Lažni šeik preveslao Zvonimira Pervana?

srijeda , 31.07.2013.



Iako naš Zvonkec tvrdi da je sve bilo dogovoreno, čini se da ga je novinar Večernjeg lista Hassan Haidar Diab, tzv. lažni šeik, preveslao. Lani je to Diab učinio bivšem makarskom gradonačelniku Marku Ožiću Bebeku, a ove godine istu je priču prodao u Zagvozdu, te u Vrgorcu našem turističkom djelatniku Zvonimiru Pervanu. Je li Zvonko sve unaprijed znao, ili je 'popio' priču, provjerite u članku Večernjeg lista.

Lažni petrodolari (3): S vrgoračkim "šeikom" Zvonimirom Pervanom
'Josipović će taj projekt gurati, treba samo 80 mil. eura'

Piše: Hassan Haidar Diab/VLM

Nakon što smo prošli cijelu dionicu autoceste od Zagreba, stigli smo u Vrgorac. Ja, odjeven kao bogati katarski šeik, moja žena Ljiljana prerušena u arapsku princezu, prevoditelj Mustafa Alajbegović i tjelohranitelj Jasmin Buljić. Zaustavili smo se pored hotela Prvan, a osoblje na recepciji zamolilo nas je dokumente. Iako su rezervacije soba bile preko Večernjeg lista, osoblju sam dao svoju libanonsku osobnu iskaznicu gdje su svi podaci pisani arapskim pismom. Djelatnica je fotokopirala dokumente i razgovarala sama sa sobom:

– Ma boli me briga. Pa valjda ovi u policiji imaju prevoditelja i neka se snađu.

Nova dionica

Nakon što smo se smjestili u sobe, spustili smo se na terasu kafića u hotelu gdje nas je dočekao vlasnik Zvonimir Pervan i poželio nam dobrodošlicu.

– Kod nas u Dalmatinskoj zagori običaj je goste počastiti domaćom rakijom. Ali kako šeik ne pije alkohol, neću to nuditi. Nego, recite vi meni, ako nije tajna, što šeik radi u našem kraju?

– Evo, šeik je obišao cijelu autocestu jer je želi uzeti u koncesiju.

– Pa to je sjajno. Ja već nekoliko godina tražim investitora koji bi uložio u dionicu autoceste Ravča – Drvenik u kojem bi se sagradila luka. To je najbolje mjesto za luku jer bi tamo mogli doći i kruzeri. Ta bi luka bila poveznica Brača, Hvara, Lastova, Pelješca, a ujedno bi i rasteretila Split. To bi bila sjajna i isplativa investicija.

– Koliko bi koštao taj projekt?

– Ne puno, 80 milijuna eura. Gledajte, ja znam da to za vas nije puno.

– Pa mi smo se sastali s predsjednikom Josipovićem, premijerom Milanovićem i ministrom Hajdašem Dončićem i nitko nije spomenuo ni mogućnost tog projekta?

– Gospodine, ja sam nedavno bio kod predsjednika Josipovića koji mi je ujedno i osobni prijatelj. Pokazao sam mu već napravljen projekt za gradnju dionice te autoceste i luke, a on mi je otvoreno kazao da Vlada nema para i rekao: “Zvonimire, nađi ti investitora koji bi sagradio tu dionicu autoceste. Ako ga nađeš, ja ću osobno razgovarati s Milanovićem da taj investitor dobije tu dionicu autoceste u koncesiju na 50 godina”.

– Osamdeset milijuna eura i nije baš mali novac, ali ideja je izvrsna. Ja bih već sutra krenuo u realizaciju ako vi stvarno govorite istinu?

– Vi ste šeik iz Arabije, a ja sam vrgorački šeik i nikad ne lažem. Najmoćniji sam i najbogatiji poduzetnik u tom kraju. Dođite sa mnom da vam pokažem nešto.

Vodeći nas hodnikom hotela, pokazivao nam je slike na zidovima.

– Znate li tko je ovaj na fotografijama?

– Predsjednik Josipović!

– A tko je to s njim?

– Pa vi.

– A tko je ovaj drugi?

– Vidim tu vas i još nekog gospodina…

– Pa da, vi ga sigurno ne znate. To je naš bivši predsjednik Stjepan Mesić. I jedan i drugi kućni su mi prijatelji. Njihove predizborne kampanje krenule su upravo iz mog hotela.

– Oooo, sjajno. Mogli bismo mi napraviti sjajan posao.

