tako...............
uh mama uh mama mama mama uh uh uh.............ah neyde tak, ma
niye wazno........nedami se wise...........nemam riyeci da se izrazim
a tesko ye pisat bez riyeci..........kao gowriti bez gasa i slowa..............
skacem sa teme na temu..........i niye me briga tko shwati i polowi post
dobro tko ne i onda dobro...........nemoyte se uwriyediti ali ya mrzim
komentiranye............zato yer swaki put pišem skoro identicne stwari
a to ye strasno iritantno..................dosadno i glupo.......................
kao i moy ziwot.................ak se ne preserawam onda sam ubedu i
obrnuto..................
sad hwaya yam radiu yer mi ye pustio 1001 arabian night tj. upawo yu
slusam...............ewo sad ye zawrsila..............pa wracamo se tam di
sam stala........a neznam gdye ye to znam samo da nisam umorna i da ne zelim spawati i da me boli grlo..........ah da i dosadno mi ye............
gubim se u swoyim riyecima a to niye dobro..........yer sam sa mo htyela
napisat iskren post................a opet sam podbacila...............idem
ispocetka...................
opet sam lose iako se blizi Uskrs iako su praznici iako ye swe ubiti u redu
ya nisam i nisam....................wani noc myesec a ya tipkam umyesto da
uziwam syedim tupa i usamlyena........iu dubini nesretna trazm utyehu unatuc smiyeh i weselyu koye ye zracilo danyu oko mene.................
u moyoy okolini.........dyecya newinost.............zasto ya owo uopce
pisem.............odustayem ne wise danas ne.................ne ne ne ne.....
kommt und rette mich............
sad slusam tokio hotel i uziwam koliko mugo............oci mi se sklapayu
ali unatoc swemu necu se predati............necu se pokolebati i sklupcati
pobyeci............ne ostat cu pozitiwna i nadati se bolyem sutra yer sutra ye nowi dan i ya trebam odmor zato sad odlazim yer umirem od zelyele
da legnem u krewet i prepusim se swoyoy masti..............................
laku noc swima i swe was wolim =§
ah cini se da ye owomoya sretna noc na yam radiu
pustili su swe moye nay nay pyesme;::::;virus
uh mama
1001 arabian night
rette mich
when i'm gone
pa ewo cak i slikice................=§
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
to ye swe................
yos yednom laku noc swima....................
poooooooooooooooooooooooooooosssssssssssssssssssssssssssss
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa


p.s. wam se swiđa slikica u pozadini???????
i da stawila sam swoyu slikicu u yedan od boxsewa..........pooossssaaaa

~~ love my candy words...share it with me....do it baby... ~~ ˇ32ˇ ~~ §_§ ~~ {¤} ~~


12.04.2006., srijeda, 17:08

nowi post.........opet

ay danas ye petak kay niye..........tak su bar goworili decki iz naseg
razreda yer sutra nema skole sto automatski znaci da ye danas
petak...................nutroflnut
yeeeeee praznici..............yeeee nema glazgenog.............smijeh
sad uprawo trazim slikice anima hocem da si stwaim yednu u
pozadinu............tocniye *~¤°partiyanerica°¤~* ce mi sredit.............=p
we neznam sta da pisem..............nemam inspiraciye....................
ay pet me hwata nesto..............neko sr*ny*.............ali necu wise o
tome..........ne mogu si to dopustiti............yer ye se oway blog
pretworio u moy dio ziwota.................a necu i radi nekih lyudi..........
niye wriyedno spomena yer yednostawno ne zelim nikakwe sukobe......
niti swađe.............a neke stwari mi yako smetayu..........ali ne goworim
yer nemam snage...........samo sam zelyela swoyu stranicu.............
pa i dobila sam yu ali i to ima swoye mane................mane koye
zasyenyuyu prednosti..............pa kako sam rekla............cini se da sam
stala nekome na zuly...............zasto...........tako reci zbog gluposti......
ali to si mozda ya samo umislyam.....a mozda ne??????? zasto ye ziwot
tak kompliciran????
neda mi se filozofirat i pisat............dosta mi ye.............=/
heh sad su praznici.................a meni ye wec dosadno..............yer onda
nema bas prewise tracewa..........................ali cem preziwyet.............
eh wracam se....................a di sam odlutala ma skidam slikice nasla sam super stranicu i imam moguce kandidate za pozadinu............................
ewo posto moram da zurim yer stara weli dosta.............a ya ocem
skinuti yos par slkikca yer su so cute.............a sad cem obyawit par
slikica da se stekne doyam da e post malkice dulyi.............=§
Image Hosted by ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
-to ye swe od mene za danas.....................=p

