Život s nonom ili kako sam naučila potezati vodu

nedjelja, 13.11.2011.

Nona zna kako se rade pahuljice

Vidno isfrustrirana dižem se od stola. Čak su mi i ove fine pahuljice s hladnim mlijekom (jer ja volim s hladnim mlijekom) prisjele. Perem posudicu i čajnu žličicu brojeći u sebi do deset. Čisto vam ponekad dođe da joj zabijete tu žličicu u nos, jer naravno da je problem što jedem pahuljice s hladnim mlijekom. Kako je to uopće moguće jesti hladno, bože moj, u njenoj glavi to bi bilo isto kao da jedete nepodgrijanu paštu sa salsom ili još bolje ne skuhanu rižu. Poremetila sam joj cijeli jutarnji koncept s tim jebenim pahuljicama. Naravno da se nije ustručavala primjetiti da nisam popila zadnji gutljaj kave jučer ujutro, i još k tome sam se usudila izletiti iz stana ostavivši taj jadni gutljaj u šalici. Sram me bilo, nevaljalica jedna.

10 načina kako iznervirati Fuhrera:
1. ostavite gutljaj kave u šalici i izletite van
2. još bolje, stavite tri žličice kave u kipuću vodu, umjesto dvije
3. nemojte ništa pojesti ujutro ili ako jedete neka bude što hladnije
4. zahtjevajte ručak u 13h
5. nemojte se niti pojaviti cijeli dan, a ona neka skuha i za vas
6. potežite vodu nakon svakog pišanja
7. premjestite njenu plastičnu čašicu od jogurta, s protezom, na drugi kraj sudopera
8. upalite televiziju kada nije vrijeme za dnevnik
9. vrećicu za čaj iskoristite samo jednom
10. nemojote se držati principa dva listića papira za pišanje, tri za sranje

Trenutno ljepotice nema doma, priznajem da mi fali to ne okretanje iza sebe. Preglasno je u stanu. Prvi puta sam upalila televiziju u 10 sati ujutro. Totalno sam se iznenadila uhvativši svih pet epizoda Zabranjene ljubavi na rtl 2. Oh kako sam uživala.

Ali ipak osjećam da nije to to. Nona vrati se. Trebaš mi.

Nonina maza

- 12:20 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.