26.06.2006., ponedjeljak, 01:04

ljubav...pffff.....=)))

konačno je vrijeme da napišem novi post...malo sam se ulijenila, na vrijeme čini svoje...sorryte nije mi se dalo ni komentrirat, neg sam cijelo vrijeme visila (kad sam bila na kompu...) na nekoj stranici i radila sam lutkice...stavim vam fotkice...a sad...o čem da pišem....=)) eto opet nemem inspiracije ni ničega...ma htjela sam pisati o nekim stvarima ali ipak je bolje da ne tipkam o tome...pa ni nećem...nego idem malo o ljubavi o vezama i o svemu tome ako će mi se dati...što čisto sumnjam...no dam moram krenuti ako mislim ovaj post završiti prije no što svane...joj već ima toliko točkica a pokušavam ih se odviknuti...
no ljubav...hmmmm....pa ljepo je to...u filmovima, točnije sapunicama...kraj svi sretni i zadovoljni a stvarni život je nešto drugo...prije sam ludila za sapunicama, i sad ih volim pogledati i sve ali sad ludim da moj život bude takav kakav je u sapunicam...da ja volim njega i on mene i da nam ne treba ništa više...lijepo no denjtinjasto jer stvarni život nije ni blizu sapunicama...a ljubav to neću ni uspoređivati...ne jednostavno ne znam što reći...toliko sanjam o ljubavi toliko ju želim da stvarnost boli...ma ne mogu riječima opisati...zato evo jedne pijesme...

PISMO

Tisućiti sam put uzela papir
i počela pisati ti pismo:
Možda me se više ne sjećaš.....
i opet sam ga spremila s ostalima
koja nisam imala snage spremiti u kovertu
i poslati-možda me bilo strah,
ili sam osjećala da više nemam pravo...


Tisućiti sam put uzela tvoju sliku
i gledala.
Dugo sam gledala one tvoje oči,
onaj tvoj osmijeh
i nisam je imala snage spustiti...


Tisućiti sam put molila srce da ne plače,
ali nije slušalo...
Nastavilo je spuštati suze
nad još jednim bijelim papirom
i najljepšim očima koje je ikad vidjelo..

nisam ju ja napisala...vjerujte li u onu pravu ljubav? postoji li ona uopće? ili je to samo mit? ... lijepi san i ništa više...razmišljam koliko su ljudi skupa...godinama i nije im loše...ali svi oni izgledaju kao da su navikli jedan na drugog...no to je moje mišljenje...i ako sam u pravu...onda ne bih željela biti s nekom osobom samo iz navike ili nečega takvog....ja vjerujem u istinsku ljubav...i ako je to je to samo lijepi san onda se ne želim probutiti...i ako je to laž pustite me da živim u njoj....no nije ovo jedina vrsta ljubavi ima ih još...bratska...imam brata i znam što govorim...obiteljska...no tko ne voli svoju obvitelj...mnogi bi rekli tako da su starci pravi davež...ali kako bi bilo da ih nema...prijateljstvo...također način ljubavi...ja volim svoje prijatelje....no mene muči nešto drugo...dečki i slično...nisam baš iskusna na ovom području...no jedna moja frendica se dobisivala sa svojim dečkom prek mog moba i navečer ja skužim da joj je odgovorio...napisao joj je da ju voli...a hodaju tek nekoliko dana...a i ona se sva raspekmezi kad je on u pitanju...samo prolazna zaljubljenost ili ipak nešto više... ne znam...zašto se meni ne dogdi tak nešto kao njoj...da sam ja u njega a on u mene...nije mi suđeno...nikada nisam nikome rekla volim te...možda zato što nikad nisam voljela...ili ipak jesam...pet godina mi je bio simatija...ma i više...imala sam ja i drugih simpatija ali ne to nije bilo isto...i sad bih još uvijek htjela biti s njim...i kad sam saznala da ima curu nešto me stegnulo oko srca...no čini se da je njihova veza ozbiljna...jer su skupa već više od da ili tri mjeseca...hmmm....negdje sam ovo pročitala...
Biti zaljubljen ne
znači nužno voljeti
BIH zaljubljen određeno
stanje; voljeti je čin
Stanje podnosimo, za
čin se odlučujemo!
to je živa istina...kada si zaljubljen/a gledaš svijet kroz rožičaste naočale pogotovo tu osobu...idealiziraš ju...a kada nekoga voliš prihvaćaš ga baš onakvim kakav jest i vidš njegove mane....mislim i to sam negdje čitala...no nemam baš niš pametno reći na ovu temu...pa nećem više mljeti....=))) bez veze....=)))

