vMEDIA https://blog.dnevnik.hr/vmedia

srijeda, 11.09.2024.

Što kada mediji o vašem poslu pišu negativno (ili uopće ne pišu)?



Jedan od najizazovnijih trenutaka za svaki brend, svakako je kada se suoči s negativnim medijskim pisanjem ili, još gore, kada ga mediji potpuno ignoriraju. Što učiniti u takvim situacijama? I kako izgraditi ili obnoviti svoj ugled u očima javnosti?

Ovih nekoliko ključnih koraka svakako vam preporučujem poduzeti:

1. Suočite se s negativnim publicitetom - ne bježite
Kada se pojavi negativan članak o vašem brendu (ili vašem radu), prva reakcija može biti da se povučete ili pokušate ignorirati situaciju. Međutim, to je vjerujte, najgora opcija. Ignoriranje problema ostavit će u očima ljudi oko vas i vaših kupaca dojam da nemate kontrolu. Zato, ako ste krivi - priznajte krivicu i ispričajte se. A zatim nastavite komunicirati prirodno, pozitivno, otvoreno i transparentno.

U kriznim situacijama, autentičnost je ključna jer ljudi najviše cijene kada brendovi priznaju greške i poduzmu korake za njihovo ispravljanje.

2. Stvorite vlastitu priču
Velika greška brendova, a posebice onih koji su već itekako uspješni, je da čekaju da ih mediji nazovu. Ako mediji ne pišu o vama, ne čekajte da se to promijeni samo od sebe. Kreirajte vlastitu priču i preko agencije im javite koje su vaše novosti. Za novinare i medije uvijek ostavite 'mesa' i dajte im ekskluzivu, kad god to možete, a paralelno širite svoje važne poruke preko kanala koje kontrolirate - svoje društvene mreže, blog, email newsletter, videe i vlastite evente. Redovito dijelite vrijedne sadržaje koji pokazuju vašu ekspertizu, vrijednosti, uspjehe, inicijative u zajednici, inovacije, nagrade...

Ljudi jako vole povezivanje s brendovima kroz autentične, ljudske priče.

3. Proaktivno radite s medijima
Najvažnije, nemojte čekati da mediji sami dođu k vama. Razvijte proaktivan pristup odnosima s javnošću. Pošaljite relevantne, zanimljive priče novinarima koji pišu o vašoj industriji. Nudite im ekskluzivne informacije ili intervju s ključnim ljudima iz tvrtke. Mediji su uvijek u potrazi za zanimljivim pričama – pomozite im da prepoznaju vašu.

blablaOprez, uvijek se prije slanja vaše priče medijima posavjetujte sa marketing stručnjakom, kako ne biste završili u njihovoj spam listi...

4. Gradite mrežu saveznika
Povežite se s utjecajnim osobama u svojoj industriji, blogerima, podcasterima ili mikro-influencerima koji mogu pomoći da se vaš glas čuje. Ponekad nije dovoljno samo čekati na tradicionalne medije – izgradite odnose s onima koji već imaju utjecaj i publiku koja bi mogla biti zainteresirana za vaš brend.

5. Usredotočite se na dugoročno povjerenje
Najvažnija stvar kod izgradnje brenda i dugoročne prodaje je povjerenje vaše publike. Ako vaši klijenti, partneri i zaposlenici vjeruju u vaš brend, negativni medijski publicitet imat će manji utjecaj. Izgradnja tog povjerenja dolazi kroz ispunjavanje obećanja, kvalitetan proizvod ili uslugu, i odgovorno poslovanje.

Zapamtite, negativan medijski publicitet nije vaš kraj već prilika da pokažete svoju snagu i sposobnost prilagodbe.

A ako vas mediji trenutno ne primjećuju, nemojte čekati – preuzmite inicijativu i postanite glavni narator svoje priče. U današnjem svijetu, svatko može biti izdavač. Iskoristite to!thumbup

Kako se nositi s izazovima negativnog publiciteta, i kako napraviti strategiju rada s medijima...Javite se i rado ću vam otkriti brojne korisne informacije!
Martina Kocijan Gulan,
voditeljica marketinga agencije vMEDIA
više od 15 godina iskustva u promociji različitih brendova
E-mail: martina@kreativna-vjeverica.com
Mob. +385-91-7520-610

Oznake: marketing, marketing agencija, biznis, prodaja, mediji, PR, odnosi s javnošću

11.09.2024. u 11:37 • 0 KomentaraPrint#^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

O blogu

Osnovan 2010.godine
piše: Martina Kocijan Gulan,
voditeljica marketinga agencije vMEDIA sa više od 15 godina iskustva u promociji različitih brendova
E-mail: martina@kreativna-vjeverica.com
Mob. +385-91-7520-610