vMEDIA https://blog.dnevnik.hr/vmedia

utorak, 16.07.2024.

Broj zastarjelih web stranica u Hrvatskoj sve je veći, a mnogi poduzetnici suočavaju se sa online nesigurnošću


web novije generacije

Može li web stranica postati zastarjela, pitanje je na koje mnogi poduzetnici ne žele čuti odgovor, a posebice ako se radi upravo o – webu njihove tvrtke. Povijest je kod mnogih gotovo identična: izgradili su svoj web još pred 10 ili 15 godina, platili ga u tadašnjim okvirima u 'suhom zlatu' i više ne žele čuti o redizajnu ili preseljenju ključnih informacija u novi sustav.

Zašto brinuti o web stranici, ako posao funkcionira? pitanje je koje često postavljaju biznismeni, koji isto pitanje ne postavljaju kada je riječ o obnovi automobila, kuće, stanova za najam ili dionicama.

Forbes istraživanje
Prema istraživanju koje je 2024. proveo ugledni magazin Forbes, danas u svijetu postoji između 1,1 i 1,5 milijardi web stranica bilo da se radi o e-trgovini, poslovnim uslugama ili korporativnim web stranicama. No, samo 20% njih trenutno je aktivno te ih se redovito ažurira.

Zastarjela tehnologija ruši ugled brenda
S druge strane, podaci iz 2021. godine govore da se broj tvrtki čije web stranice koriste zastarjelu tehnologiju - koja se ne može nadograditi (!), popeo na visokih 25%. U današnjim terminima to bi značilo da u bespućima interneta postoji preko 275 milijuna webova, koji praktički rade više štete nego koristi.
U 2023. godini, više od 50% web stranica koristilo je tehnologiju staru preko 5 godina, što uključuje zastarjele verzije programskih jezika, neažurirani sustav za upravljanje sadržajem (CMS) i razne plug-inove koji se više ne mogu ili ne smiju koristiti. Mnoge od tih stranica izostale su objaviti zakonski obvezni cookie policy, a nemaju ni osnovne Uvjete korištenja.

Stanje kod nas
Stanje u Hrvatskoj vrlo je slično onome u svijetu. Prema trenutno dostupnim podacima, tisuće hrvatskih tvrtki ima zastarjele web stranice, koje nisu obnovljene godinama. Male i srednje tvrtke u Hrvatskoj nažalost često zaostaju u održavanju i modernizaciji svojih web ponuda, a posebice im je teško odlučiti se postaviti web stranicu na više stranih jezika.

Često je takvo loše stanje rezultat ograničenih resursa ili manjka svijesti o važnosti ažuriranja tehnologije i njenim mogućnostima za posao.

S vremena na vrijeme, web dizajneri susreću se sa web stranicama koje nisu redizajnirane više od 20 godina. To praktički znači da na webu svoje tvrtke (ili brenda) poslovni subjekti i dalje imaju dizajn ranih 2000-ih godina, koji imaju prilično zastarjeli karakterističan izgled i (ne)funkcionalnost iz tog perioda. Takva javna slika stvara im priličnu štetu i prema domaćem i prema vanjskom tržištu.

Moćniji web=povećanje prodaje u konačnici
Moderne web stranice na kojima se stalno radi, uvijek će statistički više doprinijeti konkurentnosti čitave organizacije, te s vremenom utjecati na povećanje prodaje, proširenje tržišta i dobivanje novih klijenata. U suprotnom, opiranje web promjenama moglo bi urušiti egzistenciju velikog broja brendova.

Kontaktirajte agenciju vMEDIA za neobvezan sastanak i personalizirane savjete, i već u roku mjesec dana možete očekivati značajne iskorake sa (re)dizajnom vaše web stranice, pisanjem SEO tekstova za podizanje na Googleu, pojavljivanjem vaše tvrtke u medijima i brojnim drugim ključnim marketing aktivnostima
vMEDIA, one-stop marketing agencija
info@kreativna-vjeverica.com
+385-91-7520-610
gossip-vijesti.com/vmedia


Oznake: web stranica, web, web site, web design, Web design agency, marketing, marketing agencija, online marketing

16.07.2024. u 11:19 • 0 KomentaraPrint#^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

O blogu

Osnovan 2010.godine
piše: Martina Kocijan Gulan,
voditeljica marketinga agencije vMEDIA sa više od 15 godina iskustva u promociji različitih brendova
E-mail: martina@kreativna-vjeverica.com
Mob. +385-91-7520-610