~~ love my candy words...share it with me....do it baby... ~~ ˇ111ˇ ~~ §_§ ~~ {¤} ~~


10.04.2006., ponedjeljak, 14:30

ayme meni....................

ayme mayko mila..............yucer sam bila na ispowiyedi i wec sam psowala
ko nis.................ayd dobro niye to problem...........
pa kak smo ¤~gygyc@~¤ i ya to strucno rekle..............
ewo owak:::;
T me yebe skola
T me yebe net
T me yebe drustwo
T me yebe lyubaw
T nemam para
ma yebo T ziwot
to wam ide otprilike tak............narawno da sam ya dodala i preoblikowala
smijehayme sutra pisemo matisu........i fiziku..............i pita nas powiyest
ay nisam nist ucila ko po obicayu.........morat cu sad.......streb streb......bangheadbang
i yos mi steka yam radio.........burninmad
dobro necem ziwcaniti..............yer stizu prazniciroflyedwa cekam!!!!
samo sto mi ni yam radione pomaze bas malo radi pa malo strayka......
ayme........idem si popit nekay za smirenye...........dobro da sam si
kupila colu danas.......... yep yep.........nut........
dobih 4 i 5 iz matise..........ay ay bar niye sulya..............
eh da da dok se yos syecam........... hwaya ¤~°partiyanerici°~¤ na reklamiranyu......
hwaya swima na komentarima.............=§zujo
ewo sad cem stawiti slikice............i onda idem..............=§§=
Image Hosted by ImageShack.us
-e kay nie soper slikica............
Image Hosted by ImageShack.us
-freaky.........es or no???
Image Hosted by ImageShack.us
-nice......okay??
Image Hosted by ImageShack.us
-cute........and dark.......
Image Hosted by ImageShack.us
-rastopih se...............
Image Hosted by ImageShack.us
-skurena gygyca ya...........=§
ayde napustam was............................=(
chiao...............
poooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo
ooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo
osssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss
ssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss
saaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

~~ love my candy words...share it with me....do it baby... ~~ ˇ92ˇ ~~ §_§ ~~ {¤} ~~


08.04.2006., subota, 15:26

postek.............subota......

ah ewo malo sam promiyenila boyu slowa................al nema weze.......
yo sto ya owo mrzim...................mislim stalno moram stiskat enter yer
mi inace post ode u sirinu a ya poludim..............eh eh..........da dok se
yos syecam.............mrdala sami nest po boksewima tocniye u po onom
boxsu di pise o meni.........................a eh da odweli su Boniya............
Boni ye pesek.............i moya baka ga ye poklonnila.............grrrrrrrrrrrr
a yoy....................=((( Image Hosted by ImageShack.us
ali necemo sad o tuznim stwarima.................iskreno neznam sta da wam
tipkam.......................ah syetih se......yucer sam dobila tri peticesmijeh
i sulyu iz glazdenog yer nisam smislila ples na nekakwu tam muzikuheadbang
ak se to uopce moze nazwat muzikom..................al dobro necemo sad
filozofirat o tom yer mi se neda.............zujohehehehehehe................
naybolye od swega stara se niye zderala na menerofl.......................
ay ya bi sad trebala sic sa neta i ic preat wes i posliye se okupat...........
nutzujosta su mi forica ti smayleki...................yoy opet sam pocela
pisat puno tockica.............ali ono ayme nemam inspiraciye..................
tak mi ye dosadno a wani ye tako liyep dan...............yoy moram se
pozurit moram ici na ispowiyed.................a mogla bi se sutra isowiyedit
na misi...........................mislim da mi ye draza owa wrziya de se sutra
na misi ispowiyednim..............da da bum sutra............ah sad stwarno
nay stwarniye ne znam sta da wam wise natipkam...............ewo i stara
me wec zowe...............tak da by by lyudofi.................ah ne ne cek cek
nisam wec u dwa posta stawila slikice pa cem to sad nadoknaditi...........
bar cem probati..................ayd moram se onad pozuritiblabla
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
-ewo to bi bilo swe za danas..................
poooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo
ooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo
osssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss
ssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss
saaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
lyolyim was swe.................wave

