07.04.2006., petak, 00:08

kako se kaze nowi postek................=p

da nowi postek................ah pa ne znam sta da wam tipkam........
a pitatae se zasto onad uopce pisem oway post................pa zato
yerobozawam tipkatirofl............uostalom slusam yam radio.........
.........a sutra rano yutro dizanye................headbang pa ko ye
smislio tay nyemacki i yos ga strpao u suprotni turnus..................
tay netko ye stwarno geniye.......al nema weze ye mi se neda..........
mislim to ye sastawio neki profac..............pa necemo o tome da ne
bi dobila ukor..........rolleyes a kad smo wec kod nyemacko trebala
me pitat yos u sriyedu al sam ya pocela pizdit ko luda tak da mi profa oprostila...........yoy al me pita sutra a ya sweyedno nisam nis ucila
nisam cak ni napisala zadacu.................nut............a yos sutra
imamo i glazbeni i trebamo nest plesat na neku tam simfoniyu ili koyi
ku**c to wec ye................a pyesme su yme mayko milabangbang
i sad ya i gygy nismo nis smislile..............ona tvrdi da to niye obwezno
dok pola razreda nema blagog poyma o poymu u wzi tog (ya narawno
spadam u tu skupinunut)...........a yedan dio twrdi da cemo pobrat
sulye ak ne plesemo yer ye to obwezno..................tako da sulya ewo me bangbang bang bang bang............ kao sto se zna ya sam weyiki
fan tokio hotela i widyela sam po blogoeima da tokici dolaze u SLOWENIYU!!!!!!!!!!!!!!!!AKO KO IZ ZAGREBA I OKOLICE IDE ILI AK ZNA U KOYEM CE GRADU BITI
KONCERT I GDYE SE MOGU KUPITI KARTE NEK MI MOLIM WAS YAWI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! PLEASE HTYELA BI IC NA NYIHOW
KONCERT!!!!!!!!!!!!!
ak ce mi starci dat =(
pa stwarno nemam inspiraciyu skro sam zaborawila kay sam htyela rec.................ay koya sam ya ludara...................
LOoooooooooooooooooooooooooooOM!!!!!!!!!!!!!!!!!!
e da htyela sam o macama...............al mi se neda........................
tak da se cuyemo i sayem wam weyika weyika poooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo
ooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo
ssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss
ssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss
ssssssssssssssssssssssssssssssssssaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
kisskisskiss smokin party

~~ love my candy words...share it with me....do it baby... ~~ ˇ125ˇ ~~ §_§ ~~ {¤} ~~


<< Arhiva >>

~waya~
< travanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

Veljača 2007 (1)
Prosinac 2006 (3)
Studeni 2006 (3)
Listopad 2006 (7)
Rujan 2006 (7)
Kolovoz 2006 (6)
Srpanj 2006 (8)
Lipanj 2006 (11)
Svibanj 2006 (11)
Travanj 2006 (14)
Ožujak 2006 (8)
Veljača 2006 (11)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

design by; ~waya~


yes or no??? on the way you like?


~linkici~
~koliko was ima???~

Free Web Site Counters
Free Web Site Counters

moji blogeki =))) i zajedniči blogeki čiji sam ja član...=)))


~~§angel_waya§~~
~~§~sweet candy~§~~
~~§¤buraz i sisterka¤§~~
~~§¤GyGyc@;und;WaYa¤§~~

~bŁoGoWi~

~~§~¤*GyGyc@*¤~® §~~
~~§dros15§~~
~~§~party_starterica~§~~
~~§boo13§~~
~~§¤MuRdEr DoLL¤§~~
~~§nana§~~
~~§~billova princeza~§~~
~~§Tea§~~
~~§prolaznik§~~
~~§*~°IvAnA°~*§~~
~~§jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa§~~
~~§4everinhell§~~
~~§raba§~~
~~§*°*Black Dream*°*§~~
~~§!zdrmana 4ever!§~~
~~§[[[++@m3rł3++]]]§~~
~~§°°~~@Ng3L~~°°§~~
~~§Sky Angel§~~
~~§pusssssy§~~
~~§MoNoNoKe§~~
~~§minna§~~

~StRaNiC€~

~~§blog.hr§~~
~~§biggo§~~
~~§goooogle§~~
~~§myspaceglobe§~~
~~§YouTube§~~
~~§radioblogclub§~~
~~§yam radio§~~
~~§imageshack (ono za slikice)§~~
~~§riječnik§~~



o wayi???

hmm...dakle što trebate znati o wayi???
ime joj je Iva
ali društwo ju zna kao way (cita se; waji)
po nowijem kao waya (čita se; waja)
ona je jedna okay cura...
čije šwrljotine i gluposti čitate kad god dođete na njen blog...
izgleda hmmmm....okay...brineta je, ima tamno smeđe okice visoka je oko 167-168...(možda manje-možda wiše)
a što woli??
hmmm....woli sebe swoje pijatelje, swoju oitelj kao i swi drugi...
sto još??
woli noć, čokoladu, dugo spawati, zajebanciju, dobar prowod, shooping, žiwotinje, izlaske, zabawu, crtkati, maštati, sanjariti, romantiku, deče i cure, swoj comp, net, swoj blog i narawno swoj mob i motore...
no woli i čitati, pisati (točnije tipkati...), mistične stwari i pojawe (poput duhowa, wampira i sl.)...
kako sam zaborawila obožawa colu…jednostawno je luda za njom…=)))
i da često psuje…
a što ne woli?
ne woli lažljiwce i laganje, kradljiwce, dosadne ljude, školu i učenje, umišljene pokwarene i licemjerne ljude…
i sto još ne woli? što ju još smeta?
ne woli se rano dizati i rano ići spawati, kada joj netko sere o štetnosti cole, kada ju njezini dragi strarci gnjawe...
smeta ju kad je ljuta jer joj dođe da porazbija swe oko sebe...
~to je je bilo nešto malo o wayi
ne woli predrasude...
dobro...a što želi? koji su joj ciljewi?
ciljewi...pa želi uspjet u žiwotu, zwaršiti dobre škole, putowati... no kako se to kaže widjeti swijeta,
želi...hmmm...motor, bawit se plesom, wiše izlaziti, i skinuti koju kilu...
a najwiše se želi ludo zaljubiti i žiwjeti žiwot...




~the mjuza~




























































ikone i sjikice....
ikone =)))