Russia is modernizing the Don-2N radar
The reason for a somewhat unusual series of two launches of ABM interceptor in a row, conducted in October 2007, was that the Space Forces are working on an upgrade of the Don-2N radar of the Moscow ABM system. According to Vladimir Popovkin, the commander of the Space Forces, the first test was conducted to confirm characteristics of the missile and the second one - to test the "new computational system and its software" that is being installed at the Don-2N radar. The tests took place on October 11, 2007 and October 30, 2007.
SH-08 Gazelle
http://www.globalsecurity.org/wmd/world/russia/pill_box.htm
"The multifunctional Don radar had a shape of a truncated pyramid with equal length and width (100 meters), and height of 45 meters. Phased arrays with diameter of 16 meters each were mounted on four sides of the pyramid. Along with the digital processing of incoming signals and information, this radar features an antimissile missile control channel and a wide range of probing signals, making its operation possible in various modes. The resolution characteristics of the radar are excellent, and it can see space objects a few centimeters in size.
Building of the radar began in 1978, and it reached full operational capability around 1989. The modified Don 2NP large multifunction phased-array radar at Pushkino is an integral part of the A-135 Moscow ABM system. The radar, which has 360-degree coverage, provides support for GAZELLE and GORGON interceptor systems. "
Anti-ballistic missile 53T6 Gazelle Test mission Launch.
Posada..................................................3+4
Borbena masa (t)...................................13,2
Dužina (m)............................................6,36
Visina (m).............................................2,17
Širina (m).............................................3,13
Motor...................................................Diesel, 330 kW ( 450 KS )
Specifična snaga....................................34 ks/t
Maksimalna brzina...................................70 km/h
Autonomija kretanja................................500 km
Glavno oružje........................................30 mm
Borbeni komplet.....................................500
Rusko vozilo, napravljeno prije svega kako bi zračno desantne postrojbe imale veću pokretljivost po bojišnici i kako bi imale veću vatrenu moć uz određenu razinu oklopne zaštite. Serijska proizvodnja je počela 1990. godine. Prednost vozila je što se može desantirati iz zrakopova na zemlju uz upotrebu padobrana dok je u njemu 7 članova posade.
Vatrena moć
Dvočlana kupola, s desne strane sjedi zapovijednik, a s lijeve topnik. Kupola je opremljena stabiliziranim topom 30 mm 2A42 s dvostrukim sustavom punjenja. Maksimalna elevacija +75 stupnjeva tako da se mogu gađati ciljevi u zraku. Maksimalni domet probojne granate je 2000 metara, dok je domet ekspozivno - razarajuće 4000 metara. Za protu oklopnu borbu na krovu je postavljen lanser protuoklopnih raketa, Fagot, Konkurs i Kornet. Kornet kao najbolja ima domet od 5500 metara i probojnost od oko 990 mm do 1200 mm homogenog čeličnog okopa.
Dodatno su postavljene strojnice 5,45 mm, i bacač granata 40 mm ( za članove posade i desant ).
Oklopna zaštita
Razina okopne zaštite je zadovoljavajuća uzevši u obzir da vozilo mora biti lagano zbog svoje namjene. Zbog toga je tijelo BMD-a napravljeno od zavarenih aluminijskih ploča. Postignuta razina zaštite pruža sigurnost od djelovanja vatrenog oružja malog kalibra i gelera granata.
Pokretljivost
Uz izvrsnu vatrenu moć, BMD-3 ima i vrlo dobru pokretljivost. Postignuta je Dieselovim motor ( vodom hlađenim ) snage 405 KS, koji je smješten u stražnjem dijelu vozila. Maksimalna brzina je 70 km/h, u vodi 10 km/h, s 450 litara goriva autonomija kretanja je 500 kilometara.
Prva Kineska moderna krstareća raketa razvijena na bazi Ruske strateške kstrareće Kh-55 nabavljene u Ukrajni tokom raspada SSSR-a. Sa procjenjenim dometom od 1500km Američke baze na pacifiku dobile su još jednu prijetnju mimo balističkih projektila srednjeg dometa u vidu DF-11/15. Paralelo sa ravojem DH-10A razviena je i modernizacija Tu-16 kojeg Kina koristi pod nazivom H-6 kako bi bio sposoban ponit čak 6 ovih raketa.