– Osim investiranja u autocestu, imam još dva super ulaganja za vas. Prvi je u stari rudnik Paklinu pokraj Vrgorca. U rudniku se može napraviti vinoteka i otvoriti restoran. Drugo bi bilo ulaganje u etnoselo “Kokorići“ u kojem sam ja već puno napravio. Tu bi za vas bilo super jer tamo imam i muzej Josipa Broza Tita, a znam da je on izuzetno poštovan u arapsko-islamskom svijetu. Ja samo priznajem Tita i nikog drugog. Evo, ako hoćete, mogli bismo mi sutra obići to mjesto da se sami uvjerite.

– Žao nam je, ali sutra moramo do Makarske jer imamo sastanak s gradonačelnikom također u vezi s ulaganjem.

– Uuuuu, moram vas upozoriti da se pazite!

– Zašto da se pazimo? Imamo sve dogovoreno i gradonačelnik nas očekuje.

– Ne znam što da vam kažem osim da biste mogli imati neugodnosti od samih Makarana. Znate, prije dvije godine Makarsku je posjetio šeik, ali lažni. Neki je novinar Večernjeg lista obukao uniformu i došao s prevoditeljicom, a govorili su pravi arapski te su preveslali tadašnjeg gradonačelnika Bebeka koji je bio naivan. Bogati, nudio je i što ima i što nema, pa čak i prostitutke. Zbog tog novinara on je nedavno izgubio izbore. Možda će njegovi pristaše i simpatizeri misliti da ste lažni šeik pa je moguće da ćete imati neugodnosti.

– Znamo mi za taj slučaj jer nas je premijer Milanović upozorio na to. Inače ja sa sobom ne vodim tjelohranitelje, ali premijer Milanović je inzistirao da ga uzmem ako idem do Makarske.

– Ma dobro je, dobro, ja vas samo upozoravam. Imate li sada vremena da malo prošetamo da vam pokažem grad Vrgorac i neke kuće koje bi bile dobre za investiranje?

– Nema problema, možemo prošetati. Da povedemo i tjelohranitelja?

– Bilo bi dobro da ide jer nikad ne znaš što bi se moglo dogoditi, a hvala Bogu, ima puno budala.

Obilazak grada

Čim smo izašli iz hotela, oko nas se okupilo mnogo znatiželjnih koju su se htjeli slikati za uspomenu.

– Svaka čast, Zvonimire, nakon predsjednika Josipovića i izdajnika Mesića doveo si nam i šeika. Hoće li otvoriti harem? Ako hoće, ja bih se zaposlio kod njega – komentirao je Zvonimirov prijatelj.

– Ma kakav harem? Ulagat će u gradnju autoceste. Svima će nam biti dobro.

Ubrzo smo stigli do centra grada.

– Ovo vam je sam centar grada. Evo, ove tri stare kamene kuće su moje i dao bih vam ih da tu investirate i napravite nešto.

– Ovo bi bilo super mjesto za gradnju džamije.

– Aaaa, ne znam baš. Ovdje vam je 99,99 posto katolika i ne znam kako bi to oni primili, ali možete napraviti starački dom. Evo, veliko je i ima puno soba. A možete napraviti i dvorac sebi. Rekli ste da imate tri žene i evo svaki kat za jednu ženu, da se to lijepo urediti. Tu vam je mirno i imat ćete privatnost.

Nakon napola sklopljenog posla Zvonimir nas je odveo u kafić gdje su u šeikovu čast pustili arapsku muziku.

– Evo, sad ste sve vidjeli i o svemu smo razgovarali. Ja ću sutra tražiti sastanak s predsjednikom Josipovićem i dogovoriti da se sastanemo nas trojica.

– Nema problema. Javite se mom tajniku Mustafi kada i gdje će biti sastanak s predsjednikom i ja ću svakako doći u Zagreb.


Priznajem samo Tita, a i vi Arapi ga poštujete

Dobro bi vam došlo ulaganje u etnoselo Kokorići gdje sam ja već dosta toga napravio. Tamo već imam i muzej Josipa Broza Tita, a znam da je on jako poštovan u arapskome svijetu. Ja priznajem samo Tita i nikog drugog.

Pokazao sam i Josipoviću projekt na karti

– Evo, ovo sam ja kod predsjednika nedavno, pokazao sam mu već napravljen projekt za gradnju dionice te autoceste i luke, a on mi je otvoreno kazao da Vlada nema novca i dodao: “Zvonimire, nađi ti investitora koji bi sagradio tu dionicu autoceste. Ako ga nađeš, ja ću osobno razgovarati s Milanovićem.”

<< Arhiva >>