Ako Kalmeta kaže da je tako najjeftinije, onda je sigurno tako. On je već poznat i priznat po jeftinom izvođenju svih vrsta radova, a cestovnih pogotovo.
17.01.2011. (20:41)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
registrator
Ako Josipović braniteljima kaže "vas ne sme niko da bije", osim ako ste možda pucali na Srbe ili ih možda krivo pogledali, to je prava obrana i razumijevanje, nema šta! Na popisu branitelja samo će lišo proći, pred zakonom, Pavini invalidi, jer oni sigurno nisu pucali, i dezerteri koji su dobili stanove i mirovine. Blago nama!
18.01.2011. (15:51)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
na more
Ja mislin da bi naša najjača firma u gradu tribala prokopat tunel kroz Rilić da pokažu da oni najviše vole naš grad. Ajmo!
18.01.2011. (16:07)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
domaćin
@na more, da te je zaposlit u toj "najjačoj firmi", ne bi imao vremena pisati gluposti po blogovima, nešto bi, za promjenu, i radio...................
18.01.2011. (16:44)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Thompson
Jos malo Austrija je po broju tunela za nas mala beba sve jedan do drugog........sta ces kada smo bogata nacija a i vrijedna.
18.01.2011. (18:54)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
bLoKADA
kalmeta je napravio računicu i uspio začepiti usta čak i prosvjednicima koji su odjednom zaboravili najavljenu blokadu magistrale.
18.01.2011. (20:48)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
drugi način
Osoba treba imati svoje mišljenje, ali ne bi smjela nakrivo prenositi tuđe. Hrvatski ministar je rekao da je struka odlučila o ovakvom načinu saniranja Stupice radi sigurnosti prometa, a ne zbog tehničkog pitanja. Neke glave po potrebi vide samo tehničku izvedbu (tehničari mlečani uredili Vrgorac) i ništa drugo. Lako je što ne vide druge stvari u rješavanju Stupice (ni ja ih nisam vidio), nego ne čuju ili ne priznaju drugo mišljenje, stav struke, sigurnost, ekonomičnost. Onaj s Ravče isto tako vrti glavom i sumnja kao i bloger da bi “micanje stijene i sanacija odrona” bila toliko skupa. Sanacija odrona, znači riješit ono što je palo, veliku stijenu i ostale male. Iz nekih razloga oni i njima slični pokušavaju uvjeriti javnost da je struka rekla kako to košta 40 milijuna? Svak ko se razumi u kamen, a to smo svi mi, znamo da je ta cifra prevelika kada bi bila istinita. Struka je rekla drugo nego što oni kazuju, a to je. Postoji druga varijanta, ali ona je radi sigurnosti prometa skuplja i sporija zato što bi se moralo osigurati i zaštititi greben iznad, visine 50-60-100 metara. Ta zaštita vršila bi se kaskadno i učvrščivanjem stijena, da ne padnu, a to nije lako ni jeftino, ni sigurno. To je cijela planina. Da ne bi bilo, doli ispod je bila Podgora. Prema tome nitko nije rekao da uklanjanje “kamenčića” košta 40 milijuna kako o tome piše u ovome 1225. gore tekstu. Toliko bi koštalo ako bi se osiguravalo ono što je ostalo poviše, a toga ima stotine puta više nego što je palo. Za Stupicu je još rekao, kako je tunel najbrža i najjeftinija varijanta, iako ne može biti gotova do ljeta? “Izračun” nije bio njegov, ali mu se pripisuje, ne znam zašto, jer on ne zna računati? Rekli su da je to bajpas, a nije rješenje, nego će se pravo rješenje tražiti paralelno s ovim. Bajpas znači hitno, kratkotrajno rješenje da pacijenti prežive. Pravo rješenje traži veću studiju, više vremena i više novca? Zašto vjeruje struci, kad od mene ni jedna struka nije pametnija, a jadan on. Imamo mi našu struku. Ona bi to zdrobila, natovarila, pomela i gotovo, za 2 do 4 dana? Zašto je to uopće palo? Možda zato što avioni lete priko toga.
18.01.2011. (21:21)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
nazor
hiiiii hii hii hi
19.01.2011. (11:57)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
anonimac
nek očiste ovo što je palo i vozit ću priko stupice s nimalo većim rizikom nego što san i dosad vozija. a za to vrime mogu gradit tunel. ne da mi se kupat ispod rilića
19.01.2011. (21:09)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
matematikus
Ako Kalmeta kaže da je tako najjeftinije, onda je sigurno tako. On je već poznat i priznat po jeftinom izvođenju svih vrsta radova, a cestovnih pogotovo.
