.quoted{margin: 0;padding: 0px 10px 0px 10px;margin: 15px 0px 15px 0px;border-left: 6px solid #fff;border-right: 6px solid #cccccc;color: #fff;} -->
  rujan, 2007 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

Kolovoz 2008 (1)
Siječanj 2008 (1)
Listopad 2007 (5)
Rujan 2007 (7)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


bleed or not

Dizajn by: RizL@ i sTrUdL@

Opis bloga

Moj zivot, problemi, borba s kilogramima...

Visina: 167 cm
Pocetna tezina: 66 kg - 18.9.2007.

Ciljevi:
64 kg-26.9.2007.
62 kg
60 kg
58 kg
56 kg
54 kg
52 kg
50 kg


Dijeta?

Nista posebno.
Pijem barem 2 litre vode dnevno
Barem 1 h fizicke aktivnosti svaki dan.
Ne jesti NISTA.
Dopusteni su:
voda
cajevi (zasladjeni zasladjivacem)
sokovi (oni iscjedjeni od voca)
kava
limunada
cola zero
zvake...

Leptirice moje...

Nisu poredane po tome koju vise volim ili ne...Jednostavno, koja mi je bila najbliza...kiss

Thin butterfly
Never thin enough
Nesretna i debela
I need to be stronger, I need to be fighter
Blue
Freya la bella
Zelim biti kao Mischa Barton
Doica
Yellow
Naife
Baby Ana
I want to be thin

Thinspo avatari

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us

nedjelja, 23.09.2007.

Shit...

Ma, da.
Zajebala sam. Cijeli vikend. jucer bio frendicin tulum. Cura napravila odlicne kanapee, tortu, rosilj i statijaznam. I sta sam ja napravila? Navalila ko svinja na svu tu hranu. Ogavna sam. Ali stvarno. Gadim se sama sebi. Fuj.
Danasnji dan? Koma. Sutra stari ima rodjendan pa nas je vodio van u restroran. I sta sam ja napravila? Jela sam. Kao da nisam na dijeti. Kao da mi se zivo j*be za sve. I bila sam sretna kojih 5 minuta. A onda ona griznja savijesti. I odlucila sam. Od sutra (dakle, 24.9.2007.) krecem na onu dijetu di pijete samo vodu i limunadu. Dakle, bit cu na toj dijeti do ponedjeljka. I onda u utorak idem na ekskurziju na 5 dana. Jebiga, znam da cu morat jest. Al jest cu SAMO i JEDINO rucak tamo. Dorucak se lako izbjegne. Vecera isto. Rucat cu ono, malo. Jako malo. I nitko ne smije skuzit. I nadam se da nece...
Oprostite malene moje sto ne mogu s vama na onu rucak-dijetu. Oprostite, ali ja stvarno trebam brrrrzo smrsavit, barem 5 kila do tada (toliko se smrsavi s tom limunada dijetom). S time da cu uvesti vodeni dan za vrijeme mijene. A onda se pridruzujem vama. OK?
Molim vas, podrzite me. Puno mi znace vasi komentari. Stvarno.
A vi mi se drzite. Nemojte biti glupe kao ja (a prakticki je nemoguce biti glup kao ja). Stoga, budite mi dobre, lijepe, pametne...Ma, sve naj! Ljubim vas!



| - 21:27 - ...my soul is dead.... (9) | print.... | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.