According to Janes [1], the DH-10 is a second-generation land-attack cruise missile (LACM), with over 1,500 km range, integrated inertial navigation system, GPS, terrain contour mapping system, and digital scene-matching terminal-homing system. The missile is estimated to have a circular error probable (CEP) of 10 meters.
Također odličan filmić o Kineskim raketnim snagama ...
Nakon šta su Ameri objavili da perjanicu svog zrakoplovstva F-22 Raptor neće izvozit ni saveznicima Japanci su odjebali kupovinu ponuđenog F-35 i krenuli u konstrukciju svog ekvivalenta koji bi treba zauzdat Kineske J-10 (Super10) te narednu J-xx generaciju međutim i Ruske Su-27SKM i Su-35-1 kao i njihovu petu generaciju PAK-FA
Projekt se zove ATD-X. U Francuskoj je obavia mjerenja RCS-a. Prvi let mu je zakazan za 2011.
Ovo je šta sam iskopa o njemu.
----------------------------------
ATD-X is expected to include 3DTVC, co-cured composites, radar-absorbent materials, digital fly-by-light and Integrated Flight Propulsion Control.
Avionics to include conformal radar, IR seeker and Rader Datalink ESM
----------------------------------
evo i filmić
i link
http://en.wikipedia.org/wiki/Mitsubishi_ATD-X
Japanese Stealth Demonstrator ATD-X to Follow F-22 Configuration
Japan's ATD-X Shinshin stealth demonstrator will look a lot like the F-22. Official models and specs confirm it will be Gripen size and, while it will have three-dimensional thrust vectoring, the paddles won't be stealthy.
The engines and electronics are to be ready by 2009, final assembly is scheduled for 2010 and a first flight in 2011.
Span will be 9 meters (30 ft.), length 14 meters (46 ft.) and "weight" 9 metric tons (20,000 lb.), officials say. That weight figure is almost certainly for the loaded aircraft, without external stores, because the Gripen's numbers are about the same.
The configuration looks like it's been taken straight from the F-22, but notice that the planform is quite different, and much more conventional. In particular, the main-plane has less leading-edge sweep and greater aspect ratio than that of the supercruising F-22.
Note the duckbill nose and the flare of the forward fuselage, with a pronounced chine, on that display model.
An engineering model (below) doesn't have the duckbill nose and the chine is less prominent.
We can't be sure which model is the newest and therefore most representative, but it seems likely that the display model would be newer than the engineering model.
By the way, the engineering model isn't for wind tunnel test. We're told it's for radar cross-section tests, but can't confirm that.
The arrangement of the ATD-X's thrust-vectoring paddles is similar to a system that NASA tested in the 1990s. Any operational follow-on to the ATD-X would have to have a stealthier design.
The XF5-1 looks simple, with the small number of compressor and turbine stages that one would expect in a modern combat aircraft engine. Hats off to the Japanese for achieving such a design.
Finally, here's the ATD-X canopy, which uses indium tin oxide to disperse radio energy.
Uvođenje u upotrebu se očekuje oko 2015-2017 znači otprilike kad i JSF šta je strašan uspjeh Južno Korejskih inžinjera. Cijena projekta je 12 Milijardi dolara.
J. Koreja je od amerikanaca po cijeni od 1.5 Milijardi dolara kupila oko 70-ak Američkih avijacijskih tehnologija ka što je
-------------------------------------------------------------
Fly-By-Wire design
Electronic/warfare control
JHMCS design
Operating computer design
Data link design
Equipment integration and control
'Smart Structure' design
Supersonic design
Electronic engine-control system design
te su se na račun toga odlučili složit svoj projekt baz pomoći u konstruiranju amerikanaca - vjerovatno je također da će motor i radar kupit negdi.
------------------------------------------------------------------------
Iako zabranjena INF ugovorom Rusija je dovršila razvoj supersonične strateške krstareće rakete ....