17.01.2011. (20:41) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
registrator
Ako Josipović braniteljima kaže "vas ne sme niko da bije", osim ako ste možda pucali na Srbe ili ih možda krivo pogledali, to je prava obrana i razumijevanje, nema šta! Na popisu branitelja samo će lišo proći, pred zakonom, Pavini invalidi, jer oni sigurno nisu pucali, i dezerteri koji su dobili stanove i mirovine. Blago nama!
18.01.2011. (15:51) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
na more
Ja mislin da bi naša najjača firma u gradu tribala prokopat tunel kroz Rilić da pokažu da oni najviše vole naš grad. Ajmo!
18.01.2011. (16:07) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
domaćin
@na more, da te je zaposlit u toj "najjačoj firmi", ne bi imao vremena pisati gluposti po blogovima, nešto bi, za promjenu, i radio...................
18.01.2011. (16:44) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Thompson
Jos malo Austrija je po broju tunela za nas mala beba
sve jedan do drugog........sta ces kada smo bogata nacija
a i vrijedna.
18.01.2011. (18:54) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
bLoKADA
kalmeta je napravio računicu i uspio začepiti usta čak i prosvjednicima koji su odjednom zaboravili najavljenu blokadu magistrale.
18.01.2011. (20:48) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
drugi način
Osoba treba imati svoje mišljenje, ali ne bi smjela nakrivo prenositi tuđe. Hrvatski ministar je rekao da je struka odlučila o ovakvom načinu saniranja Stupice radi sigurnosti prometa, a ne zbog tehničkog pitanja. Neke glave po potrebi vide samo tehničku izvedbu (tehničari mlečani uredili Vrgorac) i ništa drugo. Lako je što ne vide druge stvari u rješavanju Stupice (ni ja ih nisam vidio), nego ne čuju ili ne priznaju drugo mišljenje, stav struke, sigurnost, ekonomičnost. Onaj s Ravče isto tako vrti glavom i sumnja kao i bloger da bi “micanje stijene i sanacija odrona” bila toliko skupa. Sanacija odrona, znači riješit ono što je palo, veliku stijenu i ostale male. Iz nekih razloga oni i njima slični pokušavaju uvjeriti javnost da je struka rekla kako to košta 40 milijuna? Svak ko se razumi u kamen, a to smo svi mi, znamo da je ta cifra prevelika kada bi bila istinita. Struka je rekla drugo nego što oni kazuju, a to je. Postoji druga varijanta, ali ona je radi sigurnosti prometa skuplja i sporija zato što bi se moralo osigurati i zaštititi greben iznad, visine 50-60-100 metara. Ta zaštita vršila bi se kaskadno i učvrščivanjem stijena, da ne padnu, a to nije lako ni jeftino, ni sigurno. To je cijela planina. Da ne bi bilo, doli ispod je bila Podgora. Prema tome nitko nije rekao da uklanjanje “kamenčića” košta 40 milijuna kako o tome piše u ovome 1225. gore tekstu. Toliko bi koštalo ako bi se osiguravalo ono što je ostalo poviše, a toga ima stotine puta više nego što je palo. Za Stupicu je još rekao, kako je tunel najbrža i najjeftinija varijanta, iako ne može biti gotova do ljeta? “Izračun” nije bio njegov, ali mu se pripisuje, ne znam zašto, jer on ne zna računati? Rekli su da je to bajpas, a nije rješenje, nego će se pravo rješenje tražiti paralelno s ovim. Bajpas znači hitno, kratkotrajno rješenje da pacijenti prežive. Pravo rješenje traži veću studiju, više vremena i više novca? Zašto vjeruje struci, kad od mene ni jedna struka nije pametnija, a jadan on. Imamo mi našu struku. Ona bi to zdrobila, natovarila, pomela i gotovo, za 2 do 4 dana? Zašto je to uopće palo? Možda zato što avioni lete priko toga.
18.01.2011. (21:21) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
nazor
hiiiii hii hii hi
19.01.2011. (11:57) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
anonimac
nek očiste ovo što je palo i vozit ću priko stupice s nimalo većim rizikom nego što san i dosad vozija. a za to vrime mogu gradit tunel. ne da mi se kupat ispod rilića
19.01.2011. (21:09) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
laburist
Slaba vam je Stupica kad se ministar iz nje izvukao živ i zdrav. Trebali ste smisliti nešto drugo, jamu kakvu iskopari i sl. :)))
22.01.2011. (12:31) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
musa
evo Imoćani pišu grafite,pa kad ćemo mi više?!
22.01.2011. (13:50) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
IDEMO DALJE
http://www.hdz.com/obavijest.htm
24.01.2011. (18:18) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...