~~ love my candy words...share it with me....do it baby... ~~ ˇ43ˇ ~~ §_§ ~~ {¤} ~~


07.04.2006., petak, 00:08

kako se kaze nowi postek................=p

da nowi postek................ah pa ne znam sta da wam tipkam........
a pitatae se zasto onad uopce pisem oway post................pa zato
yerobozawam tipkatirofl............uostalom slusam yam radio.........
.........a sutra rano yutro dizanye................headbang pa ko ye
smislio tay nyemacki i yos ga strpao u suprotni turnus..................
tay netko ye stwarno geniye.......al nema weze ye mi se neda..........
mislim to ye sastawio neki profac..............pa necemo o tome da ne
bi dobila ukor..........rolleyes a kad smo wec kod nyemacko trebala
me pitat yos u sriyedu al sam ya pocela pizdit ko luda tak da mi profa oprostila...........yoy al me pita sutra a ya sweyedno nisam nis ucila
nisam cak ni napisala zadacu.................nut............a yos sutra
imamo i glazbeni i trebamo nest plesat na neku tam simfoniyu ili koyi
ku**c to wec ye................a pyesme su yme mayko milabangbang
i sad ya i gygy nismo nis smislile..............ona tvrdi da to niye obwezno
dok pola razreda nema blagog poyma o poymu u wzi tog (ya narawno
spadam u tu skupinunut)...........a yedan dio twrdi da cemo pobrat
sulye ak ne plesemo yer ye to obwezno..................tako da sulya ewo me bangbang bang bang bang............ kao sto se zna ya sam weyiki
fan tokio hotela i widyela sam po blogoeima da tokici dolaze u SLOWENIYU!!!!!!!!!!!!!!!!AKO KO IZ ZAGREBA I OKOLICE IDE ILI AK ZNA U KOYEM CE GRADU BITI
KONCERT I GDYE SE MOGU KUPITI KARTE NEK MI MOLIM WAS YAWI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! PLEASE HTYELA BI IC NA NYIHOW
KONCERT!!!!!!!!!!!!!
ak ce mi starci dat =(
pa stwarno nemam inspiraciyu skro sam zaborawila kay sam htyela rec.................ay koya sam ya ludara...................
LOoooooooooooooooooooooooooooOM!!!!!!!!!!!!!!!!!!
e da htyela sam o macama...............al mi se neda........................
tak da se cuyemo i sayem wam weyika weyika poooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo
ooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo
ssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss
ssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss
ssssssssssssssssssssssssssssssssssaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
kisskisskiss smokin party

~~ love my candy words...share it with me....do it baby... ~~ ˇ125ˇ ~~ §_§ ~~ {¤} ~~


05.04.2006., srijeda, 01:09

dan nekoyi post nekoyi..............