Raketa ima domet od 3000km koji prelazi brzinom od Mach 2.5 do Mach 3.0 .. .također razvijana je inačica lansirana sa Bombardera (Tu-95) i Podmornica ( Oscar-2 klasa ) kako su po dimenzijama Meteorit-M i Granit protubrodske rakete približno jednake ... također je moguće da Rusi naoružaju svoju novu klasu nuklearnih napadajnih podmornica Graney klasa ovom raketom.
MALO O RAKETI
-------------------------------------------
Intermediate range cruise missile. Year: 1980. Family: Soviet Strategic Cruise Missiles. Country: Russia.
Development of three variants of this cruise missile was authorised on 9 December 1976. The Meteorit-M strategic version would be deployed from 667M submarines with 12 launchers per boat. The air-launched Meteorit-A would be launched from Tu-95 bombers. The land-based version was designated Meteorit-N. The missile was also sometimes referred to by the code-name Grom. The first test launch, on 20 May 1980, was unsuccessful, as were the next three attempts. The first successful flight did not come until 16 December 1981. The first launch from a 667M submarine took place on 26 December 1983 from the Barents Sea. However all variants were cancelled in 1988 as a result of the INF Treaty.
The missile was designed by Chelomei at NPO Mashinostrenniye and designated the SSC-X-5 GLCM by the Pentagon. The turbojet-powered missile would cruise at Mach 2.5 to 3.0 at 20 km altitude over its 3000 km range. It was equipped with a 1 MT thermonuclear warhead and used inertial navigation with data link updates.
Maximum range: 3,000 km (1,800 mi).
-------------------------------------------
U početku su bile dostupne samo starije slike testiranja ...
Lansiranje sa Tu-95MS
Dok su posli malo puštene slike sa MAKS-a 2007
Youtube klip sa MAKS-2007 o Meteoritu
PJ - 10 BRAHMOS
BrahMos PJ-10 baziran je na temeljnim postavkama i performansama nešto ranije razvijene ruske supersonične protubrodske rakete SS-N-26 Yahont ( xoht - na ruskom), ali je zbog određenih razloga ponešto modificirana. Zasad je opremljena bojevom glavom težine 200 kg, ali se prema indijskim izvorima očekuje njeno povećanje na 300 kg. Nije zanemariva činjenica da je raketa sposobna osim konvencionalne ponijeti i nuklearnu bojevu glavu. Predviđeno je da cjelokupnu rutu leta pređe supersoničnom brzinom, tako da protivniku ostavi što je moguće manje vremena za bilo kakvu defenzivnu reakciju.
Vođenje rakete je po načelu "ispali i zaboravi"- kombinacija inercijskog sustava vođenja u "putnoj" fazi leta i radarskog navođenja u završnoj (napadnoj) fazi leta. Radarski pretraživač može raditi u dvostrukom modu: normalno radi u pasivnom modu tijekom faze približavanja cilju i uključuje se u aktivni mod rada samo ako je to potrebno. Nakon što je raketa ispaljena i doseglnula je visinu od 25 do 30 metara iznad lansera, automatski se uklju-čuje sustav vođenja. Na svom letu raketa prati zapovjeđenu trajektoriju leta, a u završnoj (napadnoj) fazi leta senzori detektiraju metu, mijenjaju pravac rakete omogućujući joj da pogodi cilj bilo gdje u krugu od 20 km od mjesta na kojem je bio u trenutku lansiranja rakete.
Tijekom ispitivanja, indijska strana je odlučila da će se za otkrivanje ciljeva za BrahMos koristiti novim helikopterima Ka-31 koji su opremljeni decimetarskim pretraživačkim radarom Yastreb (to je ustvari eksportni naziv za "Oko" pretraživački radar).
BrahMos je opremljen "boosterom" na kruto gorivo i ram-jet mlaznim motorom. Dok kruta i tekuća goriva mogu dati raketi specifični impuls od 300 jedinica (kg sec/kg), kriogeni motori (koji se koriste tekućim vodikom i tekućim kisikom) mogu generirati specifični impuls od 450 jedinica. Kruti ram-jet sustav može dati specifični impuls od 600 jedinica, a tekući ram-jet 1200 jedinica specifičnog impulsa. "Na taj način imate koncentriranu veliku energiju u maloj masi", tvrde raketni stručnjaci i fizičari. Upravo zbog takvog specifičnog impulsa raketa ima veliku brzinu koja je od 2,8 do 3 puta veća od brzine zvuka. Ta je brzina tri puta veća od brzine koju postiže američki Tomahawk. Razorni je efekt također devet puta veći od Tomahawkovog, jer razvijena energija je upravo proporcionalna produktu mase i kvadratu brzine (E = m*v2).
