<body><div id="fb-root"></div><script type="text/javascript" src="//connect.facebook.net/hr_HR/all.js"></script><script type="text/javascript">FB.init({appId:'210555892318436',status:true,cookie:true,xfbml:true,oauth:true});</script> ...want to be pretty - Blog.hr
< siječanj, 2006 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          

2007 Ožujak (2)
2007 Veljača (1)
2007 Siječanj (1)
2006 Listopad (2)
2006 Svibanj (1)
2006 Travanj (1)
2006 Ožujak (1)
2006 Veljača (1)
2006 Siječanj (7)
2005 Prosinac (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off
Dizajn by;Freaky Templates

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

MSN: vicwolfy@hotmail.com[/B]
mail: vicwolf9186968@yahoo.com[/B]
icq: 336-217-215



free image hosting



Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Toliko vas je bilo od 25.10.2006. od 19:10...
free web counter

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

LJUDOVI KOJE POZNAM....

*!Red Dawn!*
... your hand in mine ...
Forsaken
Clown
wacky thief
mala živčana
Nina the God
Ivy Omega
Kety
† disturbed angel †
Black Enemy

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


...I KOJE NE POZNAM, A RADO BI!!

death
Andunel (Zvijezda zapada)
Jimmy Tribal
rocking ramona
...kiwi girl...
mrs. Morrison
>>>heretik
lordbyron666
euronymous
Erotomania
Štekyca
princess nairi
~~~~~
† Midwinter Tears †
širo
white witch
†Lady Drusilla†
LOTOS
~..anGEl Of dArknESs..~
crni anđeo
Slept so long
angels don't kill
freddy
melody
sweet666
.hazY confessions.
.::Nemo::.


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

My escape from reallity...

Viktoria Faust - U anđeoskom liku zvijeri

Viktoria Faust - Anđeo na mome grobu

Viktoria Faust - Galerija užasa

Viktoria Faust - Vampirski snovi

Viktoria Faust - Skice za umiranje

George R. R. Martin - Igra prijestolja

George R. R. Martin - Sraz kraljeva

George R. R. Martin- Oluja mačeva

George R. R. Martin - Gozba vrana

Triologija tamnog vilenjaka

Marija Jurić Zagorka - Grička vještica (svih 7)

Gleen Duncan - Ja, Lucifer

Tolkien - Gospodar prstenova (sve 3)

Johannes Mario Simmel - Klaunovi doniješe suze

Harold Robbins - Samotnica 1 i 2

Harold Robbins - Ne zaljubljuj se u neznanca 1 i 2

Tolstoj - Ana Karenjina

Prijestolje od zmajokosti (zaboravila sam kak se zove pisac)

Alan Ford (strip)

Van Hellsing (strip)
...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

ponedjeljak, 02.01.2006.

TIHA ZIMA



Prvi dan zime. Snijeg pada u ogromnim pahuljama. Gledam ukroz prozor u mrak koji osvjetljavaju krpe snijega i ulična rasvjeta. Pitam se zašto je to tako? Zašto snijeg može biti tako nevin i tako lijep. Snijeg bi trebao donositi radost, a meni donosi nesreću. Otkada je pao prvi snijeg, on šuti. Do dana današnjega ne progovara ne riječi. Kao da su mu se usne zalijepile preko noći. A ima samo dvanaest godina. Još je samo nevino djete. Što je ušlo u njega? Nije onijemio, sigurno. Ali zašto šuti?

Snijeg i dalje pada. Trenutno mi se gadi sama pomisao na snijeg. Navučem zastor i legnem u krevet. Taman sam u polusnu kada me iz susjedne sobe probudi šum. Navučem ogrtač preko spavačica i odem u Damianovu sobu. Otvorim vrata i imam što vidjeti. Damijan stoji na krevetu. Ruke drži u paraleli sa ramenima, kao da s nekim pleše i vrti se po cijeloj sobi sa zatvorenim očima. Nije bilo nikakve muzike, tako da mi ovo nije bilo jasno. Nisam mu htjela smetati u njegovim umjetničkim trenucima, makar nije bilo baš primjereno vrijeme za takva glupiranja, bilo je tri sata iza ponoći. Gledala sam ga i čekala. Nije me primjećivao. Počela sam misliti da mjesečari.

