Mrak na kraju tunela

ponedjeljak , 17.01.2011. Jure Divić/tportal

Danas je ministar mora, prometa i infrastrukture Božidar Kalmeta posjetio Stupicu gdje je sa predstavnicima lokalnih vlasti obišao mjesto na kojem su se 24. listopada odronile stijene i pale na obližnju županijsku cestu Vrgorac - Makarska. Kao što je istaknuo već nekoliko puta, ministar Kalmeta je ponovio kako je tunel od dvjesto metara, kojim bi se zaobišao odron, bolja, brža i jeftinija varijanta od micanja stijena i saniranja odrona. Prema njegovom izračunu izgradnja tunela će koštati 25 milijuna kuna, dok bi micanje stijene i sanacija odrona koštalo čak 40 milijuna kuna. Prema planu, tunel bi trebao biti pušten u promet do srpnja.

Imajući na umu dosadašnje iskustvo sa obećanjima ministra Kalmete, posebno kada govori o koštanju nečega, kao i rokovima izgradnje, nekako sam sumnjičav u tu priču o cijeni izgradnje tunela, odnosno sanacije odrona. Ministar se u svome stavu navodno poziva na struku, ali tko se malo bolje sjeća, isti ministar je prije pet godina govorio kako je struka zaključila da je trasa autoceste preko Radovića, bolja i jeftinija od trase preko Rilića, i to za 340 milijuna kuna, da bi na vrhuncu spomenuta trasa preko Radovića bila skuplja za čak 870 milijuna kuna i kao takva bila predmet istrage USKOK-a.

Jesmo li i danas bili svjedoci još jedne takve "jeftinije" varijante?

<< Arhiva >>