Nadodano......=)))

ewo onih slikica...... koje spomenuh jučer......al nisam stavila.......=))))

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

ay ewo neda mi se wiše.........=)))


pusach......=)))

~~ love my candy words...share it with me....do it baby... ~~ ˇ82ˇ ~~ §_§ ~~ {¤} ~~


<< Arhiva >>

~waya~
< lipanj, 2006 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    

Veljača 2007 (1)
Prosinac 2006 (3)
Studeni 2006 (3)
Listopad 2006 (7)
Rujan 2006 (7)
Kolovoz 2006 (6)
Srpanj 2006 (8)
Lipanj 2006 (11)
Svibanj 2006 (11)
Travanj 2006 (14)
Ožujak 2006 (8)
Veljača 2006 (11)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

design by; ~waya~


yes or no??? on the way you like?


~linkici~
~koliko was ima???~

Free Web Site Counters
Free Web Site Counters

moji blogeki =))) i zajedniči blogeki čiji sam ja član...=)))


~~§angel_waya§~~
~~§~sweet candy~§~~
~~§¤buraz i sisterka¤§~~
~~§¤GyGyc@;und;WaYa¤§~~

~bŁoGoWi~

~~§~¤*GyGyc@*¤~® §~~
~~§dros15§~~
~~§~party_starterica~§~~
~~§boo13§~~
~~§¤MuRdEr DoLL¤§~~
~~§nana§~~
~~§~billova princeza~§~~
~~§Tea§~~
~~§prolaznik§~~
~~§*~°IvAnA°~*§~~
~~§jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa§~~
~~§4everinhell§~~
~~§raba§~~
~~§*°*Black Dream*°*§~~
~~§!zdrmana 4ever!§~~
~~§[[[++@m3rł3++]]]§~~
~~§°°~~@Ng3L~~°°§~~
~~§Sky Angel§~~
~~§pusssssy§~~
~~§MoNoNoKe§~~
~~§minna§~~

~StRaNiC€~

~~§blog.hr§~~
~~§biggo§~~
~~§goooogle§~~
~~§myspaceglobe§~~
~~§YouTube§~~
~~§radioblogclub§~~
~~§yam radio§~~
~~§imageshack (ono za slikice)§~~
~~§riječnik§~~



o wayi???

hmm...dakle što trebate znati o wayi???
ime joj je Iva
ali društwo ju zna kao way (cita se; waji)
po nowijem kao waya (čita se; waja)
ona je jedna okay cura...
čije šwrljotine i gluposti čitate kad god dođete na njen blog...
izgleda hmmmm....okay...brineta je, ima tamno smeđe okice visoka je oko 167-168...(možda manje-možda wiše)
a što woli??
hmmm....woli sebe swoje pijatelje, swoju oitelj kao i swi drugi...
sto još??
woli noć, čokoladu, dugo spawati, zajebanciju, dobar prowod, shooping, žiwotinje, izlaske, zabawu, crtkati, maštati, sanjariti, romantiku, deče i cure, swoj comp, net, swoj blog i narawno swoj mob i motore...
no woli i čitati, pisati (točnije tipkati...), mistične stwari i pojawe (poput duhowa, wampira i sl.)...
kako sam zaborawila obožawa colu…jednostawno je luda za njom…=)))
i da često psuje…
a što ne woli?
ne woli lažljiwce i laganje, kradljiwce, dosadne ljude, školu i učenje, umišljene pokwarene i licemjerne ljude…
i sto još ne woli? što ju još smeta?
ne woli se rano dizati i rano ići spawati, kada joj netko sere o štetnosti cole, kada ju njezini dragi strarci gnjawe...
smeta ju kad je ljuta jer joj dođe da porazbija swe oko sebe...
~to je je bilo nešto malo o wayi
ne woli predrasude...
dobro...a što želi? koji su joj ciljewi?
ciljewi...pa želi uspjet u žiwotu, zwaršiti dobre škole, putowati... no kako se to kaže widjeti swijeta,
želi...hmmm...motor, bawit se plesom, wiše izlaziti, i skinuti koju kilu...
a najwiše se želi ludo zaljubiti i žiwjeti žiwot...




~the mjuza~




























































ikone i sjikice....
ikone =)))