Princeza ratnica

< lipanj, 2008  
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Tko sam ja?



Žensko od kojih 30 i koji mjesec preko godina. wink



UTRČALA SAM U DIPLOMSKI CILJ I UHVATILA TITULU DIPLOMIRANOG INŽENJERA. party

UTRČALA SAM I U DRŽAVNU SLUŽBU. hrvatska
NE MOGU SE POŽALIT. fino

Inače ne trčim.
Boli me koljeno.

Čekam sunce, ljeto, more i Silbu.


Otok Silba, najljepše mjesto na svijetu...

























Linkovi
skac/modrave
bivši Iskon
Škoro legenda

otok SILBA

Ksena živi na ovoj adresi:
pernastica@yahoo.com


MODRAVE
Kada umrem, onda će me spalit, a pepeo će prosut ovdje...










Još malo Silbe
Moja najdraža uvala...












MOLBENICA

Ne ostavljaj me sad,
u ponoru bez dna
budi sa mnom,
još mi triba svitlost Tvoja.

Ne ostavljaj me sad
dok preklinjem Te ja
budi sa mnom,
mir da nađe duša moja.

Ne ostavljaj me sad,
ne ostavljaj me sad

bez Nade...



06.06.2008., petak

Država vs. Domovina


















Bila sam jučer kod doktora. Opća praksa, obiteljski liječnik.

Noge mi natiču ko da iza sebe imam 50 godina, 4-ero djece i posao na traci.
A tek mi je nježnih 30 belj, od djece ni d, a živim ko sport Billy.
I tako završila kod tete doktorice, da vidim kaj će ona reć...

A nije me kod nje bilo brat bratu 2 godine. Ko što već rekoh, živim ko sport Billy. smijeh
Pa sam imala i šta vidjet nakon te dvije godine.
Ženska se posve kompjutorizirala. Računalo ima ona, ima sestra, a sestra ima i printer pa sve uputnice i recepti samo iscure po naredbi. Sve je sa svime umreženo, sve se vidi, sve se zna.
Ovako, gledajuć sa strane, sve se činilo savršeno i idilično. Konačno da bar dio sustava funkcionira i da su ljudi zadovoljni.

Ali, prava slika je sasvim drugačija. Naravno.

Kaže meni teta doktorica da su dobili naredbu od ministarstva zdravstva da se do 1.4. moraju kompjutorizirat, i da nije bilo milosti. Tko se ne odazove, odma mu se skida 10% s plaće. Pa ti vidi oćeš tjerat dišpet.
Love nisu dobili ništa. N-I-Š-T-A. nono
Sve što vidim u ordinaciji od računala i opreme kupljeno je iz njenih vlastitih novaca.
Također, morala je platiti i školovanje sebe i svoje dvije sestre da bi se mogle služiti softverom.
Jedino što im je ministarstvo dalo, bilo je taj softver.

U nevjerici, zgrožena burninmad , upitala sam je šta su radili ljudi koji nisu imali novaca za sve to?
Dizali kredite, bio je njen odgovor.

Da nisam na svoje uši čula priču ne bih vjerovala.
Pa u kakvoj ja to državi živim?!?
Lova se razbacuje na tako marginalne stvari (snježna kraljica, dinamov stadion, i još mnogo toga), a liječnici si sami moraju kupovati opremu za rad. Gdje je tu logika? Pravda?no
Na internetu čitam kako će ravnatelj osječke bolnice otpustiti 50 medicinskih sestara kako ne bi probio budžet. Ako ga probije, neće više biti ravnatelj.
Na sve strane piše se kako nedostaje doktora, sestara... a ovako ih se tretira.


I dok o svemu tome razmišljam dođe mi da se poserem na takvu državu i takvu vlast. Koja ne zna i ne želi bolje.

A opet, ta država je moja domovina. I ti ljudi su moj narod.

Kako odvojiti te dvije stvari? Državu i Domovinu?
Može li se to uopće odvojiti? tuzan


- 17:16 - Komentari (1) - Isprintaj - #