post…pa ewo opet sam……….tako kako sam ni manye ni wise……..slušam tokio hotel rette mich na yam
radiu…………obozawam tu pyesmu……….ali ne sada o tome hteyela sam opet malo filozofirati……….ali
nemam wremena………ko zna mozda ga i imam ali ga ne znam iskoristiti…………..gledam u tipkownicu
i razmislyam koyu riyec da napisem………..yrdnostawno mi ne dolaze ali i to ye u redu yer sam do
malopriye pisala…………….sto to wam necu reci…………..zadacnicu bi oyawila da imam ciyeli tekst no imam
sam preprawlyene ofrlye no tko se uopće brine o moyoy zadacnici…………….pisala sam kako ye liyepo pobyeci
samo ispariti yednostawno nestati………………….pricala sam kako nisam pronasla swoye ya te ne se ne osyecam
sretnom i ispunyenom……………………briga me kolko cu dobit ya sam swoye iskreno napisala a profa nek
sudi………………kod nas u skoli wlada wriyeme tracewa……………..swi se powode za lazima a u neki dio sam i ya
upletena……………a meni ye toga dosta………….to sto si oni ne mogu pomoci nek nas druge bar ostawe na
miru……………….kako se kaze ziwi i pusti drugog da ziwi………………..trazim li puno kada zelim uziwati kada zelim
odlicanu ocyenu trazim li prewise kada opcenito nesto zatrazim……………….imam li ya te owlasti i tu zelyu…………
…….ne nemam………..swe se cini tako komplicirano ne skola i ucenye nego osyecayi roditelyi priyatelyi i sitnice
koye nekad stwarno znayu frustrirati cowyeka gradiwo se gomila ya na readim i nije me briga…………………………
znam rekla sam to wec miliyun puta ali i dalye gowoirim i to cu raditi swe dok bude potrebno……………………
swoye osyecaye terba nekako iznyeti podiyeliti meni to naybolye ide pisanyem yer sam tada u ringu sama sa
sobom i pisem ono sto mi padne na pamet………………..ne razmislyayuci o poslyedicama……………….ne
razmislyayuci o nicemu samo srlyayuci bezglawo napriyed……………zao mi ye no nastawak sliyedi posliye
yer mi se oci sklapayu i wec ye kasno a ya imam uyutro nyemacki a nisam napisala zadacu iz nyega………………..
od slikica nista yer nema wremena pa primite samo puno pozdrawa i puno
pooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo
oooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo
sssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss
sssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
aaaaaaaaa ;¤ ;¤ ;¤ ;¤ ;¤ ;¤ ;¤ ;¤

~~ love my candy words...share it with me....do it baby... ~~ ˇ38ˇ ~~ §_§ ~~ {¤} ~~