Uspješno završeno testiranje BrahMos rakete važno je iz najmanje tri razloga: prvi razlog leži u činjenici da se Indija postavila u poziciju ravnopravnog partnera u proizvodnji raketnog sustava koji je superiorniji od dosad korištenih. To je prvi slučaj da se udruživanjem u jednakom omjeru u Indiji razvija oružani sustav takvog tipa.
Drugi razlog je taj što će Indija moći izravno i neometano prodavati raketu trećim zemljama. I na koncu treći, ali ne i nevažan razlog leži u činjenici da čak ni SAD nemaju supersoničnu krstareću raketu. Rusija ima već spominjani "Moskit", ali on je sporiji, ima kraći domet i ima krutu propulziju.
OSNOVNE KARAKTERISTIKE RAKETE BRAHMOS:
- univerzalnost rakete
- velika supersonična brzina
- dugački domet
- različite trajektorije leta rakete
- načelo "ispali i zaboravi"
- uporabljivost s različitih platformi za lansiranje
- niska radarska zamjetljivost
- jednostavnost pri rukovanju i održavnju
- velika razorna moć
- visoka učinkovitost na cilju
Prema tvrdnjama indijskih i ruskih stručnjaka iz BrahMos Aerospace Private Limiteda superiornost nove rakete nad ostalim protubrodskim subsoničnim raketama koje se danas koriste u vojnim arsenalima zapadnih zemalja ogleda se:
u brzini ~3 puta
u dometu 2,5-3 puta
u zoni traženja cilja 3-4 puta
u razvijenoj energiji udara 6-9 puta
Specifikacije
Duljina: 8.4 m
Promjer: 60 cm
Težina: 3.000 kg
Bojna: glava 300 kg konvencionalna
Domet: 300 km (500km za verziju lansiranu iz zraka)
Propulzija: raketni motori(u početku) te kasnije ram-jet motori
Brzina Mach: 2.8
Raspon stabilizatora: 1.7m
Vođenje: Inercijsko + pasivno ili aktivno traženje(digitalna karta za zemaljske ciljeve, prijem podataka sa Kondor-E satelita)
Visina leta: 10m (jedino Kh-35M može letit na 4m šta je nevjerovatno)
Također se raketa može lansirat is podmornice/broda/helikoptera/Lovca(predviđeno je da će Su-30MKI moć nosit 3 Brahmosa)/kopna.
Također domet rakete je namjerno ograničen na 300km a lako se može na povećat na 1000km.Također rečeno je kako raketa ima sposobnost izvodit divlje manervre prije napada na brod kako bi zavarala obrambene sustave a zbog brutalne brzine vrjeme reakcije obrambenih sustava ej svedeno na minimum a uz sve to raketa je opremljena stealth tehnologijom. Također na testiranjama koja su se provodila i u uvjetaima smanjenje vidljivosti/velikih kiša i snažnog vjetra - cirkular eror probability je iznosio gotovo 0, šta znači da imamo skoro pa savršeno preciznu raketu u svim vremenskim uvjetima danju i noću.
Slijedeći projekt istoimene kompanije je povećanje dometa Brahmosa na 1000km i totalno novi projekt hipersonične protubradske rakete brzine veće od 5Mach-a.
Učinak Brahmosa na Petya fregatu
prosinac, 2007 | > | |||||
P | U | S | Č | P | S | N |
1 | 2 | |||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 |
17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 |
24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 |
31 |
Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv
Ovi je blog namijenjen analizi ekonomsko vojnih prilika u svijetu i potencijalnih kriznih žarišta te vojnih sustava većine država u Svijetu.
Free Counter
Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV
Blog.hr
Blog servis
Forum.hr
Monitor.hr