vMEDIA https://blog.dnevnik.hr/vmedia

utorak, 16.07.2024.

Broj zastarjelih web stranica u Hrvatskoj sve je veći, a mnogi poduzetnici suočavaju se sa online nesigurnošću


web novije generacije

Može li web stranica postati zastarjela, pitanje je na koje mnogi poduzetnici ne žele čuti odgovor, a posebice ako se radi upravo o – webu njihove tvrtke. Povijest je kod mnogih gotovo identična: izgradili su svoj web još pred 10 ili 15 godina, platili ga u tadašnjim okvirima u 'suhom zlatu' i više ne žele čuti o redizajnu ili preseljenju ključnih informacija u novi sustav.

Zašto brinuti o web stranici, ako posao funkcionira? pitanje je koje često postavljaju biznismeni, koji isto pitanje ne postavljaju kada je riječ o obnovi automobila, kuće, stanova za najam ili dionicama.

Forbes istraživanje
Prema istraživanju koje je 2024. proveo ugledni magazin Forbes, danas u svijetu postoji između 1,1 i 1,5 milijardi web stranica bilo da se radi o e-trgovini, poslovnim uslugama ili korporativnim web stranicama. No, samo 20% njih trenutno je aktivno te ih se redovito ažurira.

Zastarjela tehnologija ruši ugled brenda
S druge strane, podaci iz 2021. godine govore da se broj tvrtki čije web stranice koriste zastarjelu tehnologiju - koja se ne može nadograditi (!), popeo na visokih 25%. U današnjim terminima to bi značilo da u bespućima interneta postoji preko 275 milijuna webova, koji praktički rade više štete nego koristi.
U 2023. godini, više od 50% web stranica koristilo je tehnologiju staru preko 5 godina, što uključuje zastarjele verzije programskih jezika, neažurirani sustav za upravljanje sadržajem (CMS) i razne plug-inove koji se više ne mogu ili ne smiju koristiti. Mnoge od tih stranica izostale su objaviti zakonski obvezni cookie policy, a nemaju ni osnovne Uvjete korištenja.

Stanje kod nas
Stanje u Hrvatskoj vrlo je slično onome u svijetu. Prema trenutno dostupnim podacima, tisuće hrvatskih tvrtki ima zastarjele web stranice, koje nisu obnovljene godinama. Male i srednje tvrtke u Hrvatskoj nažalost često zaostaju u održavanju i modernizaciji svojih web ponuda, a posebice im je teško odlučiti se postaviti web stranicu na više stranih jezika.

Često je takvo loše stanje rezultat ograničenih resursa ili manjka svijesti o važnosti ažuriranja tehnologije i njenim mogućnostima za posao.

S vremena na vrijeme, web dizajneri susreću se sa web stranicama koje nisu redizajnirane više od 20 godina. To praktički znači da na webu svoje tvrtke (ili brenda) poslovni subjekti i dalje imaju dizajn ranih 2000-ih godina, koji imaju prilično zastarjeli karakterističan izgled i (ne)funkcionalnost iz tog perioda. Takva javna slika stvara im priličnu štetu i prema domaćem i prema vanjskom tržištu.

Moćniji web=povećanje prodaje u konačnici
Moderne web stranice na kojima se stalno radi, uvijek će statistički više doprinijeti konkurentnosti čitave organizacije, te s vremenom utjecati na povećanje prodaje, proširenje tržišta i dobivanje novih klijenata. U suprotnom, opiranje web promjenama moglo bi urušiti egzistenciju velikog broja brendova.

Kontaktirajte agenciju vMEDIA za neobvezan sastanak i personalizirane savjete, i već u roku mjesec dana možete očekivati značajne iskorake sa (re)dizajnom vaše web stranice, pisanjem SEO tekstova za podizanje na Googleu, pojavljivanjem vaše tvrtke u medijima i brojnim drugim ključnim marketing aktivnostima
vMEDIA, one-stop marketing agencija
info@kreativna-vjeverica.com
+385-91-7520-610
gossip-vijesti.com/vmedia


Oznake: web stranica, web, web site, web design, Web design agency, marketing, marketing agencija, online marketing

16.07.2024. u 11:19 • 0 KomentaraPrint#^

LinkedIn marketing - oni koje upravo 'lovite', čekaju vas na najvećoj poslovnoj mreži



Dobro je biti informiran o velikim prilikama brzog povezivanja sa interesnim skupinama i prosperitetnim klijentima na poslovnoj mreži LinkedIn

Prema istraživanjima od prije nekoliko godina, više od 500.000 Hrvata svakodnevno dolazi na poslovnu mrežu LinkedIn. Na godišnjoj razini, ostvaruju značajne poslovne dogovore, suradnje i projekte, te pronalaze nove klijente i partnere u Hrvatskoj i diljem Europe. Kako više poduzetnika i vlasnika tvrtki može imati koristi od LinkedIna?