02.04.2006., nedjelja, 20:37

ay ay opet sam izwela sranye sa zadacnicom

naslow ko naslow sam wam gowori........................procitayte prosli post da saznate koje sam sranye izwela
priye sa zadacnicom pa cete shwatiti o cem se prica u naslowu...........................pa da da...................prosli
post ye bio saw dark........pa sad da wi znate kak sam se ya osyecala nakon kay sam napisala post...............
pa nakon kay sam napisala post bilo mi ye diwno......................ispucala sam swe probleme i onda mi ye bilo
super...........................pa ewo opet me hwata bed.............ali oway put necu pisat o tome yer pa........................
necu neda mi se i gotowo obyawit cu wam swoyu zadacnicu kad yu napisem.........................yer yu nisam dowrsila
i onda cete widyet koya sranya ya pisem..............ali to ye yednostawno tako..............................opet pocinyem
ali necu................ne oway put...............wazna stwar S€ ima nowi blog yre smo za stari zaborawile i lozinku i korisnicko
ime.......................pa ewo wam linkica da yu mozete posyetit S€IN BLOG!!!! KLIK KLIK!!!! =§
pa sad sam i to obawila i ne znam o cemu wise da wam pisem.....................
ah syetih se........................pa riyec ye o yednoy zgodi..................pa malo komicnoy........................ali ne znam
da li da wam yu ispricam.....................ono kay cete mislit o meni
LOooooooooooooooooooooOL LOooooooooooooooooooM..........................
ali mogla bi wam yu ispricati...................ma ispricat cu wam yu......................zbilo wam se to yucer oko ponoci......
...............upalila ya telku i bilo na rtl-u...............a u taman pocinye onay nekakaw playboyew film.............ono znate
swake subote su erotske noci na rtl-u..........................i tako ya upalila telku a film pocinye.....................rekla ya sama
sebi ayde bas da widim kay ye tu tak posebno....................stari mi ye spawao a stara nesto igrala na kompu u susyednoy
sobi....................i gledam ya tak film..........kad krene ono moya stara wan na hodnik da popusi yednu cigu.............
ya brzo presaltala...................al ye skuzila................pita ona mene kay gledam............a ya pras u smiyeh..........................
weli ona..............gasi telku i odfi u krewet i nemožes gledat pornice ya welim dobro...............i nastawim gledat telku al ne wise rtl...
................nego nest na drugom................ali mi niye bilo zanimlyiwo............i tak ye na krayu nastala ciyela rasprawa oko tog
playboya seksa i kay ya znam cega wec............................e onda sam ya dopizdila staroy sa swoyim glupostima pa
ye ugasila komp i otisla spat......................e a dok smo mi "tako fino razgowarale" onay erotski film na rtl-u ye wec i zawrsio pa si mozete
misliti kolko smo dugo mi "razgowarale".........................ay ay moram was napustiti..................ewo idem sad stawit slikice
...................yer sto ye post bez sikice...............to ye i kao macka bez repa................................eh eh yos nesto yel neko
mozda zna zakay mi postowi idu tak u sirinu..........................AK NETKO ZNA KAK SE TO POPRAWLYA MILOM POMOC!!!!!!!!
e i da ima yos nesto priye slikica.........................naucila sam swirati bratec martina na sintisayzeru sto ye za mene wlik uspyeh
LOoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ah ah rekao ye bach...................ili mozda niye.........................koyi sam ya filozof nikak da se dogoworim ye li ye ili niye............
.......................wahahahahahahahaha.....................wihihihihihihihi.................wehehehehehehe............ayem kad nisam u bedu
onda skroz prolupam...................ono popucam po sawowima..........................i nemrem si pomoc ili ipak mogu....................
ewo widite da opet filozofiram a yos nisam zawrsila filozofski fakultet.....................................pa idem ya stawit slikice...............rofleek
peace love unit rescpet.......................smokinkissnut
no no ewo trazim slikice......................=§
Image Hosted by ImageShack.us
-ah ah................
Image Hosted by ImageShack.us
-playboy rulles or what? ;¤
Image Hosted by ImageShack.us
-ay ay...................
Image Hosted by ImageShack.us
-think pink...................=§
e ono yel mu treba.................pa nemam yatu wremena ciyeli ziwot cekati.............=§
pa nekay niye u redu s nyim.............halo oces ti meni uplowdati slikicu dok ne poludim.................
i poziwcanim............oway ne brinite to ya malo spikam s kompom..................e konacno!!!!!
nastawlyamo sa slikicama...............
Image Hosted by ImageShack.us
-stil pink...............or what????
sad opet treba cekati gospodina usporenog...............da se pokrene.................
ya cekam ya cekam................ya i dalye cekam................i cekam..................
i sad wec polako gubim ziwce..............................o yebemti mamicu da se wise pokreni ti glupi kompu................
ne ceka swiyet samo tebe...............e yesi konacno..............=§
Image Hosted by ImageShack.us
-nice.................sexy....................or not????
pa to bilo to moram ici............a moza yos koya slikica nece skoditi.....................
eh eh cek cek dok se moy komp pokrene....................bas nece i nece..............zayebawa....................
a meni se zuri.................................
Image Hosted by ImageShack.us
-hot or not?????????????
owako swe owe slikice sam nasla na biggu da nebi bilo......................=§
pa sayem weyika weyika weyika pooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo
ooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo
ooooooooooooooooooooooooooooooooooossssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss
ssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss
sssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssa
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ;¤ ;¤ ;¤ ;¤ ;¤ ;¤ ;¤ ;¤ ;¤ ;¤ ;¤ ;¤ ;¤
Image Hosted by ImageShack.us
-cm@xsichy.....................=§ ;¤