Nakon nekoliko minuta uvjerila sam samu sebe u to i krenula iz sobe kada se on odjednom uz glasan zvuk udaranja njegovih koljena o parket, spustio na koljena, tj. bacio se na koljena. Nije mi bilo jasno. Dok je tako bio na koljenima, poklonio se i primajući nevidljivu ruku, poljubio je zrak. Sada sam bila uvjerena da mjesečari i da misli da pleše sa nekom lijepom djevojkom. Otišla sam natrag u svoju sobu i zaspala.

Pitala sam ga ujutro da li mi može nešto reći o tome, a on je blejao u mene kao da me prvi puta vidi. Pustila sam ga na miru jer sam vidjela da nema nikakvih rezultata, niti će ih biti. Ali i drugu noć se to ponovilo. I treću, i četvrtu… Već sam se bila zabrinula, ali nisam tome davala neke važnosti.

A onda kada sam ga promatrala jednu večer u njegovim kreativnim satovima noću… Već sam imala i stolac koji je stajao u kutu sobe, gdje bi sjela, uzela nešto za grickati i promatrala ga. Kao u kinu. Ali tu noć, stvarno sam se zaprepastila. On je plesao sa imaginarnom… Imaginarnim nečim. Kao i svaki put. Spustio se na koljena. Kao i svaki put. Poljubio zrak umjesto ruke, koja je sada ili bar za mene, nevidljiva. Kao i svaki put. Za uzvrat je dobio bijelu ružu, a latice su imale crni obrub i stabljika i list se bili crni. Bila je prekrasna. Kao ni jednom. Čekaj malo. To se još nije dogodilo. Otkuda ruža? Tko mu ju je dao? Ovdje nije bilo nikoga. Samo ja i on smo u sobi. Neobjašnjivo. Koliko god ja pitanja postavljala, bila sam svijesna da odgovore neću dobiti.

Pomirila sam se s time. Već je dolazilo proljeće. Bio je 20. veljače. Sutradan bi trebao biti prvi dan proljeća. On još ne govori. Pitanja su me razdirala, ali nisam mogla ništa. A sutradan me dočekalo iznenađenje sa prvim danom proljeća.

-Mama, mama! Mama……… - derao se Damian iz svoje sobe. Prvo sam mislila da sanjam. Ali shvatila sam da je to glas mog Damiana. On govori!! Ustala sam, tj. iskočila sam iz kreveta, banula u njegovu sobu i zagrlila ga najjače što sam mogla.
-Ti govoriš!! – bilo je jedino što sam uspijela progovoriti.
-Mama, plesao sam sa smrti! Smrt je tako lijepa. Zvala me da odem s njom. Tako je lijepa. Tako graciozna… – govorio je o njoj kao da je nešto najlijepše i najbolje na svijetu. Nije mi se to baš sviđalo.
-Izgledala je kao ti. Kao da ste blizanke. Tj. kao da si ona-ti. Kao da si ti smrt.
Nisam odgovorila. Nešto mi je govorilo da odem u svoju sobu i pogledam pod krevet. Otišla sam. Podigla sam poplon. Bijelih ruža sa crnom stabljikom bilo je pregršt. Kosa je bila zamotana u crni plašt, samo je blještavi vrh virio van. Stavila sam poplon na mjesto i ušla u kupaonicuu. Pogledam se u zrcalo. Oči su mi bile crne, kosa crna kao ugljen, u licu bila sam bijela kao mlijeko i… cijelo tijelo mi je bilo samo kostur. Zatvorila sam oči, možda sanjam. Ponovo sam ih otvorila. U lijevoj ruci mi je bila blještava kosa preko bijele glave skroz do crnih očiju navučena crna kapuljača, a preko bijelog kostura crni plašt.
-Mama, izgledaš kao smrt s kojom sam plesao. – rekao mi je glas iza mene
-Znam, Damiane, znam! – bilo je zadnje što sam rekla prije nego sam ja zapala u vječnu tišinu.


Image Hosted by ImageShack.us

I da... SRETNA NOVA!!!!!!!!!!!!!!!!

- 11:35 - Komentari (35) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>