30.04.2006., nedjelja, 17:22

post.........

yeste li ikad osyecali gađenye i diwlyenye............ne znam........mozda i ne zelim znati..........
pronasla sam nesto gdye se mogu izraziti...........gdye mogu iznyeti swe swoye riyeci............bez straha bez srama.............to ye pisanye.............samo olowka papir i ti...........nitkoni nista između nas...........to mi nitko ne moze oduzeti...........yer to ye nesto sto pripada samo meni.........nikome wise.................otkrila sam dio sebe..........makar mali dyelic..........osyetila sam srecu...........ali nyu uwiyek pokriye tuga............mozad zato yer lyudi danas wise ne znayu gledati srcem.........mozda zato yer skoro swi nosimo maske.............ograđuyemo se zidowima........mozda.......ye to tako a mozda niye........bi li swiyet bio drugaciyi da lyudi znayu uzwati u sitnicama...........i unyima pronalaziti srecu.......ne mi to ne znamo...........trebayu se dogditi ne znam kakwe welike stwari..........da mi pomislimo da smo sretni i da nam ne treba wise............to ye laz.......riyetki su oni koyi wide srecu u necemu sto ye ostalima glupo ili nebitno.............yadno ye..........samo mislimo na matriyalno i matriyalno i nista drugo...........ne gowrim ya da niye wazan nowac ili odyeca ili mobiteli..........da potrebno nam ye i to............ali niye nowac naywazniyi.........da wazan ye li ne i naywazniyi.............ma glupo ye sto uopce i pisem o tome.............stoga necu..........pisati wise o tome............ali me izyeda.....iznutra..............definitiwna promyena teme...............
gedala sam neki film ne otpocetka i neznam koyi...........ali niye ni wazno yer se na prwi pogled widi o cemu se radi...........radi se o yednoy curi srednyoskolki..............koya ye psihicki i werbalno zlostawlyana.........a glawna zlosawlyacica ye nyena naybolya priyatelyica...........koyoy str ta cura par puta wratila i pwyerowala iako ye owa nyoy naprawila............tolike gluposti tolika sranya.........ali ona ye bila naiwna............swe do kraya........kad ye zawrsila u bolnici.........zato yer se predozirala s tabletama za spawanye................cak se i onda pomirila s tom nyeno "naybolyom priyatelyicom"..........nawecer su razgowarale preko interneta i ona ye toy swoyoy "nayfrendici" iskreno rekla da yoy ye drago sto su opet priyatelyice...........sutra u skoli.........ye yedna cura nasred hodnika pocela citati to nyihowo dopisiwanya...............i konacno ye ona uspyela odbrusiti toy swoyoy "nayfrendici"............to me dowodi do druge teme............nasilyu.........ali ni o tom necu pisati..............naybolye bi bilo da uopce ne pisem oway glupi blog..........yer pa yednostawno glupo ye..........ne tocniye..............emog i necu ni moci............a glupo mi ye pisati o stwarima koye su meni nekako prazne..............npr. to sto se u skoli događa mogu prokomentirat sa frendicama.........ali swaki post potrositi na to i niye neka fora...........o nekim nekakwim temama ne mogu pisati yer nemam poyma..........a te me stwari muce i kopkayu............pa sto mi onda ostane..........o cemu da pisem..........o ziwotu?? neee preisfurano........o lyubawi??? dobar pokusay.........a ubiti znam...........moga bi poswetit post nekoy grupi ili nekoy knyizi...........to niye losa ideya.........ali sad ye kasno za to.............tu sam među wama da mi se cudite................da mislite da sam skrenula.........yer iskreno moza i yesam...........tko to moze znati..............dosadna sam i sama sebi...............iskreno ye li itko od was cita owako puduze postowe????ya citam yer mi ye to uzitak kada su neki iskreni........i kada se neke stwari i mislyenya slazu sa moyima..............ah dosta..............ima par blogowa koye sam pronasla i pa istina da mi se zgadio ziwot..........ali ima nesto u nyima............nesto..........nesto drugaciye i to ih cini posebnima..........nekima se cine bolesnima nekima ludima.........ali pyedini dyelowi.........ali nitko ne moze osporiti da su drugaciyi..............da mozda zato yer u nyihowim riyecima ima i istine................a istina ye nayyace oruzye............naytezi udarac...........yer ona uwiyek ubiya ono priwdno sawrsenstwo koye umislimo i u koyem ziwimo...........istina..........moze biti swe samo ne laz.........moze biti tozna strasna.........ali i liyepa............istina boli..........
zato ye uwiyek lakse ziwyeti u lazi.............lakse pobyeci i ne widyeti............biti sliyep i zatworiti oci.............da byezati yee liyepo............yer tada kao da si slobadan............ali opet ce te wezati.........ah...........ya sama cesto pa byezim u swoy swiyet............yer tamo ye liyepo tamo ye gotowo sawrseno........tamo ye kako zelim a cak nisam kralyica i ne wladam..........znate zasto ye liyepo liyepo ye zato yer tada nema lyudi tada se maknem............to ye kao mali predah priye no sto nastawim..........samo sto ya ziwim za tay predah yer ye toliko liyepo toliko stwarno da ye nestwarno..........ali ye wrlo komplicirano i tesko za obyasniti...........ali niye wazno..........
wolyela bih obyawiti yedan tekst koyi pisem..........ali mislim da necu yer nisam spremna na reakciye.....to ye moya mana.........zato sto marim sto drugi gowore za mene i o meni.............da i to ye tuzno pisem owakwe stwari a ya sam yedna o takwih..........i nisam se bas promiyenila............tu i dalye imam neku masku neki zid nseto naku prepreku koya me sputawa..........a to ye drustwo.......i moya mana............ne placem da me ne pitayu sto mi ye.............ali to ye tuzno kakwa sam..........da ali mozda se s wremenom promyenim............da mozda s wremenom a sada cu se morati preihwatit takwu kakwa sam..........yer sam takwa zamrsena komplicirana..........powrsna ili sretna...........cudna...........i tko zna moda ye to pozitiwno............a sad dosta kray............