~~ love my candy words...share it with me....do it baby... ~~ ˇ10ˇ ~~ §_§ ~~ {¤} ~~


~waya~
< travanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

Veljača 2007 (1)
Prosinac 2006 (3)
Studeni 2006 (3)
Listopad 2006 (7)
Rujan 2006 (7)
Kolovoz 2006 (6)
Srpanj 2006 (8)
Lipanj 2006 (11)
Svibanj 2006 (11)
Travanj 2006 (14)
Ožujak 2006 (8)
Veljača 2006 (11)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

design by; ~waya~


yes or no??? on the way you like?


~linkici~
~koliko was ima???~

Free Web Site Counters
Free Web Site Counters

moji blogeki =))) i zajedniči blogeki čiji sam ja član...=)))


~~§angel_waya§~~
~~§~sweet candy~§~~
~~§¤buraz i sisterka¤§~~
~~§¤GyGyc@;und;WaYa¤§~~

~bŁoGoWi~

~~§~¤*GyGyc@*¤~® §~~
~~§dros15§~~
~~§~party_starterica~§~~
~~§boo13§~~
~~§¤MuRdEr DoLL¤§~~
~~§nana§~~
~~§~billova princeza~§~~
~~§Tea§~~
~~§prolaznik§~~
~~§*~°IvAnA°~*§~~
~~§jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa§~~
~~§4everinhell§~~
~~§raba§~~
~~§*°*Black Dream*°*§~~
~~§!zdrmana 4ever!§~~
~~§[[[++@m3rł3++]]]§~~
~~§°°~~@Ng3L~~°°§~~
~~§Sky Angel§~~
~~§pusssssy§~~
~~§MoNoNoKe§~~
~~§minna§~~

~StRaNiC€~

~~§blog.hr§~~
~~§biggo§~~
~~§goooogle§~~
~~§myspaceglobe§~~
~~§YouTube§~~
~~§radioblogclub§~~
~~§yam radio§~~
~~§imageshack (ono za slikice)§~~
~~§riječnik§~~



o wayi???

hmm...dakle što trebate znati o wayi???
ime joj je Iva
ali društwo ju zna kao way (cita se; waji)
po nowijem kao waya (čita se; waja)
ona je jedna okay cura...
čije šwrljotine i gluposti čitate kad god dođete na njen blog...
izgleda hmmmm....okay...brineta je, ima tamno smeđe okice visoka je oko 167-168...(možda manje-možda wiše)
a što woli??
hmmm....woli sebe swoje pijatelje, swoju oitelj kao i swi drugi...
sto još??
woli noć, čokoladu, dugo spawati, zajebanciju, dobar prowod, shooping, žiwotinje, izlaske, zabawu, crtkati, maštati, sanjariti, romantiku, deče i cure, swoj comp, net, swoj blog i narawno swoj mob i motore...
no woli i čitati, pisati (točnije tipkati...), mistične stwari i pojawe (poput duhowa, wampira i sl.)...
kako sam zaborawila obožawa colu…jednostawno je luda za njom…=)))
i da često psuje…
a što ne woli?
ne woli lažljiwce i laganje, kradljiwce, dosadne ljude, školu i učenje, umišljene pokwarene i licemjerne ljude…
i sto još ne woli? što ju još smeta?
ne woli se rano dizati i rano ići spawati, kada joj netko sere o štetnosti cole, kada ju njezini dragi strarci gnjawe...
smeta ju kad je ljuta jer joj dođe da porazbija swe oko sebe...
~to je je bilo nešto malo o wayi
ne woli predrasude...
dobro...a što želi? koji su joj ciljewi?
ciljewi...pa želi uspjet u žiwotu, zwaršiti dobre škole, putowati... no kako se to kaže widjeti swijeta,
želi...hmmm...motor, bawit se plesom, wiše izlaziti, i skinuti koju kilu...
a najwiše se želi ludo zaljubiti i žiwjeti žiwot...




~the mjuza~




























































ikone i sjikice....
ikone =)))