Trčeći brže. Drugim riječima, trebaju što prije krenuti povezivati se na dnevnoj razini, sa svojim interesnim skupinama i s njima stupati u kontakt. LinkedIn mnogi s razlogom nazivaju najsnažnijim poslovnim okupljanjem današnjice, budući da po prvi puta vidimo uzlete mnogih pojedinaca koji su svoj brend, posao i znanje podigli na potpuno novu razinu kroz tu business mrežu. Svakodnevno vidimo kako se ljudi povezuju i dogovaraju sastanke preko LinkedIna, a mogućnosti te mreže još su šire.

Ima li mjesta za svakoga na LinkedInu?
LinkedIn nema prepreka što se tiče djelatnosti i branše, kao ni broja ljudi koji može primiti. Svatko se može registrirati i početi graditi svoju mrežu. Primjera radi, u posljednjih 7 godina rada, svoj sam profil povezala sa više od 20.000 poslovnih konekcija, koje mi danas olakšavaju znatno brži put do dobivanje vrijednih informacija te donose oko 4% godišnjeg povrata, kada je u pitanju prodaja.

Koje vrste prednosti i benefita si možemo osigurati kroz LinkedIn?
Prednosti i benefiti su brojni, bez obzira kojom se nišnom djelatnošću bavite, a samo neki od njih su da se odmah sada, istodobno možete povezati i početi komunicirati s ljudima iz Hrvatske, regije, svih zemalja Europe, Istoka i Amerike. Možete otvoriti nove, poslovno korisne veze, doživjeti prepoznatljivost velikog broja ljudi i istaknuti eskpertizu svoga brenda. Možete se spojiti s ljudima iz stotina traženih branši. Gotovo svakodnevno, možete doživjeti otvorenost prema vašim ponudama i rješenjima, kao i poziv na aktivnu prezentaciju usluga i proizvoda koje nudite tržištu.

Koliko je vremena potrebno, da bi se došlo do nekoliko tisuća konekcija i stvorilo LinkedIn ugled?
Ovisno o vremenu koje svakodnevno uložite u izgradnju konekcija, možemo procijeniti da ćete do nekoliko tisuća konekcija doći u roku 6 do 12 mjeseci. Naravno, taj se uspjeh može ubrzati unajmljivanjem marketing stručnjaka, koji vam mogu pomoći u izgradnji vašeg LinkedIna.

Kako napraviti profil koji će se izdvojiti među gomilom?
Uvijek je izazovno napraviti nešto novo i drugačije, kao i kreirati profil koji će se izdvajati među gomilom. No, to je i vrlo moguće! Možda imate posebne usluge, proizvode i rješenja, o kojima bi ljudi željeli znati više. Možda vaši poslovni rezultati mogu postati zlatni primjer drugima. Možda ste osvojili prestižne nagrade ili imate najbolji tim suradnika...sve može postati vaša komparativna prednost, po kojoj će vas budući klijenti pamtiti. O ovakvim stvarima uvijek preporučujemo da popričate sa vanjskim suradnicima, jer netko tko vas i vaš posao vidi puno objektivnije od vas, moći će vas odmah usmjeriti u pravome smjeru.

Koliko se moram eksponirati medijski, da bih postigao/la željene uspjehe?
Bez obzira volite li se ili ne volite medijski eksponirati, u prvom redu preporučujemo da mislite na svoj posao. Obično oni koji 'iskaču iz paštete' dobivaju najviše priznanja, najviše poziva na konferencije i sastanke, i najveći broj prilika da sklope visoko profitabilne poslove. Jednako dobro prolaze i oni koji odluče stati ispred svog businessa, bilo putem LinkedIna, bilo putem medija.
Dugoročno takvi lideri postaju puno uočljiviji prema potencijalnim klijentima, te su u prilici pregovarati za značajnije projekte, što na kraju dana svaki poduzetnik, direktor ili vlasnik poduzeća, želi postići. U vrijeme kada nam tehnologija omogućuje ogromne prednosti, itekako se isplati što prije početi graditi vlastitu ciljanu interesnu, poslovnu mrežu.

Kontaktirajte agenciju vMEDIA za neobvezan sastanak i personalizirane savjete, i već u roku mjesec dana možete očekivati značajne iskorake sa LinkedIn kontaktima i pojavljivanjem vaše tvrtke u medijima
vMEDIA, one-stop marketing agencija
martina@kreativna-vjeverica.com
+385-91-7520-610
gossip-vijesti.com/vmedia


Oznake: linkedIn, LinkedIn marketing, marketing, online marketing, networking

16.07.2024. u 11:06 • 0 KomentaraPrint#^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

O blogu

Osnovan 2010.godine
piše: Martina Kocijan Gulan,
voditeljica marketinga agencije vMEDIA sa više od 15 godina iskustva u promociji različitih brendova
E-mail: martina@kreativna-vjeverica.com
Mob. +385-91-7520-610