imam yos yedan blog sa burazom........dođite i posyetite nas........samo kliknite owdye...klik klik i tamo ste!!!!!!

sad sliyede slikice yer yaobozawam slikice.............

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

p.s. anime wladayu.......

p.p.s. glasayte u anketicama i odite na moy i burazow blog........

~~ love my candy words...share it with me....do it baby... ~~ ˇ84ˇ ~~ §_§ ~~ {¤} ~~


<< Arhiva >>

~waya~
< travanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

Veljača 2007 (1)
Prosinac 2006 (3)
Studeni 2006 (3)
Listopad 2006 (7)
Rujan 2006 (7)
Kolovoz 2006 (6)
Srpanj 2006 (8)
Lipanj 2006 (11)
Svibanj 2006 (11)
Travanj 2006 (14)
Ožujak 2006 (8)
Veljača 2006 (11)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

design by; ~waya~


yes or no??? on the way you like?


~linkici~
~koliko was ima???~

Free Web Site Counters
Free Web Site Counters

moji blogeki =))) i zajedniči blogeki čiji sam ja član...=)))


~~§angel_waya§~~
~~§~sweet candy~§~~
~~§¤buraz i sisterka¤§~~
~~§¤GyGyc@;und;WaYa¤§~~

~bŁoGoWi~

~~§~¤*GyGyc@*¤~® §~~
~~§dros15§~~
~~§~party_starterica~§~~
~~§boo13§~~
~~§¤MuRdEr DoLL¤§~~
~~§nana§~~
~~§~billova princeza~§~~
~~§Tea§~~
~~§prolaznik§~~
~~§*~°IvAnA°~*§~~
~~§jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa§~~
~~§4everinhell§~~
~~§raba§~~
~~§*°*Black Dream*°*§~~
~~§!zdrmana 4ever!§~~
~~§[[[++@m3rł3++]]]§~~
~~§°°~~@Ng3L~~°°§~~
~~§Sky Angel§~~
~~§pusssssy§~~
~~§MoNoNoKe§~~
~~§minna§~~

~StRaNiC€~

~~§blog.hr§~~
~~§biggo§~~
~~§goooogle§~~
~~§myspaceglobe§~~
~~§YouTube§~~
~~§radioblogclub§~~
~~§yam radio§~~
~~§imageshack (ono za slikice)§~~
~~§riječnik§~~



o wayi???

hmm...dakle što trebate znati o wayi???
ime joj je Iva
ali društwo ju zna kao way (cita se; waji)
po nowijem kao waya (čita se; waja)
ona je jedna okay cura...
čije šwrljotine i gluposti čitate kad god dođete na njen blog...
izgleda hmmmm....okay...brineta je, ima tamno smeđe okice visoka je oko 167-168...(možda manje-možda wiše)
a što woli??
hmmm....woli sebe swoje pijatelje, swoju oitelj kao i swi drugi...
sto još??
woli noć, čokoladu, dugo spawati, zajebanciju, dobar prowod, shooping, žiwotinje, izlaske, zabawu, crtkati, maštati, sanjariti, romantiku, deče i cure, swoj comp, net, swoj blog i narawno swoj mob i motore...
no woli i čitati, pisati (točnije tipkati...), mistične stwari i pojawe (poput duhowa, wampira i sl.)...
kako sam zaborawila obožawa colu…jednostawno je luda za njom…=)))
i da često psuje…
a što ne woli?
ne woli lažljiwce i laganje, kradljiwce, dosadne ljude, školu i učenje, umišljene pokwarene i licemjerne ljude…
i sto još ne woli? što ju još smeta?
ne woli se rano dizati i rano ići spawati, kada joj netko sere o štetnosti cole, kada ju njezini dragi strarci gnjawe...
smeta ju kad je ljuta jer joj dođe da porazbija swe oko sebe...
~to je je bilo nešto malo o wayi
ne woli predrasude...
dobro...a što želi? koji su joj ciljewi?
ciljewi...pa želi uspjet u žiwotu, zwaršiti dobre škole, putowati... no kako se to kaže widjeti swijeta,
želi...hmmm...motor, bawit se plesom, wiše izlaziti, i skinuti koju kilu...
a najwiše se želi ludo zaljubiti i žiwjeti žiwot...




~the mjuza~




























































ikone i sjikice....
ikone =)))